Snijplanken Joseph Joseph

24-10-2010 17:36 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn snijplanken van Ikea zijn weer eens krom getrokken en verkleurd. Eigenlijk wil ik wel eens iets wat langer mee gaat. Nu heb ik mijn oog laten vallen op een set van Joseph Joseph:

Eerlijk is eerlijk, ook omdat ik het er mooi uit vind zien Ik vraag me alleen af hoe ze zich houden, want ze zijn wel duur en dat is het me alleen waard als het ook echt lang mee gaat.

Wie heeft deze set en hoe bevalt het?
Hallo?!
Ik heb ze en ben meer dan tevreden. De Makro verkoopt ze regelmatig als winstpakker voor 25 euro, excl btw. Ik heb ze ook al een paar keer kado gegeven.
quote:tilalia2 schreef op 24 oktober 2010 @ 18:41:

Ik heb ikea planken - de kleine en de grote , legitim heten ze, en die trekken niet krom in de vaatwasser.

Ik vind die Joseph Joseph wel leuk eruit zien,maar juist daarom is het voor mij zonde van het geld: mijn snijplanken wonen in de la onder de oven.

Die heb ik ook. Na twee keer in de vaatwasser zijn ze krom getrokken. Die kleintjes overigens een stuk minder dan die grote. Vond ik jammer.

Hmm, de reacties zijn een gemengd. Ik denk er dus nog even over.

Winstpakker van de Makro is wel een goede, daar heb ik wel een pasje van.
Hallo?!
Ik heb andere van Joseph Joseph en die "bladderen" gewoon. Erg dure plank en het is een waardeloos ding. Diepe krassen van mijn messen en de toplaag laat gewoon los. Dat was al na de eerste keer gebruiken.
best handig ding - als je dan toch geld wilt verpissen
Deze bladdert dus, ik gebruik mijn snijplanken van de Action/Aldi met veel meer plezier - al 8 jaar geloof ik itt deze die na 2 keer gebruik al rijp was voor de kliko.

kleine toevoeging.

heb ze ook en de opbergbak heeft bij mij geen bodem.

dus vies kan het niet worden...
Ja, die heb ik ook al een tijdje. Ik vind ze prima en kocht ze omdat ik ze erg mooi vind. Ik heb ze ook bij de Makro gekocht voor ¤ 25 excl BTW.

Ik gebruik ze dagelijks, ze trekken niet krom. Paprika, tomaat is makkelijk af te wassen. Krassen nauwelijks ondanks mijn vlijmscherpe messen. Beetje klein, maar dat geeft niet. Ik vind ze super!

Trouwens bij die van Ikea sneed ik gewoon reepjes snijplank door mijn scherpe messen. Dan zaten er van die flinterdunne reepjes plastic in mijn gesneden groente, verschrikkelijk.
Heb ze gekregen van mijn ouders. Ben er wel tevreden over. Ze zijn inderdaad niet zo groot, maar ik kook hier toch meestal voor 2 dus dat is eigenlijk geen probleem. Bovendien staan ze heel leuk in de keuken .

Over de vaatwasser kan ik je helaas niks vertellen, want die hebben we niet .
Ik vind ze heel leuk maar ken mezelf, ik ga toch niet die verschillende planken eruit trekken....

Heb daarom een prachtige houten plank gekocht die heel weinig onderhoudt vergt. Ben er erg blij mee!

Heb 'm gehaald bij de kookwinkel in Breda maar zie dat ze zonder meerkosten de boel ook verzenden.
Ze trekken niet krom in de vaatwasser, zijn kleurvast en er trekken geen andere kleuren in. Ze zijn niet zo groot, maar juist daarom fijn want het blok past precies in mijn keukenlade en het past perfect in de vaatwasser.

En ik word elke dag blij als ik ze gebruik en dat is natuurlijk ook erg belangrijk.

Als je het te duur vindt om zelf te kopen dan vraag je ze als Sinterklaas-/Kerst-/kraamcadeau.
Pure Met name als kraamcadeau is het zeer geschikt

Ik heb besloten dat ik ze koop als ik ze voor rond de 25 euro kan vinden. Daarvoor wil ik het wel proberen. Voor 50 euro vind ik het te duur, dus de komende tijd hou ik de folders van Makro etc in de gaten
Hallo?!
Bij de Makro zijn ze standaard 35 euro, dat is geen aanbieding.
En op de webshop van Joseph Joseph ook, nu met gratis verzending:

http://www.josephjoseph-w ... snijplanken-zilver/24259/

Misschien moet ik bij Tell Sell gaan werken
Door, ik zei gister al dat je ze als kraamkado moet vragen en dat vind in nog steeds

Ik heb ze en vind ze mooi en fijn en prachtig en gaaf en en en...
ik wil de index plus (met die messen erbij) aan mijn vriendje geven als verjaardagscadeautje... hij is kookgek

maar nu twijfel ik tussen de zilveren en de antraciet-versie. Overal zie ik de zilveren maar heeft iemand de antraciet? Of daar juist bewust niet voor gekozen?

we hebben overigens een klein keukentje en ben bang dat die antraciete te donker wordt.... verder hebben we alleen zwart en rvs in de keuken.

maar wat ik wel weer leuker vind is dat de handvatten van de messen dezelfde kleur zijn (of lijken) als het antraciet.

hoor graag jullie advies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven