3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
woensdag 27 oktober 2010 om 20:47
quote:egelviva schreef op 27 oktober 2010 @ 20:37:
...
Laten zien hoe ongeloofwaardig het voor mij is als je in 1 dag 3x van hyper en jumpy, naar down en ongelukkig schiet.
Bij mij is dat dus wel zo omdat ik nu leer hoe ik mijn negatieve gedachtes om moet zetten in positieve. Dus ik kan heel jumpy zijn, dan iets meemaken waardoor ik negatief raak (en dat hier kwijt wil, dan RL nadenken dat het zo niet werkt, er tegen vecht) en vervolgens weer hier jumpy kan zijn.
Sorry, ik ben er mee bezig..
...
Laten zien hoe ongeloofwaardig het voor mij is als je in 1 dag 3x van hyper en jumpy, naar down en ongelukkig schiet.
Bij mij is dat dus wel zo omdat ik nu leer hoe ik mijn negatieve gedachtes om moet zetten in positieve. Dus ik kan heel jumpy zijn, dan iets meemaken waardoor ik negatief raak (en dat hier kwijt wil, dan RL nadenken dat het zo niet werkt, er tegen vecht) en vervolgens weer hier jumpy kan zijn.
Sorry, ik ben er mee bezig..
woensdag 27 oktober 2010 om 20:53
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 20:50:
Chooc... geen sorry hoor. En wat mij betreft mag je hier jumpen en huilen en lachen en vloeken, en dat allemaal in 1 uur tijd
Nouja, ik vind het zelf nogal vervelend daarom ben ik er hard mee aan het werk. Maar ik vind het jammer dat dat niet gezien word.
Zoals met die fiets. Ik had de pee in en dat wil ik kwijt. Dan word er gezegd 'houd de eer aan jezelf' of iets in die strekking. Dat doe ik ook, ik mag het toch wel ff kwijt? Ik bleef er niet in hangen en dat is iets wat ik al bereikt heb
Chooc... geen sorry hoor. En wat mij betreft mag je hier jumpen en huilen en lachen en vloeken, en dat allemaal in 1 uur tijd
Nouja, ik vind het zelf nogal vervelend daarom ben ik er hard mee aan het werk. Maar ik vind het jammer dat dat niet gezien word.
Zoals met die fiets. Ik had de pee in en dat wil ik kwijt. Dan word er gezegd 'houd de eer aan jezelf' of iets in die strekking. Dat doe ik ook, ik mag het toch wel ff kwijt? Ik bleef er niet in hangen en dat is iets wat ik al bereikt heb