Nog steeds maagd!

14-09-2010 20:44 622 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben 31 jaar oud en nog steeds maagd. Ik ben niet super lelijk of zo, maar omdat ik altijd verlegen was kwam ik weinig in contact met vrouwen (ik ging bijvoorbeeld nooit uit). Het is door verschillende omstandigheden nooit van gekomen een relatie te hebben. Ook door mijn terughoudende, verlegen, onzeker gedrag straalde ik naar vrouwen volgens mij iets uit van desinteresse.

De laatste jaren ben ik socialer geworden naar anderen toe. Maar een relatie met een vrouw is nog een grote struikelblok. De eerste paar dates gaan goed, daarna een en al onzekerheid. Vind ze je echt leuk? Wanneer zoen je haar? etc... Dat soort vragen die iemand van 31 al eigenlijk behoort te weten. Ik vind 't ook moeilijk om daar met anderen (vrienden, collegas) over te praten, want zij zullen de conclusie trekken: geen relatie gehad = geen seksuele ervaring hebben.

Nou mijn vraag aan de vrouwen hier. Stel je heb een 31-jarige partner. Hij vertelt je dat hij nog maagd is. Wat zou je daarvan vinden? Zou je bijvoorbeeld liever hebben dat hij als eerste keer betaalde seks had gehad? (dan heeft hij in ieder geval ervaring!)
quote:nice_clouds schreef op 25 oktober 2010 @ 20:51:

@Hans

Stop met zoeken van een alibi om het niet te doen en ga aan het werk!!!

Exactly, Hans, vind je zelf niet dat ( en nu neem ik even de vrijheid voor iedereen hier te praten.) ons verschuldigd bent die dame op z'n minst een praatje mee te maken en uit te nodigen?

Tuurlijk wil ik geen druk op je zetten, maar ik ben wel verdomd nieuwsgierig geworden naar deel Twee van '' De Dame van de Cafetaria, een twents feuilleton''.
quote:tonkje schreef op 25 oktober 2010 @ 20:18:

[...]

Yep, heb ik ook gedaan met de 1e (en enige) man met wie ik ooit het bed heb gedeeld. Ik wilde op mijn 38e nou toch wel eens het seksen een keertje uitproberen. Vond er niet zo veel aan, maar dat kan ook aan die man hebben gelegen. Of aan mij. Of aan ons allebei. Ik denk vooral het middelste.hè Tonkje, misschien moet je nu een tweede gaan uitproberen? Misschien bevalt die wel (beter)? `t is soms net schoenen kopen; soms zit het eerste paar al heerlijk, meestal moet je een paar modellen uitproberen.
Inderdaad Hans, alleen praten is voor nu toch al genoeg? Stap voor stap. Die frikandel wordt heus wel eens gefrituurd.

Je moet je eerst op je gemak gaan voelen om met meisjes te praten. Daarna kan je een stapje verder gaan.

Dus praat met veel meisjes of vrouwen weet ik het. Flirt ermee. Flirten is niet meteen een aanleiding om met iemand naar bed te gaan. Geef vrouwen in je omgeving eens een gemeend complimentje zorg dat je je meer op je gemak gaat voelen....

Tonks Donderstraat heeft gelijk.
quote:donderstraal schreef op 25 oktober 2010 @ 21:43:

[...]

hè Tonkje, misschien moet je nu een tweede gaan uitproberen? Misschien bevalt die wel (beter)? `t is soms net schoenen kopen; soms zit het eerste paar al heerlijk, meestal moet je een paar modellen uitproberen.Als ik daar behoefte aan zou hebben, zou ik dat zeker doen. Maar die behoefte is er maar sporadisch.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Bengelie schreef op 26 oktober 2010 @ 10:23:

Inderdaad Hans, alleen praten is voor nu toch al genoeg? Stap voor stap. Die frikandel wordt heus wel eens gefrituurd.

Je moet je eerst op je gemak gaan voelen om met meisjes te praten. Daarna kan je een stapje verder gaan.Ik praat en ouwehoer er ook vaak mee. Inderdaad, alles op zijn tijd. Ik heb er gewoon geen haast mee. Ik heb wel de indruk dat haar interesse in mij groter is, dan mijn interesse in haar. Ze wordt, geleidelijk aan, steeds duidelijker in het flirten.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 26 oktober 2010 @ 10:51:

[...]

Ik praat en ouwehoer er ook vaak mee. Inderdaad, alles op zijn tijd. Ik heb er gewoon geen haast mee. Ik heb wel de indruk dat haar interesse in mij groter is, dan mijn interesse in haar. Ze wordt, geleidelijk aan, steeds duidelijker in het flirten.Dat klinkt toch goed? Je kunt natuurlijk ook wachten tot je droomvrouw, inclusief World of Warcraft T shirt, er komt te werken, maar die kans is gewoon erg klein. Misschien wacht deze dame wel tot jij haar uitvraagt en wordt ze onzeker van jouw wachten. Dus nogmaals: Just Do It ( praatje maken en uitnodigen dus), zonder teveel beren op de weg te zien.
Hans66, HH heeft gelijk m.b.t. rain checks... ze zijn niet onbeperkt geldig.
Toch maar mooi 15 pagina's bij elkaar geluld hier...
quote:FockeWulf schreef op 26 oktober 2010 @ 12:43:

Toch maar mooi 15 pagina's bij elkaar geluld hier...Precies, maar praatjes vullen geen gaatjes. ( en Nee, dit is geen woordspeling.)
Zucht... Ik ga `t opgeven met `m hoor.
Er wordt in het algemeen veel politiek-correcte onzin over het versieren van vrouwen verkondigd waar je niets aan hebt.

Kijk anders eens op deze verschillende websites en fora over dating en vrouwen versieren:

www.dutchattraction.nl

www.datingdoctors.nl

www.rsdnation.com

www.fastseduction.com

www.doubleyourdating.com

En doe eventueel een 'boot camp', waar je in de praktijk tips krijgt en voorgedaan krijgt wat allemaal mogelijk is.

Filmpje met de top 5 van meest gemaakte fouten als je een leuke vrouw tegenkomt:

http://www.rsdnation.com/ ... e-while-picking-hot-girls
Hans, je moet doen wat je zelf prettig vind. Het is wel 'n hele mooie kans, maar ik kan me al te goed voorstellen dat het doodeng is. Ikzelf zou het ook niet gauw durven.

Ik heb wel net Het Spel van Neil Strauss besteld. Bengelie maakte op pagina 14 een mooie opmerking: beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven. Ik moet mezelf ook 'n schop onder de kont geven en hier actiever in worden en beseffen dat afwijzing niet zo erg is.
Edgar, Je bent terug!

Er zijn veel dooddoeners en clichés die boordevol waarheid zitten, bv die van dat Blauwtje lopen of groentje enz.

Of de uitdrukking: Alles went.

Ook een zootje afwijzingen.

Een afwijzing is natuurlijk nooit leuk, maar het is niet het einde van de wereld of het einde van de afgeweze's leven.

Heb je verder nog iets besloten Edgar? Een strategie of zo?

Voor een trap onder je achterste kun je hier op dit forum toch vrij goed terecht vind ik.
Het Spel is een redelijk verromantiseerd en gedramatiseerd verslag van het wel en wee van enkele bekende 'pickup artists'. Maar het geeft je misschien wel een beetje een idee van wat er allemaal mogelijk is op het gebied van versieren en verleiden.
Hoi Hans! Nee geen echte strategie.Tijdens 't uitgaan spreek ik genoeg meiden, maar wil altijd zekerheid hebben dat ze in mij geïnteresseerd zijn voordat ik mijn move maak. Ook voel ik me nog steeds een creep om zo op iemand af te stappen en haar te versieren.

Miyagi, weet je nog andere boeken over hetzelfde onderwerp?
Ja, een boek dat je bv. bij bol.com kunt bestellen is The Mystery Method. Daarbij werk je redelijk 'under the radar' bij vrouwen. Er gaat hier ook een TV serie over, die "The Pickup Artist" heet.

Nadeel van het bestuderen van deze methode van Mystery kan zijn, dat je stiekem eigenlijk nog steeds veel te bang blijft voor vrouwen en om afgewezen te worden. Boeken/e-books/filmpjes waar een meer 'direkte' / 'mannelijke' manier van vrouwen versieren wordt gepropageerd, zijn die van Real Social Dynamics en bijvoorbeeld de klassieker 'Double Your Dating' van David DeAngelo. Je kunt ook via Internet het boek "nine ball" van Jeff Allen bestellen. Dat is een soort van autobiografie van een (van oorsprong) redelijk 'lompe' pickup artist. Ook via internet kun je heel veel interessante filmpjes bekijken. Om van het idee af te komen dat het heel eng is om vrouwen op een direkte manier aan te spreken tijdens bv. het stappen, zou je trouwens ook een serie als "Keys to the VIP" kunnen gaan kijken.

Verschillende bedrijfjes bieden ook 'boot camps' aan, waarbij een 'coach' echt met je mee gaat tijdens het stappen. Een paar daarvan zijn Nederlands. Andere zijn gebaseerd in Amerika, maar komen af en toe ook naar Europa. Via Real Social Dynamics kun je je bv. ook inschrijven voor een 'video seminar', waarbij je allemaal filmpjes ziet van hoe hun instructeurs tijdens het stappen vrouwen aanspreken en succes hebben met verschillende soorten aanpakken waarvan je misschien nooit zou hebben durven denken dat zoiets 'in het echt' echt zou kunnen werken.

Waar je voor moet oppassen, is dat je niet 'zomaar' de eerste de beste 'datingcoach' via internet opzoekt. Want sommigen komen niet verder dan wat kledingadvies en het herhalen van allerlei goed bedoelde, maar weinig behulpzame uitspraken die je wellicht ook van je moeder hebt gehoord als "je moet bij vrouwen gewoon jezelf zijn, dan komt het vanzelf goed.".
Of je wacht gewoon tot je versierd wordt door iemand die aangetrokken wordt door je onschuld.... heeft mijn vent gedaan
En als dat nou nog 31 jaar kost ?

En stel dat het dan een vrouw is die hij eigenlijk niet eens aantrekkelijk vindt ?

Moet hij er dan maar meteen mee gaan trouwen, omdat hij anders misschien nog 31 jaar moet gaan wachten tot hij een 2e optie heeft ?

Lijkt me geen optimaal begin van een relatie, zowel voor hem als voor haar.
He erg bedankt voor de leestips Miyagi!

Bengelie, in al die jaren heeft nog nooit iemand mij proberen te versieren. Ik kan dus alle hulp gebruiken, dat afwachten levert niets op.
Edgar,

Leestip: google even op de nederlandse schrijver Theo Kars
quote:Edgar schreef op 26 oktober 2010 @ 19:21:

Bengelie, in al die jaren heeft nog nooit iemand mij proberen te versieren. Ik kan dus alle hulp gebruiken, dat afwachten levert niets op.Toen ik een stuk jonger was hebben meisjes mij wel proberen te versieren... althans dat zeggen ze, of het leek daarop. Een meisje zei dat ik erg moeilijk te versieren was, omdat consequent meisjes afwees. Zelfbescherming, een wantrouwen, onzekerheid en autisme gooiden flink wat roet in het eten.
Hans dat doe je nu nog steeds. Gezien de weerstand die je aan de dag legt om gewoon simpel een leuk gesprek te gaan voeren met de dame in de snackbar.

Als je steeds hetzelfde blijft doen, hou je ook hetzelfde resultaat. Als je een ander resultaat wil. Moet je het anders gaan aanpakken. Het leven is toch nog wel zo simpel
Volgens mij is het Viva-forum niet helemaal lekker...
Helaas is dat zo, Nice_clouds. Aan 3 van de 4 eigenschappen kan ik werken, aan autisme in zeer beperkte mate. Ik heb ook wel normale gesprekken met die snackbarvrouw, maar om verder te gaan dan die gesprekken heb ik meer tijd nodig. Er zijn in de bovenstaande berichten al heel wat links gegeven die ik (vooral morgen) zal doornemen. Misschien dat ik er wat aan heb, misschien werkt het voor mij niet. Het kan zijn dat ik een andere vrouw tegenkom, met wie ik meer wil uitproberen dan met deze snackbarvrouw, omdat die andere vrouw ouder is en dus meer van mijn leeftijd is.
Nou nog steeds niet met de snackbardame gesproken? S.O.H. therapie kan dan helpen, en deze zit in het ziekenfonds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven