***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Lievelust...Robbie heeft dat ook één keer gehad. Huilen, drie kwartier lang, gillen, krijsen... en toen in slaap gevallen. Heb nooit geweten wat er nou was. Erg (understatement) k*t.
Fleur was daarstraks ook ontroostbaar, maar zij was gewoon heel erg moe en daardoor niet in haar hum. Ze heeft net na half zeven (echt heel erg vroeg dus) haar flesje gehad en is nu in dromenland.

Haha, ons meisje is lui uitgevallen. Ik heb vandaag ontdekt dat ze prima haar eigen flesje vast kan houden, maar ze doet het nooit!!! Alleen als je haar fles steeds afpakt gaat ze hem terugpakken en dan houdt ze hem heel netjes zelf vast met drinken. Ben nu dus een beetje een gemene moeder om te oefenen.

Wij hebben ook nog niks geregeld qua testament. Ik vind het ook zo moeilijk!!! Ouders zijn te oud, mijn broer zie ik niet zitten en de broers en zussen van mijn man zijn er allemaal nog niet aan toe. Tsjaa en vrienden dat vind ik ook niet zo makkelijk. Dus voorlopig even kop in het zand.
Ten eerste... voor Robbie, wat ontzettend goed zeg! Is hij nu dan ook al helemaal van de ab af, of moet hij die kuur van 6 weken nog volmaken? En moeten jullie nog eens terug voor controle?

Tjee, Lievelust, ik zou het niet weten... als jij hem vasthoudt wordt hij ook niet rustig? Tjee..

Wij hebben trouwens ook nog niets over voogdij geregeld, wij zijn daar heel slecht in, hebben zelfs geen samenlevingscontract. Over Kaj heeft Fachatman wel de ouderlijke macht, maar voor Ole moeten we dat nog steeds regelen. Natuurlijk niet zo slim en het is wel verstandig om daar weer eens over na te denken.. thanx Buitenmeisje voor de aanleiding (en gefeliciteerd met het huis!).
Robbie heeft alleen nog anti-epileptica, en dat heeft hij dan meteen ook nog zeker een jaar, waarschijnlijk langer. Het is gebruikelijk om die medicijnen heel lang te geven omdat de littekens die Robbie nu op zijn hersentjes heeft erg lang blijven zitten (dat is dus waarschijnlijk wat ze op de MRI zagen! Littekens!). Dat verdwijnt erg langzaam. Dus ooit mag hij zonder medicijnen. Maar dat zijn geen medicijnen met erg nare bijwerkingen, dus dat is op zich niet zo'n probleem.

... hoewel ik nu net lees op de bijsluiter dat de eetlust kan verdwijnen door die medicijnen. En Robbie eet werkelijk de helft minder als voordat hij ziek werd..

Nou ja. Dat moeten we in Zwitserland maar bekijken. Hij is dik zat, kan het wel even hebben. Het lijkt ook alweer een beetje bij te trekken. Hij had vanavond een kleiner flesje gekregen, omdat hij de grote nooit meer leegdronk. Toen het kleine flesje (150) op was ging hij gillen om meer. Dus dat was al wel weer een echt goed Robbie-teken :-)
Oh, ik heb trouwens een waanzinnige boektip: Shantaram, van Gregory David Roberts. Echt een supergeweldigmagnifique boek! Ik lees absurd veel, maar dit is een van de beste die ik ooit gelezen heb. Wat een man, wat een verhaal, wat een boek. Mijn schoonmoeder heeft het nu nog, maar zodra het weer hier terug is ga ik het nog een keer lezen. En dan waarschijnlijk nog een keer. Leuk detail: het wordt op dit moment verfilmd met Johnny Depp in de hoofdrol

Heleu ladies,

Heb net eindelijk even bijgelezen en wel op het kleinste kamertje van ons huis:). Klinkt wat gek natuurlijk, maar ik heb dus al voor de tweede keer in pakweg drie weken buikgriep onder de leden. Wordt er echt gek van! En het doet pijn! Maar het gaf me wel even een moment om jullie geklets bij te lezen, haha. Dat was er al even niet van gekomen, helaas.

Hiep Hiep Hoera voor Robbemans!!

Heel veel succes morgen Xaloy! Je gaat EMIGREREN vrouw! Gek hoor.....

Fachat,

Ruben kan ook NIET stil zitten/liggen. Alles is interessant en hij maakt zelfs hijgende geluidjes als hij iets echt echt echt hebben wil. Wordt ie helemaal opgewonden, haha.

Hij kruipt sinds vorige week ook vooruit en doet werkelijk alles om te pakken te krijgen wat hij in zijn vizier heeft:)

Ik zou idd ook onder de douche proberen zijn oogjes schoon te krijgfen en na het douchen moedermelk druppelen of iets ontsmettends. Arm manneke!

Ohja, als je een keer in Fryslan bent en tijd overhebt; ik ben wel voor minimeet!

Lievelust,

Man die schoonfamilie van jou......... Ik zou het eens uitspreken, denk ik. Of heb je dat al gedaan?

En hoest met de lijnerij?

Lara,

vind ik nou niets voor jou, motorrijden:)

Buitenmeisje,

wow, nu echt eigenaar van jullie prachtige stulpje! Gefeliciteerd!

Frambooske,

heb met je te doen! Ik voelde me wrs net zoals jij vorig jaar want toen ben ik ook een tijdje afgehaakt hier. Kon het niet meer opbrengen, dus kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt nu.

Had je bij Tommy ook zo'n last van vermoeidheid enzo?

Swissie,

Ik dacht dat het CB eerst juist had aangeraden " zoveel" te eten te geven? Tjonge zeg, moet Finn dus op dieet?

Je kunt natuurlijk ook even vaak blijven aanbieden maar dan kleinere porties?

Maandagochtend had ik dus een heuse "lektiet" terwijl ik al drie weken geen druppel meer heb gezien. Bij het kolven kwam er 50 cc, ik was helemaal verbaasd! Dus ik helemaal blij en vastberaden om het weer op te gaan pakken. Heb afgelopen week dus getwijfeld om serieus te gaan "relacteren" dus de BV weer op gang proberen te brengen. Ik heb echt spijt dat ik met de BV gestopt ben, het doet gewoon een beetje pijn iedere keer als ik de fles geef. Kan er niets aan doen. Het geeft me wel meer rust enzo maar ik had het zo graag langer volgehouden:(Had niet verwacht dat ik er zo'n moeite mee zou hebben. Maar vanaf maandagochtend is het dus helaas druppeltjes werk en wil ik het echt weer gaan opbouwen dan kan het weken duren voordat er een hele voeding in zit. Met de buikgriep van nu erbij kon ik dat niet opbrengen en heb ik vandaag besloten het er echt bij te laten. Ik heb dus mijn voornemen om een paar goede bh's te kopen uitgevoerd als definitief einde van de BV. Geloof het of niet, maar ik heb vanmiddag voor 200,- twee nieuwe bh's gekocht. Schrok me het apalazarus toen ik moest afrekenen, heb dus nummer drie en bijpassende slips maar even daar gelaten:)

Had me voorgenomen na de BV mezelf te tracteren op een paar goede exemplaren ipv tal van leuke maar minder stevige Hemasetjes, zeg maar. Zat ook niets anders op want mijn maat is lastig te vinden in de confectie collecties. Daarnaast is het allemaal niet meer "zoals het was" helaas en kon ik wel wat stevigs gebruiken:( Ik blijf mijn correctie wielrenbroeken van de Hema nog wel een tijdje dragen, ook wel zo veilig:) Heb nog een en ander aan overschot in de buikregionen....

Met Ruben gaat het hartstikke goed.Hij kruipt sinds vorige week ook vooruit en is _op een slechte dag na_ doorlopend vrolijk. Een heel verschil met voorheen.

Slapen is nogsteeds niet je van het, maar nu we hem een gedeelte van de nacht tussen ons in laten slapen, krijgen wij in ieder geval iets meer nachtrust dan voorheen. Het begin van de avond, van 18/19 tot 23/24 gaat meestal wel goed inmiddels, daarna hebben we vaak een dip en als die langer duurt dan 45 minuten dan slaapt Ruben vanaf dat moment in ons bed.

Maandag moeten we naar de kinderarts, ben benieuwd of hij een verklaring heeft of wil zoeken voor zijn vreemde slaapgedrag.

Nou, ik ga slapen, het is weer mooi geweest voor vandaag.
Icke! Leuk dat je er weer even bent! Pfff, zeg weeeer buikgriep?! Wat een drama! Heb je iemand die je kan helpen met de zorg voor Ruben? Lijkt me namelijk heel erg zwaar als je je zo beroerd voelt.

Wat goed te horen dat het allemaal beter gaat met Ruben en hij zo vrolijk is. Hij zit dus duidelijk beter in zijn babyvelletje en het goede slapen aan het begin van de avond moet toch ook al veel rust scheppen. Hoe vaak wordt hij 's nachts wakker? Slaap je zelf nog wel met hem tussen julle in?

Oh enneh...ik zit lafjes achterop bij mijn vriend met motorrijden hoor, heb nooit mijn rijbewijs gehaald. We zijn al eerder vanuit de Alpen richting het zuiden (St. Tropez) gereden en het is een prachtige route.

Lievelust: hoe is het met Daan gegaan, de rest van de avond? Max heeft het ook eens gehad, een hele nacht lang... De volgende dag naar de ha geweest en er was niks aan de hand met hem. Daarna had hij duidelijk last van een sprongetje (de eerste keer dat ik het merkte), maar dat hoeft nu natuurlijk niet zo te zijn.

Heb je met je schoonouders gepraat? Als je vriend er net zo over denkt vind ik eigenlijk dat hij maar met ze moet praten. Werkt vaak beter bij schoonouders. Ze moeten eens leren niet hun eigen regels in te stellen!

Framboos: naar dat je zo moe bent en last hebt van concentratieverlies! Zwanger met een klein kind erbij lijkt me best zwaar!

Micha: hoe is het nu met je hoofd?

Muis: is Hugo beter? Dit was jouw uitslaapweekend, of niet?

Vandaag moet de bakerzak er echt uit. Ik vond Max vanmorgen in paniek op zijn buik in bed en schrok me rot! Hij heeft wel lekker doorgeslapen tot 7 uur, dat dan weer wel.
Icke beterschap met je buikgriep hoor, heb het een tijdje geleden ook gehad en het is reuzelastig. Fijn dat het beter gaat met Ruben.
aaaargh, mijn bericht weg, ik heb geen zin alles opnieuw te typen, dusin afgekorte versie:

Icke, fijn dat het beter met ruben gaat, balen van buikgriep, leuk minimeet maar ben er niet zo vaak

Xaloy, wat goed littekens en geen abcesje

Ole's druppeltjes lijken te werken!

Lara, Ole slaapt altijd op buik, rolt meteen om, geen bakerzak, nooit gehad.'
Fijn dat de druppeltjes lijken te werken Fachat!

Ik vind het niet erg als hij op zijn rug wil slapen (hij slaapt nu vaak op zijn zij), maar in de bakerzak op zijn buik vind ik een beetje eng. Hij heeft net zowaar een uur zonder geslapen, dus misschien kunnen we het inbakertijdperk afsluiten. Ik hoop het.

Mich: slaapt Morris nog in de bakerzak?
Icke balen zeg dat je weer veel tijd doorbrengt in het kleinste kamertje van het huis. Beterschap.

Goed zo Ruben, wat fijn dat je nu meer tevreden bent en beter slaapt.

Icke, je hebt het super gedaan met de bv. niet veel moeders houden het zo lang vol. Het is natuurlijk even slikken als het echt de laatste keer is en je definitief over gaat op de fles. Maar hij doet het hartstikke goed. Je mag trots zijn op jezelf.

Lara, wat heerlijk motor rijden in frankrijk. Wij hebben ook een motor en ik heb zelfs mijn rijbewijs. Alleen heb ik sinds de zwangerschap van dochter niet meer gereden. Al een jaar of zeven dus. Durf het nu ook niet meer zo een twee drie. Verder is het niet praktisch met twee kids.

Drupneus al een beetje fit? Ben heel benieuwd of je de buggy al binnen hebt?

Xaloy, succes. Moet je nu maandag beginnen met je nieuwe baan? Wat fijn dat Robbie nu minder medicijnen heeft.

Hoe is het met alle zieken? Snotneusjes opgedroogd? Blauwe plekken een beetje weggetrokken?

Ik stuur jullie even wat virtuele vitamientjes.........
*Breekt even in*

Super Xaloy, dat Robbie zijn APK heeft!! Op naar Zwitserland nu!

En Witchke: ik heb hier nog een boekentip voor als je van waargebeurde verhalen houdt: de boeken van Malika Oufkir. Ik ben zelf absoluut geen waargebeurde verhalen-fan maar heb haar boeken ademloos uitgelezen. Verder de boeken van Saskia Noort en Esther Verhoef. Leest heerlijk weg zonder dat ze 'simpel' zijn.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Esan, wat stoer dat jij je motorrijbewijs hebt! Rijdt je man nog wel?

Ik heb nooit mijn rijbewijs gehaald omdat ik bang was niet genoeg te rijden. Het is niet voor niks dat er zoveel motorongelukken zijn op de eerste mooie lentedag. Bijrijden vind ik wel erg leuk, zeker in de bergen.

Icke: helemaal vergeten! Probeer het los te laten van die bv (de beste stuurlui staan aan wal..!). Je hebt gedaan wat je kon en het uiteindelijk nog erg lang vol gehouden, zeker gezien de omstandigheden. Wat mis je het meest? Een intiem momentje?

Olijfje: die boeken van Malika Oufkir zijn inderdaad erg mooi. Ik ben ook geen waargebeurde verhalen-fan, maar deze las ik in een ruk uit.

De lootjes hoeven niet opnieuw getrokken te worden! Gelukkig maar.
Ik heb de buggy al en tijdje geleden gekocht en krijg hem vanavond van sinterklaas. Zoals ik eerder vertelde is het geen exmeplaar om hele lange stukken mee te lopen en zittend de handgrepen relatief laag. Maar hij is wel lekker compact. wel weer een hele toer om hem uit te klappen, dat is even wennen en goed in de handleiding kijken.

Ik heb momenteel gruwelijk de pest in. Vandaag gaan we bij schoonouders sinterklaas vieren. Meestal gaan we daar op tijd heen, gezellig met alle broers een zussen. Nu werd ons net door schoonpa verteld dat we maar zo laat mogelijk moesten komen (iedereen is nog druk met surprises en blijkbaar kunnen ze het niet hebben dat wij dan gewoon op de bank ploffen) Maar toevallig hebben wij nu wel een kind wat op tijd moet eten. Ik word hier heel dwars van en heb echt zin om niet meer mee te werken en dan ook maar niet daar te eten vanavond. Ik houd er helemaal niet van om te gaan stressen terwijl wij juist alles lekker op tijd hebben gemaakt/gedaan. Voor mij is de lol er nu echt vanaf........ En ik voel me zowieso nog steeds beroerd....

Sorry voor al het ego-getyp......

Icke: wat fijn dat Ruben het nu zo goed doet en ook al aan het kruipen!!!
He bah Dropneus! Heb je gezegd dat jullie met eettijden van Fleur zitten? Misschien hebben ze er simpelweg niet aan gedacht? En tsja...anders zou ik gewoon melden dat ik toch eerder kwam. Het lijkt me niet dat jullie in de weg gaan lopen toch? Veel plezier en beterschap!
Punkie: gefeliciteerd met grote Pop! Zijn de meisjes inmiddels weer beter?
Mijn man heeft wel aangegeven dat we eerder komen ivm het eten van Fleur, maar daar werd ook niet erg positief op gereageerd. Heb inmidels besloten dat we dan maar na het eten vertrekken. Maar dan zie ze haar dus maar een half uurtje en dan gaat ze haar bed in. GRRRR ben echt retechagrijnig... hoop dat ik het zo een beetje los kan laten
ff ego ***

Finn kan sinds vandaag echt kuipen, niet meer tijgeren.

Verder is hij gisteren vanuit kruip / lig-houding gaan zitten.

Vandaag zat ik bij hem op de grond en is hij aan mijn been omhooggegaan tot staan. Grapjas!

Punkie, gefeliciteerd met Grote pop. Zijn ze allebei weer beter?

Dropneus, leeeeeuuuuuk Sinterklaas! Wel vervelend dat het laat gaat worden. Ik vind het altijd erg irri als zoiets last minute wordt aangegeven. Toch nog veel plezier.

Icke beterschap!

Spitsmuis, hoe gaat het met Hugo?

Finn hoeft niet op dieet, maar we moeten hem minder vaak eten geven. Dus meer tijdens het eten, maar niet te vaak.

Echter als hij zo actief is vind ik het best hoor. Dan mag hij best wat extra eten.

Ga weer verder op zoek naar een vakantie.
Wauw Finn Wat knap van jou! En dat voor zo'n kleine jongen! Snel hoor!

Punkie, voor grote Pop, gefeliciteerd!
Dropneus wat een gedoe met je schoonouders. Als je dan ook niet fit bent is het helemaal waardeloos. Ik zou me niet druk maken over dat ze Fleur dan maar even zien. Dat kunnen ze zelf toch ook wel op hun vingers na tellen.

Punkie, gefeliciteerd met grote pop.

Swissie, wat goed van finn. Applaus!!!!!! Stiekem wel een beetje jaloers.

Lara, man reed tot voor kort zijn woonwerkverkeer (is dat een woord?) met de motor ook in de winter. Moet zeggen als het weer niet zo tof was zat ik toch wel met samen geknepen billen. Hij moest toch ruim een uur elke dag. Nu nog een keer in de week.
Gefeliciteerd Grote Pop! Dat je maar een grote meid mag worden! Punk, hoe is het trouwens met de meisjes?

Icke!!!! Je bent er weer! Gezellig! Vervelend zeg, dat je buikgriep hebt! Wat wel weer fijn is, is dat Ruben het zo goed doet! Knap van je dat je de bv weer op wil krikken. Ik zou het ook wel willen, maar dat zit er niet meer in. Bij een volgende kindje ga ik minimaal een jaar bv geven!

Drop, ik kan me goed indenken dat je sjacherijnig bent onder heel het Sinterklaasgedoe. Kan je niet uitleggen dat je gebonden bent aan de etenstijden van Fleur en dat baby's, hoe lief ze ook zijn, niet zo flexibel zijn als het gaat om hun natje en hun droogje? Mijn oma had er ook totaal geen rekening mee gehouden dat Steijn en Hugo baby'tjes zijn en dat het voor ons heel vervelend is om naar Den Haag te gaan 's avonds met twee kleintjes. Toen we het hadden uigelegd begreep ze het wel.

Lievelust, ik zit met stomme verbazing die verhalen over je schoonmoeder te lezen! Wat vreselijk onhandig van haar om Daan al in zijn kinderstoel te zetten, terwijl jij dat nog nooit gedaan had! Zoals Lara, al zei, kan je vriend niet eens met haar gaan praten? Het lijkt wel alsof het van kwaad tot erger gaat.

Finn! Jij snelle grote jongen! Knap zeg!

Ben vanochtend met Huug maar eens naar de huisartsenpost gegaan, omdat hij een puist op zijn garnalenvingertje had. Het was een flinke knoeperd; de gemiddelde puber zou er jaloers op zijn! Maar goed, Huugje heb ik in de auto gezet en ben met een flinke vaart naar de huisartsenpost gescheurd. De arts heeft veel overleg met de kinderarts gepleegd, aangezien het een humhumkok is (weet echt de naam niet meer, behalve dat het eindigt op kok). Het mag niet terug komen, want dan zou het wel eens iets engs kunnen zijn! Die puist is dus open gepeurd en er kwam een flinke berg troep uit. Vervolgens is zijn handje verbonden en dat vond hij interessant! Hij heeft alleen maar naar de arts zitten kijken hoe hij het verband er om heen deed, zo lief! Nu heeft ie dus een handje in het verband waar hij niet op mag sabbelen. Tja, ga dat maar eens aan een baby uitleggen. Ik heb het grootste shirtje gepakt dat ik kon vinden en het mouwtje met een veiligheidspeld dicht gemaakt. Hugo baalt, want nu kan hij zijn speentje niet meer pakken! Steijn is echt een lieverdje, want hij is net als Hugo nu helemaal uit zijn doen! Is dit typerend voor tweelingen? I think so!

Heb zelf een grote dikke puist onder mijn neus, bah.

Hee, ik ga zo uit eten met Muisman! Prettig weekend lieve digidinnetjes!
Grote pop gefeliciteerd! Ik hoop dat je niet meer ziek bent en een leuke verjaardag hebt!

Icke, beterschap met je buikgriep. Wat maf trouwens dat je ineens een lektiet had, ik denk niet dat ik dat nog krijg. Geef je Ruben nu nog steeds meer melkvoedingen per dag of ben je meer gaan bijvoeden? Ik denk dat relacteren nu sowieso niet zo makkelijk is, ze krijgen nu nog maar zo weinig melk dat het erg lastig is om dan je productie goed te krijgen denk ik.

Zahra krijgt 'smorgens een bordje pap (heb nu Nutrix met opvolgmelk gebruikt maar als dit pak op is ga ik Bambix halen en dat maak je met water) en 'smiddags en 's avonds een fles.

Buitenmeisje, gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis. Inderdaad goed om over een testament na te denken, zeker in het geval van ons. Ik zou Zahra niet graag door mijn schoonfamilie op laten voeden (in Turkije!) brrrrrr.

Lara, wat eng dat Max op zijn buik lag in de bakerzak. Denk je dat hij het moeilijk gaat vinden om in een gewone slaapzak te slapen?

Ik vind het eigenlijk wel frappant hoe keurig Zahra op haar rug blijft liggen in de slaapzak (ingestopt onder een dekentje) terwijl ze overdag best wel beweeglijk is en veel op haar buik rolt als ze de kans krijgt.

Framboos, doe lekker rustig aan, dat concentratieverlies had ik ook en heb ik nog steeds wel een beetje, dus ik kan me voorstellen hoe het voor jou moet zijn.

Dropneus, wat vervelend dat ze niet beseffen dat je met een baby aan etenstijden gebonden bent. Ik vind dat ook best lastig soms hoor, maar ben nu wel blij dat Zahra haar groentehap om een uur of 4 krijgt, dan heb je daarna wat meer tijd om zelf op je gemak te eten.

Spitsmuis, Hugo een puist op zijn vinger! Wat zielig voor zo'n kleintje, weten ze ook hoe het veroorzaakt werd? Wel goed dat je direct naar de huisartsenpost bent gegaan. Lief dat Steijntje zo meeleeft.

Swissie, die Finn gaat als een speer zeg! Echt goed joh!

Fachat, fijn dat de druppels lijken te werken voor Ole.

Ik had ook weer zo'n stunt vanmiddag. We hebben voor de deur zo'n metalen deurmat met van die borstels, ooit gekocht toen we hier net kwamen wonen omdat we nog geen bestrating hadden. Enfin, dat ding is helemaal kromgetrokken en ik dacht steeds bij mezelf dat ik hem weg moest gooien omdat ik of iemand anders erover zou kunnen struikelen... Je raad het al, het kwam er steeds niet van en vanmiddag ben ik er dus over gestruikeld toen ik mijn handen vol boodschappen had en ik ben met mijn hoofd tegen een muurtje in de gang gevallen. Ik heb nu dus een heel dik oog wat ook wel blauw zal worden morgen. Straks wordt manlief nog beschuldigd van mishandeling. Ik zie het al helemaal voor me. Ik heb er wel ijs tegenaan gehouden dus misschien valt het mee, maar er zit wel een bult boven mijn oog, onder mijn wenkbrauw. Ik was wel heel blij dat ik Zahra nog niet in mijn armen had, moet er niet aan denken wat er dan gebeurd zou zijn..

Heb bij H&M nog wel wat kleertjes gekocht voor haar, alvast in maatje 80(!) en voor mezelf nog een broek.

Ik ga nu maar even wat aan het eten doen, man komt zo uit zijn werk.
grote pop gefeliciteerd met je verjaardag !!

Finn wat ben jij een snelle jongen zeg !!
jeetje muis, toch naar de huisartsenpost voor Huug zijn vingertje. Eng hoor zo'n klein vingertje en dan zo'n enge (huppeldepup) kok puist.

Hoe gaat het nu met hem? Kunnen we je nu weer zien op tv?????

lekker uit eten geweest?

Ga zo even lekker paul de leeuw kijken met een wijntje.
Zo, drukke dag vandaag gehad, ben met Kaj en Ole eerst naar de Pietenspelletjesmiddag in het park geweest, was erg leuk met zaklopen, spekhappen, pakjes in de schoorsteen gooien, pepernoot sjoelen en dat soort spelletjes. Zwarte Piet mocht niet te dicht bij Ole komen, dan zag je zijn gezichtje betrekken en in huilen uitbarsten, erg zielig, maar ook wel weer erg grappig! Daarna naar de bieb, vaste prik 1 keer per 3 weken, Kaj mag dan 10 boeken uitzoeken en even spelletjes op de pc spelen. Daarna nog even naar Sinterklaas in het lokale winkelcentrum. Daarna naar de suske en wiske sticker-ruilbeurs (zo'n spaaractie a la jetix-knikkers / flippo's), en tot slot nog even boodschappen doen. Oh en toen we thuis waren, na de stickers ingeplakt te hebben, weer terug naar de ruilbeurs om de Super-suske en wiske-stickers in te leveren, want laatste dag voor de prijsvraag. Ik vind het altijd erg leuk dit soort dagen, maar wel een gesleep met Ole erbij. Gelukkig is Ole heel makkelijk en heeft hij 1 keer in de wandelwagen en 1 keer in de maxi-cosi geslapen. Niet gehuild (behalve om zwarte piet) of gezeurd...

Ik ga eens even kijken of het morgen misschien koopzondag is (denk het wel ivm sinterklaas), moet wat nieuwe broeken hebben voor mezelf en misschien nog een leuk sintkadootje voor fachatman....

Wat raar zeg muis een ....kokpuist op Hugo's vingertje. Wanneer mag het verband eraf? Volgens mij is het een onmogelijkheid om je kind niet op zijn arm te laten sabbelen! Wat voor engs kan het dan zijn als het terugkomt?

Tjee Layla, wat een knaller! Gelukkig had je Zahra niet in je handen zeg!

Oh...Ole alarm....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven