Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee volgens mij vonden we ze toen ook al niet. Maar A4 kan ook. Ik wil het wel eens bij je proberen hoor!

(Moet ik even zoeken of ik de kaartjes nog digitaal heb zeker...)
Oh en wat krijgen de heren onder ons voor hun vijfde verjaardag?
quote:bridges6 schreef op 26 oktober 2010 @ 09:20:

Mamax: jij hebt how to talk to kids toch? Moeite waard?Ik vind het wel de moeite waard, al kan ik niet alles wat erin staat opbrengen hoor Als ze m'n muren onder zouden tekenen zou ik niet lief en leuk kunnen zeggen dat 'muren niet om op te tekenen zijn maar dat we daar een vel papier voor hebben' Maar verder spreekt het hele principe van dingen uitleggen en niet zomaar straffen me enorm aan. Wil niet zeggen dat ze nooit 'gestraft' worden, maar dat is dan niet zozeer een straf als wel een gevolg van hun daden. Als ze 's avonds bv niet op willen schieten leg ik uit dat ik ze erg graag voor wil lezen, maar dat we dan wel om 19.30 in bed moeten liggen omdat het anders te laat wordt. Blijven ze dan klieren dan heeft dat als gevolg dat ze niet voorgelezen worden, puur omdat we dan niet om 19.30 in bed liggen.
Bridge, Maxi's lijstje staat bij lijstje.nl. Van ons krijgt hij een fiets:

Ik probeer er eerst zoiezo eentje uit.

Mappen hebben ze wel met linnen, maar of er ook linnen plattemappen zijn, ga ik nog naar zoeken.

Loopt weer lekker die zin.

Geen idee nog. Eerst maar eens klaas voorzien van de nodige Cadeautjes

Ik heb wel een hele leuk tip: Ik heb gisteren het boek: dit is mijn lichaam gekocht voor de klaas. Echt helemaal leuk dat boek, ik denk dat Juul het helemaal geweldig vindt.

Zelfs ik heb hem al 6x doorgebladerd
quote:mamax schreef op 26 oktober 2010 @ 09:43:

Bridge, Maxi's lijstje staat bij lijstje.nl. Van ons krijgt hij een fiets:

[afbeelding]

Die heeft T al

Ah juul zijn lijstje ook.

Staat hij voor iedereen openbaar? en onder jouw naam?
ah hebbes..

Hoe krijg je dat voor elkaar dat ie dat aanvinkt wat je al hebt? dat kan je niet zelf toch?

En is dat voor jou zichtbaar?

Ik heb het laatst gedaan met een ander emailadres, maar kan het zelf niet zien dat het aangevinkt is....
Onder Maxi's naam, Bam. En met wachtwoord, maar dat weet je wel
Dat doet hij automatisch bovenaan. Je kunt aangeven dat het niet weggestreept mag worden, dan gebeurt het niet, maar anders wel. Als ik onder Maxi's naam inlog zie ik niet wat er weggestreept is, maar als ik zo kijk, dan zie ik het wel natuurlijk.
mamax: Bij de intertoys hebben ze nu de miniloco in de aanbieding. doos + boekje voor 16,95
Ik wacht z'n verjaardag even af, anders koop ik het zelf voor de Sint. Of is de actie maar beperkt geldig?
wel handig, doe je wel ideeen op
Ik kan Juul z'n lijstje niet vinden trouwens. Ook niet als ik alleen onder z'n achternaam zoek.
quote:mamax schreef op 26 oktober 2010 @ 09:54:

Ik wacht z'n verjaardag even af, anders koop ik het zelf voor de Sint. Of is de actie maar beperkt geldig?

Volgens mij niet.

Ik ga hem halen voor de klaas.

Ik had eigenlijk via Marktplaats gekocht, maar zag die actie, en dan scheelt het niet zo veel met een 2de handse, en dan heb ik toch liever 2de hands
ehh ik bedoel uiteraard liever nieuw
quote:mamax schreef op 26 oktober 2010 @ 09:55:

Ik kan Juul z'n lijstje niet vinden trouwens. Ook niet als ik alleen onder z'n achternaam zoek.

Dat klopt, kan alleen op uitnodiging.

Zal hem wel even aanpassen.
O, daarvan wist ik dan weer niet dat dat kon.

16.95 is ook echt niet duur.
Ik vind dat van jou wel handiger, omdat iedereen het dan kan inzien, die het wil zien. Scheelt mij weer emailadressen sturen ;)
je kan hem zoeken hoor
Ik vind dat ook handiger hoor. En het is ook niet hele spannende privé informatie ofzo. Jongens sturen hier altijd handgeschreven uitnodigingen (Maxi heeft ze dit jaar zelf ondertekend), en dan vind ik het lastig als ik dan overal weer een mailtje achteraan moet sturen.

Grappig, Juul's lijstje is heel anders dan die van Maxi. Ook veel bij Lobbes vandaan, ik had voor z'n partijtje daar gekeken, maar ik vind 4.95 verzendkosten dan best prijzig (zeker op een paar euro aan uitdeelkadootjes)
Julian is ook geen speelkind, tenminste hij vindt het wel leuk maar hij knutselt liever en vindt boeken die informatief zijn heel erg interresant. Geef Juul een schaar, plak en ander spul van dat soort en je hoort hem heel de middag niet.

Ik vind het lijstje ook wel handig voor mezelf, ik schrijf daar dus ook dingen neer die ik zeker niet moet vergeten om te halen, haha

Ik vind het wel meevallen, het bedrag wordt steeds minder, naar mate het bedrag hoger wordt.

Maar ik bestel er ook nooit 1 ding, altijd een doos vol
Hier ook persoonlijke uitnodigingen via de post.

en idd dit lijstje is veel handiger, dan zien ze maar.

aan het einde van de rit ben ik vergeten wat ik allemaal doorgegeven heb en wordt het risico dat het driedubbel gegeven wordt erg groot
Ik ga vent uit bed gooien, ik wil vandaag even naar Compustad, kijken voor een nieuwe winterjas.

Oja Compu, over jou gesproken, ik kreeg gisteren een Wij jonge ouders mee van vriendin en daar stond een website die allemaal retro kinderkleding verkoopt. www.knotsknetter.nl Misschien wat voor jou?
quote:bambino schreef op 26 oktober 2010 @ 10:11:

Hier ook persoonlijke uitnodigingen via de post.

en idd dit lijstje is veel handiger, dan zien ze maar.

aan het einde van de rit ben ik vergeten wat ik allemaal doorgegeven heb en wordt het risico dat het driedubbel gegeven wordt erg groot Ik heb ook wel eens gehad dat schoonouders geirriteerd waren omdat mijn ouders iets voor één van de kinderen gekocht had wat zij wilden kopen. Nu krijgt als de post meewerkt iedereen z'n uitnodiging tegelijk en is het wie het eerst komt die het eerst maalt. Ben ik van dat gezeur af
Precies. zeikerds zijn het

veel plezier in compustad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven