3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
woensdag 27 oktober 2010 om 17:52
Ik denk dat iedereen iets te terughoudend gepost heeft de laatste tijd. En daardoor ontstaan zaken die niet hoeven te ontstaan. We zijn misschien wel te voorzichtig met elkaar geworden.
Dat wat 3000+ maakt is juist dat we eerlijk tegen elkaar kunnen zijn omdat we weten dat het uit een goed hart komt.
En dat, mijn lieve mensen, is wat me op viva gehouden heeft .
Dus er gaat niemand weg.
We knuffelen naar behoefte met elkaar
Zeggen af en toe, dat wat we zelf als waarheid zien.
Steunen elkaar waar nodig.
Schoppen onder bevallige achterwerken hier en daar.
Daarom leren we van elkaar. Dat maakt dit een mooi groepje.
stapt van preekkansel af.
Dat wat 3000+ maakt is juist dat we eerlijk tegen elkaar kunnen zijn omdat we weten dat het uit een goed hart komt.
En dat, mijn lieve mensen, is wat me op viva gehouden heeft .
Dus er gaat niemand weg.
We knuffelen naar behoefte met elkaar
Zeggen af en toe, dat wat we zelf als waarheid zien.
Steunen elkaar waar nodig.
Schoppen onder bevallige achterwerken hier en daar.
Daarom leren we van elkaar. Dat maakt dit een mooi groepje.
stapt van preekkansel af.
woensdag 27 oktober 2010 om 17:53
Dat is altijd hoor Friezz... in het begin gaat het razendsnel en alles wat daarna komt kost gewoon veel tijd. Maar ze kunnen het maar beter goed en netjes doen, dat je dan een paar dagen later pas kunt douchen ben je snel vergeten als je hem eenmaal in gebruik hebt genomen!
...zucht... dit praatje heb ik zó vaak opgehangen tegen klanten die na een week al chagrijnig werden omdat ze niet thuis konden douchen
...zucht... dit praatje heb ik zó vaak opgehangen tegen klanten die na een week al chagrijnig werden omdat ze niet thuis konden douchen