3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
woensdag 27 oktober 2010 om 19:28
woensdag 27 oktober 2010 om 19:29
quote:poppedotje schreef op 27 oktober 2010 @ 19:28:
[...]
Which reminds me....
Ik moet nog vegetarische erwtensoep maken! dan kan ik die weer deels gaan ruilen met de bruine bonensoep van mijn schoonmoeder Kijk, da's een mooie en handige ruil (als je er van houdt natuurlijk... )
[...]
Which reminds me....
Ik moet nog vegetarische erwtensoep maken! dan kan ik die weer deels gaan ruilen met de bruine bonensoep van mijn schoonmoeder Kijk, da's een mooie en handige ruil (als je er van houdt natuurlijk... )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 27 oktober 2010 om 19:32
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 19:04:
In een eerder post Roos... gaf Spuuk juist aan dat ze het niet fijn vindt als er steeds gevraagd wordt hoe het met haar gaat. Vandaar dat ik de draad kwijt ben.
Ik snap je punt Bi, in aanvulling hierop kwam het volgende bij me op.
Spuka je geeft nu openheid van zaken, voorheen deed je dat niet. Je had het er niet over en wilde het er niet over hebben. Dit betekent dat een hoop mensen dus niet eens wisten wat er allemaal bij jou speelt of enkel een flauw vermoeden hadden.
Dat doet er verder niet toe maar je besteedde er in ieder geval geen aandacht aan. Misschien is het fijner, zeker nu de zaken toch open liggen, als jij ook in je berichten zelf wat meer openheid geeft. Er is niets mis mee om in je post aan te geven dat het kut gaat of dat je een rotdag hebt want...... Nu doe je dat ook al wat meer bedenk ik me ineens, zeker de laatste tijd met het overgeven. Hmmm. Ik heb eigenlijk een nutteloos bericht zitten tikken dus. Nou dan houden we de nutteloosheid erin en plaats ik hem ook gewoon.
In een eerder post Roos... gaf Spuuk juist aan dat ze het niet fijn vindt als er steeds gevraagd wordt hoe het met haar gaat. Vandaar dat ik de draad kwijt ben.
Ik snap je punt Bi, in aanvulling hierop kwam het volgende bij me op.
Spuka je geeft nu openheid van zaken, voorheen deed je dat niet. Je had het er niet over en wilde het er niet over hebben. Dit betekent dat een hoop mensen dus niet eens wisten wat er allemaal bij jou speelt of enkel een flauw vermoeden hadden.
Dat doet er verder niet toe maar je besteedde er in ieder geval geen aandacht aan. Misschien is het fijner, zeker nu de zaken toch open liggen, als jij ook in je berichten zelf wat meer openheid geeft. Er is niets mis mee om in je post aan te geven dat het kut gaat of dat je een rotdag hebt want...... Nu doe je dat ook al wat meer bedenk ik me ineens, zeker de laatste tijd met het overgeven. Hmmm. Ik heb eigenlijk een nutteloos bericht zitten tikken dus. Nou dan houden we de nutteloosheid erin en plaats ik hem ook gewoon.
woensdag 27 oktober 2010 om 19:49
quote:rosanna08 schreef op 27 oktober 2010 @ 19:45:
Cour, geloof me, jij hoort bij het antigroepje
Een Snuggie is een heerlijk zachte warme deken met handige mouwen gemaakt van fleece!
een Snuggie omarmt je na een lange werkdag en laat je niet in de kou zitten!
Hij is energiebesparend omdat je de kachel niet aan hoeft te zetten!
Cour, geloof me, jij hoort bij het antigroepje
Een Snuggie is een heerlijk zachte warme deken met handige mouwen gemaakt van fleece!
een Snuggie omarmt je na een lange werkdag en laat je niet in de kou zitten!
Hij is energiebesparend omdat je de kachel niet aan hoeft te zetten!
woensdag 27 oktober 2010 om 19:50
quote:Gravinnetje schreef op 27 oktober 2010 @ 19:46:
Hima, ik had je post nog gelezen. Waarom heb je hem weggehaald? Ik vond er niets mis mee.
was er ook niet...
Ik wilde er ook op inhaken, maar was al weg ...
Ik post niet altijd even frequent... als ik regelmatig post lees ik wel terug... maar af en toe heb ik zo'n bui dat ik een deel helemaal niet post of meer.... en dan ga ik niet eerst het hele vorige deel doorlezen... Ik wist dus ook niet wat er precies met spuk was, toen ik dr post van gisteravond zag dacht ik eerder aan een eetstoornis, door het overgeefgedeelte, pas na de post van mocy telde ik 1 + 1 op...
Hima, ik had je post nog gelezen. Waarom heb je hem weggehaald? Ik vond er niets mis mee.
was er ook niet...
Ik wilde er ook op inhaken, maar was al weg ...
Ik post niet altijd even frequent... als ik regelmatig post lees ik wel terug... maar af en toe heb ik zo'n bui dat ik een deel helemaal niet post of meer.... en dan ga ik niet eerst het hele vorige deel doorlezen... Ik wist dus ook niet wat er precies met spuk was, toen ik dr post van gisteravond zag dacht ik eerder aan een eetstoornis, door het overgeefgedeelte, pas na de post van mocy telde ik 1 + 1 op...
woensdag 27 oktober 2010 om 19:52
quote:poppedotje schreef op 27 oktober 2010 @ 19:49:
[...]
Een Snuggie is een heerlijk zachte warme deken met handige mouwen gemaakt van fleece!
een Snuggie omarmt je na een lange werkdag en laat je niet in de kou zitten!
Hij is energiebesparend omdat je de kachel niet aan hoeft te zetten!owwwwww dat ding... heet dat zo joh... dat wist ik niet het fenomeen fleecedeken met mouwen had ik al wel van mensen gehoord... maar die benaming weer niet ... maar ik huur incl... en de huisbaas heeft de controle over de thermostaat... dus ik zet mn electrische kacheltje voluit!... ik laat me niet in de kou zetten
[...]
Een Snuggie is een heerlijk zachte warme deken met handige mouwen gemaakt van fleece!
een Snuggie omarmt je na een lange werkdag en laat je niet in de kou zitten!
Hij is energiebesparend omdat je de kachel niet aan hoeft te zetten!owwwwww dat ding... heet dat zo joh... dat wist ik niet het fenomeen fleecedeken met mouwen had ik al wel van mensen gehoord... maar die benaming weer niet ... maar ik huur incl... en de huisbaas heeft de controle over de thermostaat... dus ik zet mn electrische kacheltje voluit!... ik laat me niet in de kou zetten
woensdag 27 oktober 2010 om 19:58