3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook in de anti-snuggie-groep!
Alle reacties Link kopieren
En ik heb tegels besteld, die komen maandag binnen! (en zonder verdere kosten )
Alle reacties Link kopieren
haha ik vind dat er een poll moet komen over snuggies
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
En 4 op een remiaatje!
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 27 oktober 2010 @ 17:41:

we gaan een anti snuggie groepje vormen hoooorrrrr Ik sluit me bij deze aan
Fijn van je tegels Friezz!! Wordt het al mooi?
Alle reacties Link kopieren
Ja het wordt mooi, Bi. Morgen ws de vloer er in. Vandaag heeft hij de muurtjes klaar gemaakt en dan met van die aluminium profielen erop. Erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
dan schiet het al op of niet friez!
a docter a day keeps the apple away
Klinkt goed Friezz... en die aluminium profielen zijn inderdaad mooi !

Ik denk dat ie half volgende week wel aardig klaar moet zijn dan toch?
Alle reacties Link kopieren
Dat hoop ik wel, Bi. Had eigenlijk deze week gehoopt, maar dat zal niet lukken. Er moet nog van alles "even" gedaan worden.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Friez, eindelijk af. Wat heerlijk als je er dan voor het eerst gebruik van mag maken.



Ik wil eten....
Alle reacties Link kopieren
Ja, idd gravin. Dan ga ik de hele dag onder de douche staan!



Volgende week ws een dagje vrij, kan ik dan even naar de Iekea toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat iedereen iets te terughoudend gepost heeft de laatste tijd. En daardoor ontstaan zaken die niet hoeven te ontstaan. We zijn misschien wel te voorzichtig met elkaar geworden.



Dat wat 3000+ maakt is juist dat we eerlijk tegen elkaar kunnen zijn omdat we weten dat het uit een goed hart komt.



En dat, mijn lieve mensen, is wat me op viva gehouden heeft .



Dus er gaat niemand weg.



We knuffelen naar behoefte met elkaar

Zeggen af en toe, dat wat we zelf als waarheid zien.

Steunen elkaar waar nodig.

Schoppen onder bevallige achterwerken hier en daar.

Daarom leren we van elkaar. Dat maakt dit een mooi groepje.



stapt van preekkansel af.
Dat is altijd hoor Friezz... in het begin gaat het razendsnel en alles wat daarna komt kost gewoon veel tijd. Maar ze kunnen het maar beter goed en netjes doen, dat je dan een paar dagen later pas kunt douchen ben je snel vergeten als je hem eenmaal in gebruik hebt genomen!



...zucht... dit praatje heb ik zó vaak opgehangen tegen klanten die na een week al chagrijnig werden omdat ze niet thuis konden douchen
Sgaap... wat zeg je dat mooi en wat ben ik het daar 100% mee eens!!
Alle reacties Link kopieren
gelukkig, we worden niet overgenomen



grote rooie kater heeft iets teruggeshared Bianc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb m gevangen Roos, thanxxx
Alle reacties Link kopieren
ik heb nu een pink pot belly pig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Bi: idd, ik wil dat het goed gebeurt en ach nog een weekje zonder douche lukt ook wel!
Zo is dat Friezz!! En daarna kun je lekker genieten



Roos... das gunstig want daar komen weer gouden truffels uit



Even zwaaien naar Luuntje zwaaien jullie even mee?
Luun
Alle reacties Link kopieren
Luuntje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Luun:

Alle reacties Link kopieren
Luuuuuuun:

Alle reacties Link kopieren


Luun!
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven