3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Gelukt dus met de laarsen! Fijn.
Ik kijk ook Guru... echt dom grappig!



Wat goed van je laarzen Pop!
Truste lief Roosje! Rots in de branding! Altijd met iedereen meedenkende en meevoelende Roosje
Alle reacties Link kopieren
Nu maar hopen dat ze morgen droog zijn anders moet ik op mijn Crocs naar de bakker
Goedenavond!



Ik heb vandaag in de meelees stand gestaan in de weinige momenten dat ik tijd had. Ben nu extreem moe en moet sommige dingen nog laten bezinken. Misschien morgen een inhoudelijke reactie



Voor nu welterusten
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker lieve ibi!
Truste Iebje
Alle reacties Link kopieren
Bianca40, 4 minuten geleden Truste lief Roosje! Rots in de branding!

Altijd met iedereen meedenkende en

meevoelende Roosje





Alle reacties Link kopieren
Ibi trustuh.

Echt grappig die rimboe. Lig in een deuk hier.
Alle reacties Link kopieren
trusten iebs!
Alle reacties Link kopieren
mocy, 9 seconden geleden Ibi trustuh.

Echt grappig die rimboe. Lig in een deuk

hier.





ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Ieb
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese allemaal en tot morgen
Lieve maisjes... ik ga ook lekker plat. Truste allemaal



Jullie zijn lief ! Allemaal !
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Friez.
Alle reacties Link kopieren
trusten bi en friez!
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Bi.
Alle reacties Link kopieren
Weltrusten Bianc en Friez
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Bi en Friez!
Alle reacties Link kopieren
*komt binnen, neemt een snufje om te ruiken of Bi's soep al uitgewerkt is*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Oh, Bi gaat net slapen. Ben benieuwd of het dekbed nog op gaat bollen straks...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij noemen ze dat een 'Dutch Oven'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Waarom ze dat zo noemen weet ik ook niet hoor...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wiki is your friend...



A dutch oven is a fart chamber (a contained area of flatus) created by pulling a blanket over someone's head and breaking wind. The phrase is a slang description based on the cooking action of a Dutch oven where food is cooked and steamed inside a closed chamber. Performing a Dutch oven creates an area of foul-odored air in an enclosed space that must be breathed in.[1] This is done as a prank or by accident to one's sleeping partner.[2][3]

A related concept is that of the dutch wind, which does not involve creating a closed chamber over the head, but instead concentrating the fragrance under the covers and then allowing the concentrated scent to waft past one’s sleeping partner’s nostrils. The concentration creates an olfactory intensity akin to that which would occur with anal-nasal proximity, with no opportunity for the aroma to be diluted by air.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 27 oktober 2010 @ 22:35:

Oh, Bi gaat net slapen. Ben benieuwd of het dekbed nog op gaat bollen straks...

Heus niet!!



En nu ben ik echt weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven