Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geeft Maxi trouwens een kinderfeestje? en wordt het nu piraat?

goh het is al bijna zover, besef ik ineens. Maf eigenlijks.
Heb net een fijn gesprek gehad met vriendin van schoonvader.

Ze vond de naam erg mooi, dus dat is een leuke bevestiging
Stressed is just desserts spelled backwards
Fijn Mal, lijkt me heel moeilijk om me om te gaan met dit soort dingen,
He, wat fijn Mal. Ik vind het ook een heel erg mooi en lief gebaar van jullie.

En natuurlijk nog jippie voor de mooie echo. Moet je nu veel nieuwe babykleertjes gaan kopen?

Jee, online verlanglijstjes, moet niet gekker worden zeg! Haha, maar wel handig idd met (schoon)ouders met lange tenen.

Dacht voor verjaardag aan fotocamera + digitaal fotolijstje/viewer (V-tech is niks begreep ik van Suus, dus even zoeken naar een alternatief). Verder zijn playmobil, barbie en aanverwanten en alles van furreal (en lookalikes) hier grote hits en wil ik zoetjesaan de lego een beetje gaan promoten. Puzzelen vindt ze ineens erg leuk, en knutselen ook. Genoeg keus dus voor de Sint.

Enka, hoe is het met je kanjer? En jij, bekomen van de schrik? Of viel dat wel mee? Ik denk altijd dat ik dat helemaal niet zou handelen als er zoiets met Maatje zou zijn, maar dat is waarschijnlijk onzin want je moet gewoon wel op zo'n moment...

Suus, pop is gered van zolder. Gooi 'dr van de week wel even op de post.
Bridges, voor je bewerkelijke kindjes op 't moment. Misschien ook een beetje ontregeld vanwege de vakantie... Geniet van je rustige middagje!
Little tikes ook niet Hel, die heeft Juul.

Ik vind de filmcamera van V-tech wel leuk, maar ken nog niemand die die heeft, en ook nog geen recensies van gelezen.
Ik wil echt eens met de school overleggen voor een fiets.

Wij hebben al wel een driewieler die hij niet snapt.

Maar Mr J is wel geïnteresseerd in fietsen, dus misschien toch beginnen met een grotere maat loopfiets oid.
Oh Mal, wat fijn weer! En nu weet je 'het'. Lekker wat kopen nu he?!

En nu heel erg hopen dat ze hem of haar ook nog kan meemaken..

CG fietst op school op een Huka. Maar ze heeft het fietsen dus echt geleerd op onze duofiets. Ook iets voor jullie om aan te vragen bij de gemeente?

Mamax vlakbij, leuk! Had vandaag geen stadplannen, anders had ik gesmst. Genoten, Mamax?

Leuke site! Grappig, mijn schoonzus verkoopt ook een merk daarvan, dus je hebt 'm goed gespot voor me.

Gisteren weer 2 kraambezoeken gehad, er staan er nog 3 in de planning. Heb zowat het gevoel dat hij gaat lopen haha.

En steeds maat 62 van de gekregen kleding.. Terwijl hij nu in 68 zit. Maar de meesten hebben geen bonnetjes meer. Dat is dan zo jammer.
Hoi hoi allemaal

Hier alles oké, T gisteren weer naar school dus die stond aardig in de belangstelling haha vond hij wel leuk geloof ik. Verder vind ik het verbazend hoe snel ze kunnen omschakelen en gewoon met 1 arm verder gaan alsof ze nooit anders hebben gedaan. Hij wil alleen zijn hangmat (zo noemt hij de mitella) steeds af. Maar die laat ik lekker om want dan doet hij tenminste nog een beetje voorzichtig.

Helen, ik ben me echt rotgeschrokken en ik zat ook redelijk paniekerig achter het stuur richting de BSO, daar draaide mijn maag dus om en daarna schakelde ik om want tja ik wilde voor T alles zo duidelijk mogelijk maken dus vertellen en uitleggen en hand vast houden praten troosten en praten. Lag 's avonds dus wel met zware hoofdpijn op bed, maar bij het minste geluid werd ik wakker . Maar nu gaat het ook weer. Alleen als ik hem weer zie rondstuiteren dan zit ik echt op mijn lip te bijten. Het liefst zou ik hem nu op de bank vastbinden voor een DVD maar ja zo is T niet. Die heeft gewoon veel energie.

Mamax, nu je erover begint voor jullie is het natuurlijk al snel feest, vergeet ik steeds. Wel een mooie stoere fiets hoor!

Bridges, wat jammer dat het weer vuur en water is

Naatie, bedankt voor je kaart, T vond hem erg leuk. Hij vraagt steeds of iedereen dat doet omdat ze verdrietig zijn voor hem.

Mal, gefeliciteerd met de mooie echo. En wat fijn dat je met haar hebt kunnen praten, kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is

Hier is die V-Tech camera wel een hit, T zit er ook vaak spelletjes op te spelen of met koptelefoon muziek te luisteren. Wij hebben er wel een grote SD kaart in gestopt.

Hij heeft er in Italië ook filmpjes mee gemaakt en veel foto's. Die bekijkt hij nu nog steeds.

Weer even werken hoor
Klopt Enka, CG had dat ook toen ze haar sleutelbeentje brak. Alsof het al jaren zo is.

Las dat je leuke mitella's hebt gemaakt, gaaf!
Mal, wat heerlijk dat de echo zo mooi was! En mooi, maar toch ook verdrietig dat je zoßn mooi gesprek hebt gehad.

Bridges, voor in de haren zittende kinderen. Getsie. Vermoeien he? Maar jij kunt het!!!!! (= Bridgespower).

Hel, leuk lijstje! Heel anders dan mijn oudste. Hij wil knutselen inderdaad!

Enka, gaaf die mitella´s, knap hoor. Werk ze!
Net met Jongste naar kno-arts geweest. Drie uur in de wachtkamer, wat een feest met een kind van twee. Hij moet nu begin december geopereerd. Keel- en neusamandelen gelaserd (volledige narcose). Slik.
Gelaserd! Jeetje, dan groeien ze niet meer aan? Spannend.

Hopelijk wel een stuk betere winter dan voor jullie!
Dat weet ik Niet LT, goeie vraag!
Alles goed, LT? Je ziet er wat pips uit.

Gedoe zeg, Jinny met dat wachten! Boden ze nog een excuus aan?

Heeft oudste de operatie niet gehad?

Hoop dat het echt wat oplevert voor jongste en jou!
Bridges, hoe was je weekend weg eigenlijk?

Compu, nee, oudste heeft die operatie niet gehad. Wachten duurt hier bijna altijd lang lang lang lang helaas.

Zo, ga naar nl-les met oudste. Doei!
Jinny, 3 uur wachten, dat vind ik echt niet normaal!

Ik zou trouwens niet alleen gaan, als de amandelen eruit gaan. Ik vond het vrij heftig, de keelamandelen, en dan weet je van mij dat ik al aardig wat gewend ben aan ziekenhuisellende. Als het lukt zou ik Jinnyman meenemen. Wij moesten om het kwartier onder dwang drinken geven en dat was echt Niet Leuk, bij meerdere kindjes trouwens. Of gaat het bij laseren anders?

Compu, wel een lekker beertje dat hij al in maat 68 zit
Even een filmpje van mijn meiskes naast dat mooie kind van Mal gezet
Mal, klinkt opbeurend. Ik heb nog een paar gesprekken (met Kinderarzt, kno-arts en anestesist) ik zal het vragen. Heb je nog meer tips? Onder dwang drinken geven klinkt erg naar. Ik moest veel ijsjes inslaan zei de arts.
quote:Jinny schreef op 26 oktober 2010 @ 19:33:

Mal, klinkt opbeurend. Ik heb nog een paar gesprekken (met Kinderarzt, kno-arts en anestesist) ik zal het vragen. Heb je nog meer tips? Onder dwang drinken geven klinkt erg naar. Ik moest veel ijsjes inslaan zei de arts.

Ja sorry, leuker kan ik het niet maken. Ik ging met een normaal kind naar binnen en met een ziek kind naar huis. Toen Mr J uit de narcose werd gehaald wilde hij alleen maar slapen, maar hij moest om het kwartier een koud glaasje ranja drinken (tegen de zwelling) maar dat wilde hij niet, dus dat wel een beetje een drama. Misschien dat jongste iets makkelijker is dan Mr J? Ik hoop het!

Tips? Als het vroeg in de morgen gebeurt (zoals in NL) eet dan goed van te voren. Malman ging bijna tegen de vlakte namelijk.
Geen sorry joh, ben blij met een realistisch verhaal. Ik zal een nieuwe rietjesbeker voor hem kopen, kan hij makkelijk in bed slokjes nemen. Dank!

Hoe gaat het met de badkamer?
Hallo lieverds!

Jullie hebben vandaag T heel blij gemaakt (zal proberen filmpje te plaatsen). Heel erg bedankt voor de mooie ballon en kaart.

Hij was helemaal onder de indruk van de grote doos waar het inzat en toen hij open ging en de ballon omhoog vloog was de verrassing helemaal compleet.

Nu hangt de ballon in zijn kamer want die moest natuurlijk mee.

quote:Jinny schreef op 26 oktober 2010 @ 20:17:

Geen sorry joh, ben blij met een realistisch verhaal. Ik zal een nieuwe rietjesbeker voor hem kopen, kan hij makkelijk in bed slokjes nemen. Dank!

Hoe gaat het met de badkamer?

Meteen na de operatie mogen rietjes en rietjesbekers niet, door het aanzuigen kan het weer openspringen. Dat mag pas weer na een paar dagen.

De badkamer is bijna klaar!
Jinny wat een gezeur zeg dat je zolang moet wachten! Is het geen idee om vlak voor de afspraak te bellen en vragen hoe lang de uitloop is? Ik doe dat hier wel vaker, heb ik van collega's geleerd die vaker in het ZH komen. En dat scheelt echt, kan je dus gewoon later van huis. En laseren, ben benieuwd hoe dat gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven