3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 19:07:

Ik ga even bruine-bonensoep eten... tot laterrrr



Which reminds me....



Ik moet nog vegetarische erwtensoep maken! dan kan ik die weer deels gaan ruilen met de bruine bonensoep van mijn schoonmoeder
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 27 oktober 2010 @ 19:27:

[...]





Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 27 oktober 2010 @ 19:28:

[...]

Which reminds me....



Ik moet nog vegetarische erwtensoep maken! dan kan ik die weer deels gaan ruilen met de bruine bonensoep van mijn schoonmoeder Kijk, da's een mooie en handige ruil (als je er van houdt natuurlijk... )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
het is idd wel alle twee poep soep Hima!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 19:04:

In een eerder post Roos... gaf Spuuk juist aan dat ze het niet fijn vindt als er steeds gevraagd wordt hoe het met haar gaat. Vandaar dat ik de draad kwijt ben.



Ik snap je punt Bi, in aanvulling hierop kwam het volgende bij me op.



Spuka je geeft nu openheid van zaken, voorheen deed je dat niet. Je had het er niet over en wilde het er niet over hebben. Dit betekent dat een hoop mensen dus niet eens wisten wat er allemaal bij jou speelt of enkel een flauw vermoeden hadden.



Dat doet er verder niet toe maar je besteedde er in ieder geval geen aandacht aan. Misschien is het fijner, zeker nu de zaken toch open liggen, als jij ook in je berichten zelf wat meer openheid geeft. Er is niets mis mee om in je post aan te geven dat het kut gaat of dat je een rotdag hebt want...... Nu doe je dat ook al wat meer bedenk ik me ineens, zeker de laatste tijd met het overgeven. Hmmm. Ik heb eigenlijk een nutteloos bericht zitten tikken dus. Nou dan houden we de nutteloosheid erin en plaats ik hem ook gewoon.
Alle reacties Link kopieren
*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 27 oktober 2010 @ 19:32:

het is idd wel alle twee poep soep Hima! Poepsoep, je plas er over doen... ik weet niet wat leukere berichten zijn, dié of snuggie-posts!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet wat een snuggie is :-S dus ik weet niet of ik me bij de fanclub of de wegermee club wil voegen... is er ook een neutraalgroepje?
Alle reacties Link kopieren
Cour, geloof me, jij hoort bij het antigroepje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hima, ik had je post nog gelezen. Waarom heb je hem weggehaald? Ik vond er niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Cour, je hoort echt wel bij het antisnuggie-groepje. Snuggies, brrrrrrr.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 oktober 2010 @ 19:45:

Cour, geloof me, jij hoort bij het antigroepje en als ik niet wil?
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ga op de thee bij een vriendin. En als ik terugkom ben ik waarschijnlijk weer hopeloos achter, qua berichten



*hoopt wel dat dan de ergste druk bij Bi verdwenen is *
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:courageux schreef op 27 oktober 2010 @ 19:46:

[...]



en als ik niet wil? Dan mag je bij het vóór groepje!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 oktober 2010 @ 19:45:

Cour, geloof me, jij hoort bij het antigroepje





Een Snuggie is een heerlijk zachte warme deken met handige mouwen gemaakt van fleece!

een Snuggie omarmt je na een lange werkdag en laat je niet in de kou zitten!

Hij is energiebesparend omdat je de kachel niet aan hoeft te zetten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 27 oktober 2010 @ 19:46:

Hima, ik had je post nog gelezen. Waarom heb je hem weggehaald? Ik vond er niets mis mee.



was er ook niet...



Ik wilde er ook op inhaken, maar was al weg ...



Ik post niet altijd even frequent... als ik regelmatig post lees ik wel terug... maar af en toe heb ik zo'n bui dat ik een deel helemaal niet post of meer.... en dan ga ik niet eerst het hele vorige deel doorlezen... Ik wist dus ook niet wat er precies met spuk was, toen ik dr post van gisteravond zag dacht ik eerder aan een eetstoornis, door het overgeefgedeelte, pas na de post van mocy telde ik 1 + 1 op...
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 27 oktober 2010 @ 19:49:

[...]

Een Snuggie omarmt je na een lange werkdag en laat je niet in de kou zitten!

Een 'bij gebrek aan een vent' deken dus
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben dr weer en ik sluit me aan bij de 'nutteloze' post van Gravinnetje. En nu probeer ik er over op te houden.



De bruine-bonensoep was lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 27 oktober 2010 @ 19:49:

[...]





Een Snuggie is een heerlijk zachte warme deken met handige mouwen gemaakt van fleece!

een Snuggie omarmt je na een lange werkdag en laat je niet in de kou zitten!

Hij is energiebesparend omdat je de kachel niet aan hoeft te zetten!owwwwww dat ding... heet dat zo joh... dat wist ik niet het fenomeen fleecedeken met mouwen had ik al wel van mensen gehoord... maar die benaming weer niet ... maar ik huur incl... en de huisbaas heeft de controle over de thermostaat... dus ik zet mn electrische kacheltje voluit!... ik laat me niet in de kou zetten
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 27 oktober 2010 @ 19:50:

[...]





Een 'bij gebrek aan een vent' deken dus







Man heeft er ook 1
Alle reacties Link kopieren
*zit gewoon onder dr reserve dekbed*



ik hoef dus geen snuggie...
Alle reacties Link kopieren
Bianc, misschien willen anderen er nog wel iets over zeggen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja uiteraard Roos... zo bedoelde ik het ook niet (maar zo staat het er volgens mij wel)



herstel: Ik heb mn puntjes duidelijk gemaakt en de bruine-bonensoep was lekker!
Ik heb het aangepast, stond er inderdaad wel erg dwingend... sowwy
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 19:57:

Ja uiteraard Roos... zo bedoelde ik het ook niet (maar zo staat het er volgens mij wel)



herstel: Ik heb mn puntjes duidelijk gemaakt en de bruine-bonensoep was lekker!



*zet bianca in een geenstankdoorlatendkamertje*



zo goed dat het lekker was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven