3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Appeltje, het is de kunst om de dingen er uit te halen die voor jou van toepassing zijn en ze niet als aanval te zien, maar als motivatie om verder te gaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
jaja moest van broekkie en ik MOET ook een nieuwe laptop kopen van um ...



ik heb het zwaar... heul zwaar
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet goed wat ik op de discussie moet zeggen!



ik ga daarom maar even springen omdat ik blij ben met mn studieresultaten
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
heel goed van Broekkie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Mormotje, lekker springen hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren




Wij zijn verregend, ijskoud en hebben zand in onze oren



Heb ik ook eens een goed idee
Alle reacties Link kopieren
haha pop, vonden de poppetjes het wel leuk?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Zo, genoeg geverfd voor vandaag.

Nu even een bakkie en even uitpuffen, dan boodschappen doen en de rest van het huis toonbaar maken want wat daar is gebeurd onder het verven??? Derde wereldoorlog zonder dakket wist?



En daarna maar eens een bad want ik ben niet erg welriekend momenteel, bahjakkie.
Alle reacties Link kopieren
De poppetjes vonden het leuk!



Zo'n leuk gezicht om die stralende gezichten te zien!



2 poppetjes met met aangekoekt snot, knalrode wangen, van top tot teen onder het zand, rode regenlaarzen, en druppels water op hun gezicht, en genieten! geweldig!



Poppehond heeft heerlijk gerend en kuilen gegraven!



En met z'n allen warme chocolademelk met slagroom, lekker opwarmen aan je hete mok, wiebeldende beentjes op een veels te grote stoel!



En straks lekker een warme douche, ze zitten nu lekker chips te eten!
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je aan het verven Bam?
Alle reacties Link kopieren
klinkt als een heerlijk dag voor de poppetjes en jou Pop
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
wauw, dat moet echt een superdag geweest zijn... leuk pop!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Het was ook heerlijk Roos! alleen jammer van de regen, anders hadden we het wel langer volgehouden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin om lekker friet te eten zo!
Alle reacties Link kopieren
Of soep, maar heb niet meer zoveel tijd om het te maken
Alle reacties Link kopieren
ik moet zo boodschappen doen, jammer dat het regent
a docter a day keeps the apple away
Jeetje wat is er een hoop geschreven vanmiddag zeg!!



Er flitsen tijdens het lezen allerlei reacties door mn hoofd en eigenlijk zou ik die nu allemaal in één prachtige zin willen verwoorden, een zin die gelijk alles omvat.



Maar dat gaat niet lukken, er zijn zoveel verschillende meningen. Dus ik blijf gewoon doen wat ik doe, en zijn wie ik ben. Als wie dan ook denkt dat er bewust mensen genegeerd worden , dan vind ik alleen maar jammer dat iemand zo slecht over een ander kan denken.



Dus blijf ik vanaf nu ook gewoon vragen wat ik wil vragen, inclusief: hoe is het met je? En wil je geen antwoord geven dan doe je dat niet... of je zegt dat je nu even geen antwoord wil geven, heel simpel!



En nog iets - ja ik zit me best een beetje boos te maken eigenlijk, en dan voornamelijk over de post van Egel. Want leed is niet te vergelijk... en dat de een een ongeneeslijke ziekte heeft wil niet zeggen dat de ander niet mag vloeken als ie zn kleine teentje stoot. En ook degene die hier zn kleine teen stoot moet dat hier kwijt kunnen, en alles daar tussenin.



Ik snap eigenlijk niet waar deze onvrede ineens vandaan komt. Als ik voor mezelf spreek: ik vind het fijn als er geolifant wordt terwijl ik zit te klagen dat ik verschrikkelijk voor de tiende keer mn kleine teen heb gestoten. Ik vind het fijn dat de humor er tussendoor komt en dat iedereen zn ei hier kwijt kan.



En over de vraag of mensen meer op hun bord krijgen dan ze aankunnen daar kunnen we nog wel 70 topics mee vullen, evenals de vraag of een depressie een luxe probleem is of niet. Daar zijn en blijven de meningen over verdeeld.



Verder voor iedereen en dan bedoel ik ook iedereen! En ik hoop, maar ik vrees met grote vrezen, dat 3000 kan doorgaan waar we gebleven waren, met ruimte voor iedereen... en de ene keer moet je die ruimte pakken, de andere keer hoef je daar geen moeite voor te doen. Maar zeg... vraag... schreeuw... huil... vertel... want het gaat om JOU !
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat we morgen nog wel een boswandeling gaan maken, mits het droog is!



Ik wil zoveel mogenlijk dingen doen waar ik anders niet aan toe kom
Wat klinkt dat heerlijk Pop!! En vooral van die wiebelende beentjes



Wij zijn vandaag goed bezig geweest!

- uitgeschreven bij de KVK

- ingeschreven bij de KVK

- rek.nr bij de bank geopend

- winkel verder uitgeruimd

- heel veel naar het grof vuil gebracht (in de regen!!)



En nu mag ik ff zitten van mezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 16:35:

Jeetje wat is er een hoop geschreven vanmiddag zeg!!



Er flitsen tijdens het lezen allerlei reacties door mn hoofd en eigenlijk zou ik die nu allemaal in één prachtige zin willen verwoorden, een zin die gelijk alles omvat.



Maar dat gaat niet lukken, er zijn zoveel verschillende meningen. Dus ik blijf gewoon doen wat ik doe, en zijn wie ik ben. Als wie dan ook denkt dat er bewust mensen genegeerd worden , dan vind ik alleen maar jammer dat iemand zo slecht over een ander kan denken.



Dus blijf ik vanaf nu ook gewoon vragen wat ik wil vragen, inclusief: hoe is het met je? En wil je geen antwoord geven dan doe je dat niet... of je zegt dat je nu even geen antwoord wil geven, heel simpel!



En nog iets - ja ik zit me best een beetje boos te maken eigenlijk, en dan voornamelijk over de post van Egel. Want leed is niet te vergelijk... en dat de een een ongeneeslijke ziekte heeft wil niet zeggen dat de ander niet mag vloeken als ie zn kleine teentje stoot. En ook degene die hier zn kleine teen stoot moet dat hier kwijt kunnen, en alles daar tussenin.



Ik snap eigenlijk niet waar deze onvrede ineens vandaan komt. Als ik voor mezelf spreek: ik vind het fijn als er geolifant wordt terwijl ik zit te klagen dat ik verschrikkelijk voor de tiende keer mn kleine teen heb gestoten. Ik vind het fijn dat de humor er tussendoor komt en dat iedereen zn ei hier kwijt kan.



En over de vraag of mensen meer op hun bord krijgen dan ze aankunnen daar kunnen we nog wel 70 topics mee vullen, evenals de vraag of een depressie een luxe probleem is of niet. Daar zijn en blijven de meningen over verdeeld.



Verder voor iedereen en dan bedoel ik ook iedereen! En ik hoop, maar ik vrees met grote vrezen, dat 3000 kan doorgaan waar we gebleven waren, met ruimte voor iedereen... en de ene keer moet je die ruimte pakken, de andere keer hoef je daar geen moeite voor te doen. Maar zeg... vraag... schreeuw... huil... vertel... want het gaat om JOU !eens!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Bi!



Ik heb een luxe probleem:



Mijn douchestang is versleten, de douchekop blijft niet hangen



Maar.....



Laat ik de woningbouwvereniging mijn douchestang vervangen voor een standaard exemplaar?



Of wacht ik even en koop ik over een maand of 2 een regendouche?
Alle reacties Link kopieren
ik zou wachten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Laten vervangen Pop, want als je daar ooit weggaat zul je originele weer terug moeten hangen.
Alle reacties Link kopieren
of je doet allebei dan kan je je mooie douchekop meenemen als je ooit weg gaat!



moet je wel kijken naar de waterdruk btw! anders heb je er niet zoveel aan
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
laten vervangen en over 2 maanden een regendouche kopen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven