3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Ik heb mn darmstelsel heus wel onder controle hoor Cour
Alle reacties Link kopieren
Bi, je hebt je plasje gedaan bedoel je?



Fijn dat dat gedaan is dan, voordat die bruine bonen gaan werken.....
Alle reacties Link kopieren
beetje wel Bianc, fijn dat je het hebt aangepast
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 19:59:

Ik heb mn darmstelsel heus wel onder controle hoor Cour Nou daar ga je de fout al in. Het is geen stelsel maar een flora.....
Ieeeuwww nee... Flora klinkt zo.. ehhh.. ja... alsof je er voor moet zorgen enzo. Ik heb gewoon een stelsel!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer!

En mijn grote zus heeft mij uitgelegd dat we volgende week donderdag het voorlopig koopcontract tekenen, dat we dan een overdrachtsdatum horen en dat we dan 6 weken hebben om de financien rond te krijgen. En ze is niet blij want ze denkt dat ik nu alle verhuishulp wegkaap maar de mensen moeten zelf kiezen toch? *en aangezien ik iedereen heb geholpen en zij niet, snap ik dat ze daar bang voor is *
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 19:59:

Ik heb mn darmstelsel heus wel onder controle hoor Cour toch nog iemand boos gekregen vandaag mijn forumdag is weer goed
Chooc... ik denk dat je het koopcontract bedoelt i.p.v. het huurcontract



Moeten jullie er veel aan gaan klussen of kun je er gelijk in?
quote:courageux schreef op 27 oktober 2010 @ 20:06:

[...]





toch nog iemand boos gekregen vandaag mijn forumdag is weer goed Pestkind!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 20:08:

[...]



Pestkind!!
Alle reacties Link kopieren
Gut wat ziet die Ogilvie eruit zeg, lijkt wel zo'n wrattenpad....
Alle reacties Link kopieren
"duikt vast weg voor de reactie van Bianc"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 20:08:

Chooc... ik denk dat je het koopcontract bedoelt i.p.v. het huurcontract



Moeten jullie er veel aan gaan klussen of kun je er gelijk in?



Hihi.. Dank Bi, heb het gelijk veranderd Is nog nieuw allemaal he



Alles 1 likje verf (is allemaal netjes hoor maar kleine plekjes moeten opnieuw dus doen we meteen alles 1 keer ivm kleurverschil), kozijnen en deuren lichtere kleur geven, laminaat erin en we kunnen erin!



Maarr .. we laten eerst de keuken verbouwen. Wat er nu inzit is een saaie oude huurwoningkeuken en mijn oom zit in de keukens dus doen we er een grote hoek keuken in. Erg fijn



*sorry duurt langer met reageren, moet iedereen bellen van MM*
Alle reacties Link kopieren
Oh en we hebben 3500 van de vraagprijs afgeluld dus die gaat naar de keuken
Alle reacties Link kopieren
klinkt goed chooc!
Alle reacties Link kopieren
ben ik ook weer
Alle reacties Link kopieren
haai friez!
Alle reacties Link kopieren
wat fijn dat het is gelukt met je tegels!
Alle reacties Link kopieren
friez
Alle reacties Link kopieren
Choco en Appel!



Ja idd, ben erg blij!
Alle reacties Link kopieren
heb je nog nieuwe fotos friez?
Alle reacties Link kopieren
Snotjes voor iedereeeeeeen!!!!!





Met de hartelijke groeten van Luun.



*zo goed Luun? *
Alle reacties Link kopieren
Gravin! Geweldig!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 27 oktober 2010 @ 20:30:

Snotjes voor iedereeeeeeen!!!!!

[afbeelding]



Met de hartelijke groeten van Luun.



*zo goed Luun?[afbeelding] *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven