3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel foto's choco, maar die staan nog niet op computer. Mss straks even
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
ben benieuwd friez! Zeg je het wel als ze erop staan?
Alle reacties Link kopieren
ja dan meld ik het wel, choco!
Alle reacties Link kopieren
Graafje





Friez en Appeltje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
bah, heb jij met stront lopen smijten egeltje? bah!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 27 oktober 2010 @ 20:40:

bah, heb jij met stront lopen smijten egeltje? bah! Nah, jah dat zei iemand
Derek Ogilvie is geen wrattenpad!!
Alle reacties Link kopieren
ik heb gezegd wat ik er over wilde zeggen egel.
Alle reacties Link kopieren
Excuses zijn niet nodig Egel, ik vraag je om mij iets duidelijk te kunnen maken zonder dat ik in de aanval moet. Dan leer ik er iets van
quote:egelviva schreef op 27 oktober 2010 @ 20:42:

Ik bied mijn excuses aan aan iedereen die zich gekwetst voelt door mijn woorden.
Alle reacties Link kopieren
Egeltje, ik ben wel geraakt door wat er vandaag allemaal gezegd is, maar dat is niet verkeerd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
dan heb ik daar zeker over heen gelezen egel.
quote:Gravinnetje schreef op 27 oktober 2010 @ 20:30:

Snotjes voor iedereeeeeeen!!!!!

[afbeelding]



Met de hartelijke groeten van Luun.



*zo goed Luun?[afbeelding] *
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 27 oktober 2010 @ 20:43:

Excuses zijn niet nodig Egel, ik vraag je om mij iets duidelijk te kunnen maken zonder dat ik in de aanval moet. Dan leer ik er iets van Dat deed ik choco.
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 27 oktober 2010 @ 20:37:



...

Laten zien hoe ongeloofwaardig het voor mij is als je in 1 dag 3x van hyper en jumpy, naar down en ongelukkig schiet.





Bij mij is dat dus wel zo omdat ik nu leer hoe ik mijn negatieve gedachtes om moet zetten in positieve. Dus ik kan heel jumpy zijn, dan iets meemaken waardoor ik negatief raak (en dat hier kwijt wil, dan RL nadenken dat het zo niet werkt, er tegen vecht) en vervolgens weer hier jumpy kan zijn.



Sorry, ik ben er mee bezig..
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 20:43:

Derek Ogilvie is geen wrattenpad!! Hmmm, ik zie anders genoeg gelijkenis hoor.

Chooc... geen sorry hoor. En wat mij betreft mag je hier jumpen en huilen en lachen en vloeken, en dat allemaal in 1 uur tijd
Alle reacties Link kopieren
Het had ook anders gekund Egel
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 27 oktober 2010 @ 20:50:

[...]





Hmmm, ik zie anders genoeg gelijkenis hoor.

[afbeelding]



niet lachen niet lachen



neej het lukt niet
quote:Gravinnetje schreef op 27 oktober 2010 @ 20:50:

[...]





Hmmm, ik zie anders genoeg gelijkenis hoor.

[afbeelding]





en Nietus!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 20:50:

Chooc... geen sorry hoor. En wat mij betreft mag je hier jumpen en huilen en lachen en vloeken, en dat allemaal in 1 uur tijd



Nouja, ik vind het zelf nogal vervelend daarom ben ik er hard mee aan het werk. Maar ik vind het jammer dat dat niet gezien word.



Zoals met die fiets. Ik had de pee in en dat wil ik kwijt. Dan word er gezegd 'houd de eer aan jezelf' of iets in die strekking. Dat doe ik ook, ik mag het toch wel ff kwijt? Ik bleef er niet in hangen en dat is iets wat ik al bereikt heb
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 20:53:

[...]







en Nietus!! Joh, hij is toch homo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven