Datingsites etc

26-10-2010 14:41 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Freaks kom je overal tegen...maar ik vind relatieplanet.nl de "meest normale"...

Gratis is www.knuz.nl
RP.

Even mijn ongezouten mening, bedoel je niet aandacht ipv afleiding? Afleiding zou ik zoeken in een goed boek of lieve vriendinnen. Moet je niet eerst de boel een beetje thuis regelen/op orde krijgen?
.
Relatieplanet.nl vind ik echt het veiligst!!

Veel leuke mannen leren kennen, ook gewoon vrienden maar ook wat exen.. Ben nu helemaal klaar met dat internetdaten, maar heb het altijd erg graag gedaan, heerlijk, leuk en spannend!!

Trouwens.. Paiq.nl is ook een leuke site!!
Als het jou alleen gaat om afleiding kun je beter een midner serieuze site opzoeken vind ik.
RP zou ik mijden....
quote:Nammma schreef op 26 oktober 2010 @ 14:50:

Als het jou alleen gaat om afleiding kun je beter een midner serieuze site opzoeken vind ik.Ja dat is waar inderdaad.. Dan is lexa/badoo/paiq/solomio etc. beter!! Heb je gelijk in!! (Alhoewel, bij relatieplanet zitten er ook genoeg die voor de fun daar zitten.. )
Lol zul je absoluut krijgen bij RP .

(En dit is niet lullig bedoeld, heb mijn man er vandaan.)
Nike.. Tja tegenwoordig is het gewoon "normaal" om je partner te leren kennen via internet.. Heb ook wel aantal vriendjes gehad via RP.. Denk dak wel 60x heb gedate.. zo leuk
.
Klopt huwelijksambtenaar zei dat 1/3 van de stellen die ze tegenwoordig trouwde elkaar via internet ontmoet hebben.

Maar TO wil vooral lol hebben en dat kan daar ook. Dan zou ik wel betalend lid worden, want dan kun je berichten terugsturen. Al doe je het een maandje.
Ik zie niet in waarom er verschil zou zijn tussen datingsites.

Overal dezelfde mannen en vrouwen die op dezelfde manier geprogrammeerd zijn.

Overal kijken vrouwen naar knappe mannen met 'rijke' beroepen met wie ze veel kunnen lachen.

Wat mannen willen weet ik niet zo goed, hetzelfde zal wel.

Het bijna niets uit wat je schrijft in je profieltekst. Alles draait om je foto. Zo werkt het nou eenmaal!
klopt Henk! Maar vind wel een verschil tussen lexa en rp, want rp heeft wel veel meer leden vind ik!! Iniedergeval, uit mijn ervaring! als ik daar 5 uur op sta krijg ik meteen 40 reacties, op lexa maar 5...
quote:Henkjan41 schreef op 26 oktober 2010 @ 15:03:

Ik zie niet in waarom er verschil zou zijn tussen datingsites.

Overal dezelfde mannen en vrouwen die op dezelfde manier geprogrammeerd zijn.

Overal kijken vrouwen naar knappe mannen met 'rijke' beroepen met wie ze veel kunnen lachen.

Wat mannen willen weet ik niet zo goed, hetzelfde zal wel.

Het bijna niets uit wat je schrijft in je profieltekst. Alles draait om je foto. Zo werkt het nou eenmaal!Nou, dat weet ik niet. Ik had altijd het idee dat mannen met losse hagel schoten en we zien wel wie er reageert. Vaak zat dat een vriendin waarmee ik er ook op stond precies hetzelfde berichtje ontving. Voor mij lag dat wat anders. Als je serieus op zoek bent, dan kijk je verder dan het plaatje. Profielteksten waren meestal ook heel standaard. Spontane mannen die erg van reizen en gezelligheid hielden. Waar ik meestal naar keek was muziekkeuze, dan wist ik meestal wel wat voor vlees ik in de kuip had. En vandaar uit iemand beter leren kennen.
o ja en al die zpp ers!!! Allemaal een eigen bedrijfje....

Lulverhalen.....De meeste doen zich mooier voor hoor.....

Neem het echt maar met een korrel zout....en de meeste mannen staan niet op 1 site maar op 6.

Vind de wereld verrot geworden door die datingsites....
Hahaha tja....

Makkelijke manier om contact te zoeken, weinig mensen hebben tegenwoordig nog zin om iedere avond in de kroeg te hangen om zo maar de ware tegen te komen, wat dat betreft vind ik het een uitkomst!
quote:peecee schreef op 26 oktober 2010 @ 15:25:.

De meeste doen zich mooier voor hoor.....

Neem het echt maar met een korrel zout.....

Eerlijk duurt het langst .... want je bereikt er niets mee.

Daarom pimp je de werkelijkheid maar wat op.

Zonder parfum en make-up zouden de meeste vrouwen ook minder bereiken.
Heeft iemand paig en nextlover al genoemd?

Ik heb er mijn vriendje vandaan. Ze zijn beide gratis en ik vind de opzet van die sites veel leuker dan die sites waar je met je profieltje en je foto in zo'n catalogus staat.

Je krijgt matches op basis van je psychologische profiel, maar die vond ik nooit zo boeiend. Wel erg leuk waren de speeddates. Eerst 5 minuten chatten met iemand, terwijl langzaam de foto in beeld komt. Als je een klik hebt met de persoon moet je na 5 minuten ja of nee kiezen en als de ander dan ook 'ja' kiest kan je verder kletsen.

Tuurlijk zitten ook daar freaks tussen die alleen maar over sex willen praten, maar die klik je dan gewoon snel weg. En omdat je niet met je hoofd in een catalogus staat krijg je niet 100 sexmails voordat er een keer een leuke tussen zit.

Ik heb er lol gehad en leuke gesprekken gevoerd.
quote:Nammma schreef op 26 oktober 2010 @ 14:43:

Freaks kom je overal tegen...maar ik vind relatieplanet.nl de "meest normale"...

Gratis is www.knuz.nldaar heb ik de mijne vandaan. Ergernis van mijn kant zijn mannen die in hun profiel zetten dat ze "zoooo sociaal zijn". En dan zit je in de kroeg, komt er geen woord uit.
quote:Karen24 schreef op 26 oktober 2010 @ 14:51:

RP zou ik mijden....

Ik niet hoor

Maar ik ben dan ook bevooroordeeld want ik heb enige tijd geleden daar net de leukste man vanaf gekaapt (of eigenlijk hij mij)

Maar lieve TO, je bent net anderhalve week vrijgezel weer.

Denk je niet dat het beter is om eerst de boel eens te verwerken?

Kilo's chocolade eten, drinken met vriendinnen.....enzo...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven