3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
dinsdag 26 oktober 2010 om 19:11
Luun en Vilma van harte gefeliciteerd.
Marmotje, jij ook gefeliciteerd met je gehaalde tentamen. En die van vandaag zit ook wel snor.
Choco wat leuk joh. Een bod gedaan, dat is spannend!!!!
Minny, fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed is! Wat zat er nou in je baarmoeder?
Als je veel last hebt van het bloedverlies, als in duizelig en moe e.d. dan weet ik er nog wel iets voor. Laat maar weten.
Moos, wat een gaaf festival!!!! Mag ik mee?
En verder weet ik het niet meer.....
Marmotje, jij ook gefeliciteerd met je gehaalde tentamen. En die van vandaag zit ook wel snor.
Choco wat leuk joh. Een bod gedaan, dat is spannend!!!!
Minny, fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed is! Wat zat er nou in je baarmoeder?
Als je veel last hebt van het bloedverlies, als in duizelig en moe e.d. dan weet ik er nog wel iets voor. Laat maar weten.
Moos, wat een gaaf festival!!!! Mag ik mee?
En verder weet ik het niet meer.....