3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
woensdag 27 oktober 2010 om 17:04
Spuuk, ik zag dat in je eerdere post ook al staan, dat iemand had gezegd: Komt wel goed (of iets in die trant). En dat dat in je verkeerde keelgat schiet kan ik me heeel goed voorstellen. Weet je zeker dat het niet anders bedoeld werd? Dat de uitdrukking: "komt wel goed" echt sloeg op jouw gezondheid? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand van 3000 dat zou zeggen.
Ik wil NIET weten wie het gezegd heeft, het lijkt anders net een heksenjacht te worden en dat is echt niet de bedoeling.
Ik ben klaar met plassen Cour
Ik wil NIET weten wie het gezegd heeft, het lijkt anders net een heksenjacht te worden en dat is echt niet de bedoeling.
Ik ben klaar met plassen Cour
woensdag 27 oktober 2010 om 17:07
JIJ vindt het afgetroggelde aandacht Spuuk, ga eens nakijken hoe vaak daarvoor aan jou ( en ook aan anderen) gevraagd is: Hoe gaat ie? En dat is het risico van bepaalde dingen zeggen, dat het daarna lijkt alsof het niet spontaan meer is. Dat risico heb je genomen (je neemt nooit bloemen voor me mee), dan vind ik dat je nu niet andersom moet gaan 'zeuren' dat er bloemen voor je meegenomen worden.
En ik vind niet dat hier vaak de plank misgeslagen wordt.. maar jij bent duidelijk teleurgesteld in 3000 en dat kleurt misschien ook jouw gevoel van dit moment. Jammer, en ik zou het echt kut vinden als je weg gaat blijven
En ik vind niet dat hier vaak de plank misgeslagen wordt.. maar jij bent duidelijk teleurgesteld in 3000 en dat kleurt misschien ook jouw gevoel van dit moment. Jammer, en ik zou het echt kut vinden als je weg gaat blijven
woensdag 27 oktober 2010 om 17:42
Stuitert ook binnen, maar heeft wel alles gelezen.
Ik probeer van iedereen dat te onthouden wat er geschreven is, maar dat is soms nogal moeilijk. Dan probeer ik daar ook op te reageren, maar dat lukt niet altijd. En als ik er aan denk, zal ik ook later nog vragen hoe iets is geweest oid. Maar ik ben soms helemaal niet attent (en IRL ook niet, dus het ligt niet aan jullie ). Kortom, ik doe mijn best en dat is alles wat ik kan doen.
Spuka: Ik hoop niet dat je wegblijft hier, mag je altijd graag lezen!
Egel: En jij mag ook niet weg hier! Duh!