3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:courageux schreef op 27 oktober 2010 @ 16:56:

[...]





IEWH! stelletje viezerikken hier Tsssss. Zeikerd......
Spuuk, ik zag dat in je eerdere post ook al staan, dat iemand had gezegd: Komt wel goed (of iets in die trant). En dat dat in je verkeerde keelgat schiet kan ik me heeel goed voorstellen. Weet je zeker dat het niet anders bedoeld werd? Dat de uitdrukking: "komt wel goed" echt sloeg op jouw gezondheid? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand van 3000 dat zou zeggen.



Ik wil NIET weten wie het gezegd heeft, het lijkt anders net een heksenjacht te worden en dat is echt niet de bedoeling.



Ik ben klaar met plassen Cour
Alle reacties Link kopieren
van al dat gepraat over plassen en zeiken moet ik naar de wc
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 27 oktober 2010 @ 17:03:

[...]





Tsssss. Zeikerd......ikke wel... uitzweten lukt me niet
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 27 oktober 2010 @ 17:04:

van al dat gepraat over plassen en zeiken moet ik naar de wc jij ook al
JIJ vindt het afgetroggelde aandacht Spuuk, ga eens nakijken hoe vaak daarvoor aan jou ( en ook aan anderen) gevraagd is: Hoe gaat ie? En dat is het risico van bepaalde dingen zeggen, dat het daarna lijkt alsof het niet spontaan meer is. Dat risico heb je genomen (je neemt nooit bloemen voor me mee), dan vind ik dat je nu niet andersom moet gaan 'zeuren' dat er bloemen voor je meegenomen worden.



En ik vind niet dat hier vaak de plank misgeslagen wordt.. maar jij bent duidelijk teleurgesteld in 3000 en dat kleurt misschien ook jouw gevoel van dit moment. Jammer, en ik zou het echt kut vinden als je weg gaat blijven
Alle reacties Link kopieren
ja, maar t lucht wel op

misschien had ik geen liter thee moeten drinken
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
eens met bianca... durf ik dat... jah... eens dus



een liter thee ... *kijkt naar de 3 lege blikjes* hier 750 ml redbull
Alle reacties Link kopieren
ja ik had het koud cour, maar stuiter jij het huis nog niet uit dan?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
neej het regent buiten! ik stuiter wel binnen...



(stuitersex)



Pffff zoveel Redbull Cour? Ga je daar inderdaad niet ongelofelijk van stuiteren, en slaap je dan s nachts nog?
Alle reacties Link kopieren
haha ik stuiter wel met je mee hoor, heb ik geen red bull voor nodig
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Nou Cour, dan mag jij het wel vies vinden maar volgens mij heb jij zojuist ook je plasje gedaan.......
Alle reacties Link kopieren
ik drink overdag altijd 3 redbull... dus ben al imuun denk ik

maar daarintegen drink ik verder niks... en eet ik niks overdag...

dus heb de energie blijkbaar nodig
Marmul wat klote dat je date geen date met jou heeft trouwens! En vooral errug dom van hem! Weet ie dat je hem leuk vindt trouwens?
Alle reacties Link kopieren
nee dat weet ie niet, misschien hou ik dat nu ook maar zo, anders krijg je rare gezichten.

En ja dat het dom is van hem, komt ie nog wel achter!
a docter a day keeps the apple away
stuitert zonder redbul binnen en gaat niet terug lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nieuwe sloffen!



Wie heeft een kachel nodig als je een snuggie, nieuwe sloffen en een oude kruik hebt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
lekker hima, ik zit graag met mn sloffen en snuggie op de bank!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
oh help, we worden overgenomen door de snuggiebrigade
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 oktober 2010 @ 17:36:

oh help, we worden overgenomen door de snuggiebrigade
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik blijf snuggie-loos hoor Roos... ik heb geen bank, dus wat moet ik met een snuggie



Psssttt er staat een gouden truffel voor die grote rode kater klaar!
Alle reacties Link kopieren
we gaan een anti snuggie groepje vormen hoooorrrrr
Alle reacties Link kopieren


Stuitert ook binnen, maar heeft wel alles gelezen.

Ik probeer van iedereen dat te onthouden wat er geschreven is, maar dat is soms nogal moeilijk. Dan probeer ik daar ook op te reageren, maar dat lukt niet altijd. En als ik er aan denk, zal ik ook later nog vragen hoe iets is geweest oid. Maar ik ben soms helemaal niet attent (en IRL ook niet, dus het ligt niet aan jullie ). Kortom, ik doe mijn best en dat is alles wat ik kan doen.

Spuka: Ik hoop niet dat je wegblijft hier, mag je altijd graag lezen!

Egel: En jij mag ook niet weg hier! Duh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven