minnaar deel 13
zondag 26 september 2010 om 21:24
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
woensdag 27 oktober 2010 om 09:23
Ik heb net een soort afscheidsmailtje gestuurd. Ik vond het toch beter voelen om de afstand niet alleen bij hem vandaan te laten komen maar om ook zelf een soort stap daarin te zetten. Je weet nooit wat de toekomst brengt maar voor nu zitten we in ieder geval in een grote pauze.
Mijn stap voelt goed binnen het nadenken van de laatste weken.
Ik blijf lekker meelezen en af en toe wat schrijven over sv. Die heb ik nog steeds maar dat voelt toch heel anders. Precies het gevoel dat er is/ was bij minnaar maakt het waardevol voor mij en dat heb ik bij niemand anders dan bij minnaar.
Mijn stap voelt goed binnen het nadenken van de laatste weken.
Ik blijf lekker meelezen en af en toe wat schrijven over sv. Die heb ik nog steeds maar dat voelt toch heel anders. Precies het gevoel dat er is/ was bij minnaar maakt het waardevol voor mij en dat heb ik bij niemand anders dan bij minnaar.
woensdag 27 oktober 2010 om 09:28
woensdag 27 oktober 2010 om 09:31
scherp stew!! Weet je, ik ben wel benieuwd of hij nog iets laat horen maar ik hou er veel rekening dat dit niet meer gaat gebeuren. Heel diep van binnen zou ik denk ik blij worden van een reactie van hem met de strekking dat hij dit niet wil en dat hij iets wil afspreken. Ik denk dat dit niet gaat komen gezien de afstand van hem van de laatste maanden en dan vind ik het beter voelen om niet te wachten maar zelf een knoop door te hakken.
woensdag 27 oktober 2010 om 11:36
Mooi Mela, dat je zo eerlijk kunt zijn over de beweegredenen van dat mailtje. Het reactie uitlokken is niemand hier vreemd denk ik zo. Maar wat ik vooral hoop is dat het rust geeft. Het blijft moeilijk om dingen af te sluiten, maar meestal krijg je nooit alle antwoorden en moet je toch je eigen 'verhaal zien rond te krijgen'en het loslaten.
Hier is het woelig. Veel praktisch gezeur met afspreken en ik merk dat ik die afhankelijkheid heel moeilijk vind. Ik ga vol overgave voor minnaar, maar toch ergens de angst om volledig op mn bek te gaan.. Morgen waarschijnlijk lekker uitwaaien in t bos. Minnaar reageert altijd begripvol en lief, maar het lost natuurlijk niets op. Tanden op elkaar, maar als het dan een dag tegenzit trek ik dat niet.
Nog 2,5 maand, dan vertrek ik naar ver van hier
Hier is het woelig. Veel praktisch gezeur met afspreken en ik merk dat ik die afhankelijkheid heel moeilijk vind. Ik ga vol overgave voor minnaar, maar toch ergens de angst om volledig op mn bek te gaan.. Morgen waarschijnlijk lekker uitwaaien in t bos. Minnaar reageert altijd begripvol en lief, maar het lost natuurlijk niets op. Tanden op elkaar, maar als het dan een dag tegenzit trek ik dat niet.
Nog 2,5 maand, dan vertrek ik naar ver van hier
woensdag 27 oktober 2010 om 16:04
Mela: goed van je, die mail. Gekozen voor jezelf, dat is al mooi. Afwachten wat de reaktie zal zijn is lang niet zo slopend als wachten tot hij een keertje tijd voor je heeft.
Crea: eerlijk verhaal van je, over minnaar en jou. HIj zou toch, mbt een deadline, een keuze maken? Is die deadline al geweest? Hoe gaat dat nu?
Crea: eerlijk verhaal van je, over minnaar en jou. HIj zou toch, mbt een deadline, een keuze maken? Is die deadline al geweest? Hoe gaat dat nu?
woensdag 27 oktober 2010 om 16:08
woensdag 27 oktober 2010 om 16:23
Ik hoop dat het gaat werken voor je Crea. Ik wil je echt niet ontmoedigen, want als het lekker voelt, dan moet je vooral doen wat goed is voor je. Maar tussen de regels door (en soms gewoon rechtstreeks) lees ik dat het je zoveel kost iedere keer. Wisselen van überverliefd en toekomstperspectief naar down, jezelf op de 2e plaats voelen staan en het oeverloze wachten. Ik gun je gewoon alleen de plezierige kant!
Ik heb overigens ook een vriendenverzoek ontvangen.... Ken m niet?
Ik heb overigens ook een vriendenverzoek ontvangen.... Ken m niet?
woensdag 27 oktober 2010 om 17:09