3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 16:42:

Laten vervangen Pop, want als je daar ooit weggaat zul je originele weer terug moeten hangen.Dan kan ik ook deze weer terughangen of gebruik maken van mijn onderhoudsabbonnement!
En even nog voor Spuuk (ik heb een schoen gepast en ik trek hem dus even aan): dat ik zei dat je ingewikkeld bent slaat op het feit dat je vandeweek duidelijk uit de doeken deed dat je niet wilt dat er steeds gevraagd wordt hoe het met je gaat... en nu dan deze posts.



Maar nogmaals (maar dan in zn algemeenheid)... ik vraag en zeg vanaf nu gewoon weer wat er in me opkomt want ik merkte de laatste dagen dat ik nogal eens wat zat te typen om vervolgens weer te wissen... en daar schei ik mee uit.

Alle reacties Link kopieren
Maakt de waterdruk echt uit met een regendouche? anders kan het waarschijnlijk niet......
quote:poppedotje schreef op 27 oktober 2010 @ 16:44:

[...]





Dan kan ik ook deze weer terughangen of gebruik maken van mijn onderhoudsabbonnement!Dat kan ook... kun je nog 2 maanden met deze doen? Je kan ook een vervangende vragen, niet ophangen maar bewaren, dan heb je een mooie complete set (incl. schroeven) liggen voor als je ooit gaat verhuizen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!



Gisteren niet bijgelezen op het forum, had het te druk met andere dingen. De laatste keer dat ik heb gelezen, zat ik op bladzijde 10, nu zijn er al 58.... Ik ga niet alles bijlezen maar heb af en toe een bladzijde geopend.



Onder andere dat sommige mensen zich niet gehoord voelen hier. Ik denk dat dat inherent is aan de hoeveelheid en snelheid van de berichten. Ik ga niet altijd alles bijlezen, dus ga ook soms voorbij aan het grote of kleine leed wat voorbij is gekomen.

Als ik op dit topic blijf hangen, weet ik wel wat er speelt, en dan reageer ik er wel op. Maar ik kan me ook laatst een bericht herinneren dat iemand juist niét wilde dat er een hug werd gegeven of gevraagd werd hoe het ging. Tja, dan wordt het de volgende keer ook moeilijk: wat is wel/niet gewenst/nodig?



Kortom, ik probeer mijn best te doen, ook om te onthouden wie wat mee maakt etc. Maar dat lukt me dus niet altijd.



Daarom, voor iedereen die dat wil of behoefte aan heeft:

De rest mag hem overslaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
massale binnenkomst ineens... was even afgeleid door de thuiskomst van broekkie... en ineens een paar pagina's verder... broekkie zat al te mopperen... waarom staat daar heel goed van broekkie
quote:poppedotje schreef op 27 oktober 2010 @ 16:45:

Maakt de waterdruk echt uit met een regendouche? anders kan het waarschijnlijk niet......Een regendouche doet het niet echt lekker als je nu met je gewone douchekop al een flutstraaltje hebt. En dan ligt het er ook nog aan welke je gaat nemen. Die van HansGrohe, daarbij wordt lucht aangezogen waardoor je toch een goeie volwaardige regendouche-straal hebt zonder dat je een enorme capaciteit nodig hebt! En inmiddels zullen er ook wel andere merken zijn waarbij dat ook toegepast wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 27 oktober 2010 @ 16:41:

Of wacht ik even en koop ik over een maand of 2 een regendouche?



Verbruikt een regendouche ook niet veel meer water?

En als het zo'n 'neveldouche' is, kun je dan wel lekker je haren uitspoelen?



*overduidelijk praat hier een douche-nitwit*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Cour





Bianc en Hima
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Oh, in het kader van de kleine geneugten des levens:



Ik heb een snuggie!!



En baal nu dat ik het helemaal niet koud vind op dit moment, dus hem nog niet uit kan proberen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Goede dag dus Bi! Goede post ook!



Ik denk wel dat er over niet al te lang een streep onder gezet moet worden onder deze discussie. Zoveel mensen, zoveel meningen. Als iedereen zijn plasje heeft gedaan over het onderwerp moet er niet over doorgeemmerd worden.



Als er wat is, of speelt, of iemand iets kwijt moet. Doe het. Laat het niet opborrelen maar je kunt ook iets kapot discussieren en ik hoop niet dat 3000+ dat gaat gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga me maar eens verdiepen in de regendouche wereld!



Man en ik staan graag samen onder de douche, dan is een regendouche lekkerder!



Ik dacht eigenlijk dat een regendouche niet meer water verbruikt, vanwege het lucht-verhaal
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 27 oktober 2010 @ 16:51:

Oh, in het kader van de kleine geneugten des levens:



Ik heb een snuggie!!



En baal nu dat ik het helemaal niet koud vind op dit moment, dus hem nog niet uit kan proberen Ow heerlijk!!!! kun je de verwarming lager draaien
Alle reacties Link kopieren
Aan de andere kant. Ga maar door discussieren want anders wordt het hier een snuggietopic en daar heb ik dan weer geen zin in......
Alle reacties Link kopieren
ik snap je spuuk! Goed dat je het laten weten
a docter a day keeps the apple away
Ik heb het over dit stukje van je Egel:



Leed en leed wordt niet vergeleken toch?



!



Als je een depressie hebt (en ik weet eigenlijk niet eens waar ik over praat want heb het gelukkig nooit gehad) dan lukt het je met de beste wil van de wereld niet om te bedenken dat het ooit over gaat. Hoe sterk en stoer je ook bent, hoeveel je ook al op je bordje hebt gehad, je kunt er gewoon aan onderdoor gaan. En dus voelt het voor die persoon wel als erg... als verschrikkelijk. En relativeren lukt dan gewoonweg niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 27 oktober 2010 @ 16:53:

Aan de andere kant. Ga maar door discussieren want anders wordt het hier een snuggietopic en daar heb ik dan weer geen zin in......
Alle reacties Link kopieren
snuggies zijn goed!
a docter a day keeps the apple away
Ik ga die twee postings (van jou en van Chooc) nog even lezen...



be right back
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 27 oktober 2010 @ 16:51:

Goede dag dus Bi! Goede post ook!



Ik denk wel dat er over niet al te lang een streep onder gezet moet worden onder deze discussie. Zoveel mensen, zoveel meningen. Als iedereen zijn plasje heeft gedaan over het onderwerp moet er niet over doorgeemmerd worden.



Als er wat is, of speelt, of iemand iets kwijt moet. Doe het. Laat het niet opborrelen maar je kunt ook iets kapot discussieren en ik hoop niet dat 3000+ dat gaat gebeuren.IEWH! stelletje viezerikken hier
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 27 oktober 2010 @ 16:54:

snuggies zijn goed!



High 5 met Marmul! (denk ik, want nog niet gebruikt...)



Maar ik heb het hier gemeld dus ik hou er nu over op hoor. Ik vind vast wel weer een nieuw klein geneugd des levens
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:courageux schreef op 27 oktober 2010 @ 16:56:

[...]





IEWH! stelletje viezerikken hier
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven