Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
kruispost, wooow, wat goed, geen dalingen!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wat geweldig Eow! Juno doet het echt fantastisch. Heb net ook de foto's bekeken. Het is echt een snoepje!
Loretta is De Mol. Punt.
Ben ik de eerste?
Nah, dan maar een

Nu even druk druk dus bis später
Lekker ding Juno!!
Morgen!

Voel me zowaar een stuk beter, alleen erg wankel en slap. Zo maar even iets proberen te eten. Heb net al wel Vito in bad gemikt, die had de spuitpoep tot onder zijn oksels zitten. Fijn begin van de dag...

Wat zijn jullie plannen?
Loretta is De Mol. Punt.
Haai

Pep helemaal alleen in het theehuis. Dank voor de koffie, hier, iets lekkers voor jou:

Hier lekker uitgeslapen tot 9.15. Chica is een superkind We gaan nu even de stad in voor boodschappen en misschien toch nog even huis van de Sint. Als het niet te druk is. Vanmorgen heeft ze tshirtje van Diego in schoen gekregen. We hebben de schoenfrequentie even opgevoerd voor de laatste dagen want heb nog paar kleine kadootjes. Ze heeft het nu dus aan. Tis zo jongensachtig. Vind het echt Belchelijk ( ) : van Diego zijn er alleen jongensspullen en van Dora alleen meisjesdingen. Alsof jongens Dora niet leuk kunnen vinden en meisjes Diego niet. Echt idioot. We doen er niet aan mee en Chica ziet er dus uit als een lekker jongetje vandaag Zal foto maken
Oh Kruispost. Jee, Kess, klinkt nog niet goed Beterschap nog. Ik zou de vijgen die ik net geplaatst heb lekker laten staan
Wahahaaa ik wilde zeggen: wat is Juno groot geworden!!! En dat is natuurlijk ook zo maar het klinkt zo ouwewijverig. Maar wat ziet hij er goed uit Eow!!!

Net 2 strippen en 3.65 uitgegeven en een topochtend gehad. Met de bus naar station, daar treinen gekeken en een oliebol gegeten. Toen met de bus naar de stad, een muts voor Nemo gekocht en weer naar huis gelopen. Dit alles zonder buggy, ben hartstikke trots op hem (en hoop dat hij nu moe is en zo gaat slapen.)

Kessje,

Klinkt als een leuke ochtend Vish. Grote jongen al die Nemo. In oliebollen heb ik ook al een paar dagen zin, dus denk dat ik vanmiddag maar even langs de kraam ga

Kess, alweer ietsje beter dus? Hoop dat het hele ziekengebeuren nu snel afgelopen is bij jullie. Allemaal aan de beurt geweest toch? Of alleen Don niet?

Inad, stom inderdaad van Diego en Dora. Moet zeggen dat ik ze beide gruwelijk irritant vind Vooral die rugzak 'jummie jummie, delicious...' Kutrugzak...X-D

Wel fijn dat uitslapen. Mochten wij vanochtend ook van Juna, met als gevolg dat ik om 9.00 wakker werd en om 9.30 in het ziekenhuis zou zijn Moest me dus héél erg haasten, want het is nog wel 15 minuten rijden. Maar redelijk gelukt.

Star, waar ben je?

Diri, hoe gaat het?

Luna, hoi!

Pep, je was idd de eerste. Waar heb je het zo druk mee?

Bedankt voor de koffie!
Hier! Eindelijk bijgelezen

Elke keer poging gewaagd maar kwam steeds hoesterig kind tussen.

Niet zo heel veel gemist behalve prachtig mooie bevallingsverhalen en een ziek Kessje. Beterschap!

Gisteren een drukke pokkedag op het werk. Zo druk dat ik niet eens kon forummen, moet niet gekker worden

Ouders gister terug gekomen uit NY, Cee en ik mooi verwend
ooooohhh wat hebbie allemaal gekregen???
Ceetje een jas, Burberry rokje, wantjes, GAP hoodie, truitje, shirtje, shirtje.

Ik een tas, de Iphone en een nieuwe digi camera
Wow, mooie score, Star! en fijn dat je ouders weer terug zijn, natuurlijk. Zijn ze lang weggeweest?

Ik weet dat Diego het neefje is van Dora, maar heb het nog nooit gezien. Maar ik begrijp dat Tony niets mist, dus. Is het een slap aftreksel van Dora? Alhoewel Dora zelf ook wel redelijk slap isn natuurlijk. In overdrachtelijke zin dan. Dora fixt alles! Tony is ook helemaal weg van haar en een Diego-obsessie erbij lijkt me dus en beetje veel van het goede.

Hier Vito intussen alwéér in bad geweest, want hij is nu ook al aan overgeven. Bah! Ben zo bang dat ik hem straks weer terug kan brengen, al wijst nu niets in die richting. Maar ik wil gewoon gezonde mannetjes!
Loretta is De Mol. Punt.
Hoi ende meld. Terug van boodschappen, kind op bed en ik nu richting bank. Tot straks/vanavond!
Haai

Heb fotos van jongenschica en sinterklaas en van mijn net bij Vero Moda gescoorde perfecte jurkje in Theehuis gezet. Hyves deed het niet dus staat in MSN-ak.

Star, ooe das lekker verwend. Leuk hoor. Rokje staat Ceetje vast geweldig. Oef, te druk om te forummen, das inderdaad gek

Kess, ah die Vitootje, nu weer overgeven. Hoop dat ie snel opknapt, want jaaaa, je moet gewoon 2 gezonde mannetjes hebben

Klinkt als lekker ochtendje Vish, wat een stoere Nemo! Slaapt ie al?

Eow dus ook lekker uitgeslapen. Moest je je ineens haasten Hoe was het in het ziekenhuis? Alles goed met het lekkere mannetje?

Hier ook leuke ochtend. Huis van de Sint was leuk. Had het vreselijk druk verwacht, maar dat was gelukkig niet zo. Chica was helemaal niet bang en wilde de hele tijd Sint en Pieten knuffelen

Ze wordt nu sjacherijnig van middagslaapgemistdip, dus ga zo even naar begraafplaats en speeltuin. Die liggen pal naast elkaar dus we doen altijd dubbeldeet met Opa en de glijbaan
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 01-12-2007 15:18
Reden: typerdetyptyptyp
% gewijzigd
Zo, ben weer wakker en kind wordt as we speak wakker. Wat een lief jongetje in het Achterhuis . En die Sint van jullie was wel creepy seg, brrrr . Leuke jurruk!

Ik helemaal blij met timing van Wup en meselluf, dat we nog lekker even hebben kunnen "rusten" voor m`n broertje om 16 uur zou komen, belt ie me net dat ie nét wakker wordt en er over een half uurtje is.... Mannen!
Ow en Kess, beterschap in jullie ziekenboeg!
Geen slechte score inderdaad. En dan vieren we morgen, alleen voor Ceetje overigens, nog Sinterklaas ook

Hoe voel je je zelf Kess? Arme kleine Vito zo ziek weer

Zo even foto's op de ak bekijken. Kijken wat je nou weer gescoord hebt Inad, ouwe shopaholic van me

Da's een eind lopen voor zo'n kleine jongen trouwens Vish. Wat voor muts heb je gekocht?
Meld me ook snel.

Vandaag sint gevierd bij mijn ouders. Jongens weer veel te veel speelgoed gekregen. What's new?

Hoop dat Vito snel beter is.

Pep, plezier met je broer.

Star, klacht indienen zou ik zeggen. Niet kunnen forummen tijdens je werk.

Vish, heeft Nemo zoals verwacht lange middagdut gedaan?

Inad, wat is dat Huis van de Sint precies?

Eow, Juno is een lekker manneke. Wat een verschil idd met de eerste foto's. Hoeveel weken is ie nu ook alweer? En was jij ergens begin december uitgerekend?

Gisterenavond op laptop alle uitzendingen van Babyboom gekeken (vergat steeds te kijken).

Verschillende gevoelens tegelijk: herkenning/plaatsvervangende schaamte/wat lopen er lelijke mensen rond op deze bol/emotioneel/...

Heb af en toe gesnift en moest erg lachen om 'bevallingsplanmiep' en 'snij dat kind eruit'. (Maar bedacht me bij die laatste ook 'blij dat ik even niet hoef' vs. 'wat vergeet je die pijn snel'.)

Nu nog even naar spoelkeuken.

En dan Frummels van voedsel voorzien. Oudste is in Belgie gebleven: hij mocht nog mee naar Sinterklaas, die kwam bij op mijn stiefvaders' werk.

Tot straks.
anoniem_34181 wijzigde dit bericht op 01-12-2007 17:18
Reden: seg ik lekkur nie
% gewijzigd
Leuk jurkje! Wat zijn je plannen?

Ielgh, die Sinterklaas is inderdaad best eng. Maar ik heb nog een engere. Kijken of ik hem kan vinden.
Enge Sint in ak.
Leuk, nog meer speelgoed

Ik moet dat Babyboom toch ook maar eens gaan kijken.
Vertel eens, wat hebben jouw 3/3 kind allemaal gekregen, Luun? En was het gezellig? Of voornamelijk rits-rats papier eraf scheuren en door naar het volgende pakje? Tenminste, ik ga er vanuit dat dat zo zal zijn bij Tony, komende woensdag. Ik hebt net trouwens nog op de valreep een houten garage besteld via internet. Dinsdag is verzenddag. Komt nét goed! In het ziekenhuis hadden ze in de speelkamer een supermooie garage waar Tony helemaal wild van was. EN hij vraagt nu dus iedere dag of we weer naar het ziekenhuis gaan. En ja, daar gaan mijn principes.....kopen dat ding!

Ga ook snel enge sint van Star kijken. Die van Inad had ik al gespot. Leuke jurk inderdaad. Die kleur staat je echt goed. Hmmm, ik weet al een leuke gelegenheid om hem te dragen!

Pep, broertje erg verrast?
Loretta is De Mol. Punt.
Luun, ik had precies hetzelfde bij babyboom. Kwam een stel in voor met een kindje dat was geboren bij 25 weken en was overleden. Ik janken natuurlijk. En dat stel dat met zo'n oefenbaby in de weer ging...dat die zich uberhaupt mogen voortplanten..X-D

Juno is morgen precies 7 weken oud, en ook precies 37 weken oud in zwangerschapsweken. Ik was 23 december uitgerekend.

Hij doet het goehoed! Heeft nu al 2 dagen helemaal geen enkele daling gehad terwijl ik juist verwacht had dat dat meer zou worden omdat hij nu helemaal zelf ademt en zijn medicatie niet meer opgehoogd wordt. Maar niet dus! En dat betekend dat zijn medicatie waarschijnlijk maandag gestopt wordt en als hij het daarna 3 dagen zonder dalingen volhoudt mag hij van de monitor. Weer minder slangetjes dus! En hij woog vandaag 1905 gram, weer een stapje dichter bij de 2 kilo! Sorry voor de lange verhalen steeds, maar ben zó trots op hem en zo blij dat het goed gaat nu.

Kess, kan me voorstellen dat je die principes dan aan de kant smijt. Leuk, zo'n garage.

Star, leuke kado's! Toch handig zo'n lage dollarkoers

Inad, interessante dubbeldeet. Fijn dat huis van Sinterklaas leuk was. Klinkt schattig, zo'n Chica die wil knuffelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven