3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Voorzichtig doen he Pop!
quote:marmul schreef op 26 oktober 2010 @ 15:31:

laatste jaar van dier en veehouderij HBO

als ik dingen nu niet haal moet ik een jaar langer studeren



dank je bankjeWat gaaaf!!!! Als ik mn leven over mocht doen dan zou ik ook zoiets gaan doen!!
Chooc een bod gedaan??? Spannend! Ik duim voor je
En Vilma ook gefeliciteerd! SMAK SMAK SMAK
Alle reacties Link kopieren
Lieven Chooc: ik hoop dat het gaat lukken om het huis te kopen! jullie verdienen een eigen plek
Alle reacties Link kopieren
Operatie wenkbrauw epileren is deels mislukt.... het deed meer zeer in mijn vingers dan in mijn gezicht
Alle reacties Link kopieren
dus nu zit ik met een dode zee modder masker op mijn gezicht
Alle reacties Link kopieren
En waarom presteer ik het altijd om die prut in mijn neus te smeren?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor pincet gebruik je dan pop?
Klinkt charmant Pop!!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 26 oktober 2010 @ 20:16:

Wat voor pincet gebruik je dan pop?Die om het spul in haar neus te krijgen. Met lepel
Volgens mij gebruikt Pop een waterpomptang Appel
Friezzzz hoe ver zijn ze met tegelen???
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag 2 uur door het park gewandeld met hond en ukkepop! was echt heerlijk!



Ik hoopte dat ze in slaap zou vallen in de kinderwagen maar dat gebeurde niet, ze had 's middags niet geslapen, ze had het te druk met roepen, gillen en zingen in haar bed!



Ze is nu zo oververmoeid dat ze niet kan slapen, iedere keer hoor ik ze heel zielig jammeren maar het is beter dat ik er niet naar toe ga...



Morgen weer een drukke dag voor haar, dan gaan we 's middags naar het strand en doet ze weer geen middagdutje! ik denk dat we donderdag een rustdag in gaan schakelen
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 26 oktober 2010 @ 20:16:

Wat voor pincet gebruik je dan pop?Zo'n ouderwetse stalen pincet hoezo?
Bianco is bezopen... mietje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 26 oktober 2010 @ 20:17:

Friezzzz hoe ver zijn ze met tegelen???Geen idee, ben nog aan het werk. Maar hij heeft wel gebeld en komen ws paar tegels te kort.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 26 oktober 2010 @ 20:18:

[...]





Geen idee, ben nog aan het werk. Maar hij heeft wel gebeld en komen ws paar tegels te kort. Das balen Friez!
Alle reacties Link kopieren
Maar ik kan morgen iets later beginnen, dus kijken we er samen even naar en hopelijk hebben we dan een goeie ingeving
Aiii das fuck Friezzz... en ik heb het je nog gezegd he, dat is namelijk de grote truuk van de Firma!
Alle reacties Link kopieren
Het zijn maar 3 of 4 tegels! Komt omdat we een kleine verandering hebben gedaan
Alle reacties Link kopieren
Als we die verandering niet hadden gedaan, Bi, was het wel voldoende geweest hoor!
Alle reacties Link kopieren
Oh friezz, je bent nog aan het werk. Hoe lang nog?



Bianco bezopen? Of hij is vroeg begonnen of hij heeft behoorlijk doorgetankt.



Ga morgen wat bakspullen halen, glazuur en strooisels en dat soort ellende. Kortingsbonnen van Hima gaan mee. Dat zijn van die ideale kant en klaar mixen, alleen nog maar wat water erbij. Heerlijk, normaal maak ik alles helemaal zelf en daardoor doe ik het stiekem niet zo vaak (of was dat nou omdat het gewoon niet goed is voor ons?). Maar goed, ze is nu in de fase dat ze dit soort dingen helemaal geweldig vind en ook zelf wat kan doen i.p.v. kijken, knoeien en dwarsbomen.
Alle reacties Link kopieren
Nog tot 9 uur, Gravin. Dus het schiet op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven