Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Al vijf weken en nóg niet op zwemles, tssssssk Hij is van september inderdaad, dacht dat het al langer geleden was.

Wat was jij net scherp trouwens, op Hyves. Was mij niet eens opgevallen.
Alle reacties Link kopieren
... Blegh. Als ik de dienst van jongste heb (en die tegen half zes wat te drinken wil) kan ik nooit meer inslapen, terwijl meneer nog doortukt.

Gisteren op reunie (20 jaar eindexamen) school geweest. Ben er een beetje met gemengde gevoelens naartoe gegaan, want tien jaar geleden was het niks. Maar deze keer was het wel reg leuk (en bizar. Mensen die je echt 20 jaar niet hebt gezien en die je nooit meer herkend zou hebben weten nog van die grappige details over jezelf ....). Ik was met de trein (2 uur heen, 2 uur terug - gaap), beetje jammer dat ik daardoor halverwegen weg moest. Naja. over 5 jaar weer.

Zwemles: Ik ga vandaag voor het eerst met oudste mee (anders gaat man), maar ouders mogen er niet bij blijven, dus zal er niet wijzer van worden ...

Veel plezier op je werk vandaag Pammie! En Anky op de kermis ...
Hiep hiep hoera voor Remmeis! Ik hoop dat het een mooie dag was.

Lijkt me best raar zo'n reunie. Ik ben ooit jaren geleden geweest, maar toen waren er alleen maar mensen waar ik nauwelijks mee omging. Daarna dus nooit meer geweest.

Lekkere dag hier gehad: Ot en Sien waren heel veel samen aan het spelen, zonder ruziemaken. Het viel gewoon op!

En ik ben helemaal gelukkig met mijn nieuwe snelkookpan: in nog geen 2 uur heerlijk boterzacht stoofvlees. En het was echt heel lekker, ook de kinderen hadden binnen 2 min hun bord leeg. Nu eten ze altijd wel hun bord leeg, maar dan moet ik het eten er echt inkletsen, dus dit was ook weleens lekker.

Helaas is voet/enkel nog steeds pijnlijk. Het leek beter te worden (ik had goede hoop omdat mijn pols weer helemaal pijnvrij is en weer normale proporties heeft), maar die stomme voet gaat maar niet over .
via Twitter al gedaan, maar nu ook hier: hieperdepiep hoera voor remmeis! moet vast gezellig zijn geweest, met én chocoladetaart én appeltaart! en met zo'n mooie jurk!

Hiephiep voor Meis! Was het gezellig/leuk/lekker/verwend?

Wij waren vanmorgen naar mijn werk, echt superleuk! Ik ben nu de foto's aan het uploaden op Hyves, zal zo het linkje in de ak zetten.

Toen we thuiskwamen had ik koppijn en ik was moe, ben in bed gaan liggen en heb geslapen tot half 5 Daarna gekookt voor 3 dagen en heel veel troep opgeruimd beneden, Pamman deed de kindertjes naar bed. Toen boven gaan opruimen en was erin. En nu op de bank bezig met de foto's en nog steeds koppijn, ondanks paracetamol. Beetje jammer.
Dank voor felicitaties. Het was een leuke dag Madame is goed verwend. Morgen nog een keer visite plus cadeaus, dus t is nog lang niet over
Wat hadden jullie voor haar?
Gefeliciteerd, Remma!

Jammer van de koppijn, Pammie. Wel fijn dat je er verder van hebt kunnen genieten.

Anky, dat was het leuke bij die renunie. Ik had juist (leuke) gesprekken met mensen waar ik nooit mee omging, en dat was leuk! En ook gemerkt dat ik toch een verkeerd beeld van mezelf (slechter dan nodig) had in die tijd. Het was net een warm bad :-) Ging je er nog wat mee doen, met die klachten?
Dat moet je nooit aan Anky vragen Nitro, of ze er nog iets mee gaat doen

De laatste reünies van mijn (eerste) middelbare school was erg gezellig maar ik heb nog een aantal vriendinnen uit die tijd dus in ieder geval een paar om mee te kletsen En de laatste reünie van mijn studie was erg gezellig. Omdat ik nog woon in studiestad kom ik heel veel oud-studiegenoten tegen, gezellig.
kan me voorstellen dat het leuk was, Pammie; idd jammer van je hoofdpijn. en fijn dat verjaardag Remmeis geslaagd was.

ik heb vandaag (weer eens) lekker uitgeslapen; daarna met de koters en mijn vader naar mijn broer. tenminste, dat was de bedoleing, maar mijn vader had zichzelf buitengesloten en de sleutels in het slot laten zitten, dus die was in de weer met de woningbouw. Topen zijn we in 1e instantie zonder mijn vader naar mijn broer gegaan, maar mijn vader was redelijk snel klaar met het slot en die heeft zich laten afzetten bij mijn broer. dus toen kon hij toch nog even naar hem toe.

we hebben lekker hier gegeten, maar Sokman moest nog komen voor zijn dienst en moest ik met mijn vader wachten tot hij terug was, zodat ik mijn vader weer weg kon brengen. Niet ongezellig (vader was wel enigzins in mineur vanwege de 10-0 nederlaag van Feijenoord )en mijn vader heeft genoten van een cognacje; gunt-ie zichzelf niet en hier staan 3 flessen die toch niet opgaan. en hij vond het heerlijk.
quote:Pammie schreef op 24 oktober 2010 @ 21:53:

Dat moet je nooit aan Anky vragen Nitro, of ze er nog iets mee gaat doen

Ik dacht dat je een grapje maakte met die 10-0 maar het is echt zo. Agossie wat zielig
Dat was overigens niet lullig bedoelt Anky. Lijkt me alleen uiteindelijk tijd-, zenuwen- en energiebesparend om dat gewoon eens (gauw) goed uit te laten zoeken, dan ben je er hopelijk gauw van af. Maar je hebt je portie vage dingen al ooit gehad, ik kan me ook wel voorstellen dat je niet weer op onverklaarbare dingen zit te wachten. Ik begrijp trouwens niet waarom jij zulke lange wachttijden hebt altijd bij de artsen. In het ziekenhuis zat ik ook wel eens een uur, maar bij alle andere artsen inmiddels echt nooit meer langer dan een half uur. Of komt dit omdat ik in een redelijk grote stad woon? Misschien eens in een grotere stad dichtbij proberen?
Man vond het anders best grappig, die 10-0 maar het is wel een beetje een absurde uitslag.

Remma, van harte gefeliciteerd met meis!

De enige keer dat mijn oude school een reunie had (voor zover ik weet) was mijn relatie net uit en had ik helemaal geen zin in de vraag "hoe gaat het met jou?" dus ben ik niet gegaan... best jammer. Maar als ik bij mijn ouders kom kom ik sowieso af en toe nog wel mensen tegen, of hun ouders.

We hebben de kinders bij opa en oma gebracht. Ben benieuwd hoe lang ze het volhouden. Mandairjn hangt toch wel behoorlijk aan ons, al doet ie wel heel stoer, hij heeft een grote mond en een klein hartje.

Het zal stil zijn in huis (en Pammie, naar het werk gaan als de kinderen er niet zijn is ook al bijna uitslapen, we kunnen denk ik wel een uur later opstaan dan anders morgen.
Nitro, spaar je de moeite . Anky is nogal eh... eigenwijs in die dingen.

Ik ga maar eens naar bed. Morgen werken maar wel een fijn idee dat we morgen niet zo hoeven te haasten, er hoeven geen tasjes mee en ik ga ook een beetje minder werken deze week, wat later beginnen en wat eerder stoppen. Ik wilde a.s. donderdag eigenlijk vrij maar dat ging niet dus dan maar zo.
Is jouw man niet voor PSV Citro?

Een uur later opstaan? Wat een heerlijkheid. Geniet ervan. Hoe lang blijven de kindertjes in principe?

Ik werd vanavond door een vriend van ons gesmst of hun zoon een keer bij Mannie mocht logeren. Leuk. En Mini gaat dan bij hun dochter logeren (dat zijn ook dikke vriendinnen).
Jawel, daarom vond ie het wel een leuke uitslag

Man had wat films gedownload, en gisterenavond, om 22.30, zijn we een film gaan kijken die bij nader inzien ook gewoon op tv was, om 22 uur ;) Toen man de naam van de film zei die we zouden kijken zei ik ook al: dat zegt me iets, ik heb die naam eerder gehooord, maar ik wist niet meer hoe wat waar, naar nu blijkt dus gewoon op tv tijdens de aankondigingen een uurtje eerder ofzo

Leuk trouwens, je foto's van werk van vandaag.
helleu! rustig hier.

vandaag zijn wij als begin van de herfstvakantie naar 'papa ze werk' met de tram geweest en het tuig zit nu te kleien (ik krijg nu 3 minuten van Poek, want ze wil dat ik naar haar slakjes kom kijken). lekker hoor, 's morgens rustig aan doen en een beetje keutelen.
hartige kerriequiche staat in de oven; kinderen hangen voor Phineas en fur (geloof ik), ze hebben gelukkig ook nog even in de speeltuin gespeeld. waarom gaan zulke fijne kneuterdagjes altijd zo snel voorbij?
Ik ben net pas thuis (was al niet de bedoeling) en mag meteen smeervlekken uit een witte broek en een skijack gaan poetsen
Hmm. Ik geloof dat het wel uit het skijack is maar voor de broek vreesch ik.

Ik heb al 2 kindertjes in pyjama, vonden ze fijn. Ik ook, scheelt straks weer geneuzel. Ze zitten nu lief te kleuren terwijl de paprikaquiche opwarmt.
quote:Pammie schreef op 25 oktober 2010 @ 17:37:

Hmm. Ik geloof dat het wel uit het skijack is maar voor de broek vreesch ik.

Ik heb al 2 kindertjes in pyjama, vonden ze fijn. Ik ook, scheelt straks weer geneuzel. Ze zitten nu lief te kleuren terwijl de paprikaquiche opwarmt.fijn, van dat smeer paprikaquiche ook uit de Allerhande? kerriquiche iig wel. Slof heeft er weer eens geen hap van gegeten (vraag me toch af hoe het jongetje zo tonnetjesrond kan zijn; zullen die chocoladepastacracottes wel zijn); poke leek enthousaist, maar nog even afwachten hoe er zometeen na het zwemmen daadwerkelijk gegeten gaat worden
Remma, nog gefeliciteerd met je grote dochter! Werd er gisteren 2x uitgeknald en toen heb ik het opgegeven.

Die quiches klinken erg lekker zeg!

Hier broer/zus-logeerpartij. Ook altijd gezellig.

Gaat alles nog goed bij Limoen en Mandarijn? Zijn ze bij jouw ouders Citro? Da's dan best een eindje rijden als het niet goed gaat.

Moppie zit in de niet-eten-fase. Maar hé, hij is net 2 dus dat hoort er bij... Keurig is wel dat hij sinds 3 dagen dol is op het potje en de wc, zal ook wel een fase zijn. Ik vind het wat snel om echt zindelijk te worden namelijk.

We gaan morgen ondanks vakantie toch bijtijds opstaan. Gaan naar dierenpark, wel leuk natuurlijk. Dan woensdag lekker lamzakken

Zo de deur uit om te gaan sporten. Ik heb zo weinig zin als het donker en koud is. Ben blij dat ik met vriendin ga, heb die stok achter de deur echt nodig. Luie ik...
Dank je Esmee maar je bent nog op tijd hoor: gisteren vierden we het maar vandaag was/is ze echt jarig.

Dat heb ik ook vaak in de winter, als het 's avonds donker is, dat ik dan niet zoveel behoefte heb om de deur uit te gaan.

Ik vindhett knap van moppie hoor. Waarom zou het niet kunnen eigenlijk, volgens mij zijn er wel meer kinderen zindelijk rond hun 2e.

Oooo, paparikaquiche klinkt lekker. Staat ie echt in de allerhande?
Oh dan nog een keer gefeliciteerd Remma, met meis. Dacht dat het gisteren was.

Het was een echte maandag, op het werk, weer de koffiemachine kapot en een internetstoring die de halve dag duurde, waardoor ons hele programma behoorlijk in de soep liep en mijn winkeltijd na werktijd behoorlijk werd ingekort.

Toen ik thuis was Limoen en Mandairjn nog even gebeld, Limoen vond het leuk maar ze mist ons, zei ze, en Mandarijn "wilde ons ook graag missen" dus volgens mij gaat het wel goed

Ze hebben er al vaker gelogeerd Esmee, en tot nu toe ging het altijd goed, dus ik ga er maar vanuit dat het nu ook weer goed gaat.

Lekker Esmee, dat ie al interesse in het potje heeft, hoe eerder hoe beter.

Mandarijn is nog niet superenthousiast over naar de wc gaan helaas.

Skijack is ook zo'n woord dat ik 3x moet lezen voor het doordringt.

Mandarijn is ook in de niet eten niet drinken fase. Met wat dwang krijgen we er nog wel eens wat in, en hij kan het hebben, is niet mager ofzo, dus probeer me er maar niet te druk om te maken. Het niet drinken vind ik wel superirritant trouwens, heeft Limoen ook een tijd gehad, en dat is erg frustrerend, het eten boeit me dan minder, maar ik ben altijd bang dat ze uitdrogen als ze zo weinig drinken. Gelukkig is het niet het seizoen voor uitdrogen. En Limoen doet dat supergoed inmiddels, dus het is een fase.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven