3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:21:

[...]



Derek!!! Derek!!!
Alle reacties Link kopieren
maar snappen dat een goed gesprek en niet aanvallend beter werken dan brandweer, gemeente en advocaten dat is er nog niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Haha leuk, ze hebben speciaal een reclamebordje laten maken voor op teeveee
Ah... dr vriend komt er ook eindelijk bij!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Natas een leuke, lieve en symphatieke vrouw, maar zo ziet ze er al lang uit hoor. Zo vermoeid en gegroefd. Weet niet hoe oud ze is? Zal ergens in de 40 zijn toch. René wordt 50 iig.
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 21:23:

[...]





[afbeelding]Rot op met je kutkikker!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 21:23:

[...]

[afbeelding]Vin
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:24:

[...]



Rot op met je kutkikker!! Nou nou, mijn kut kwaakt niet en heeft ook geen wratten!
Alle reacties Link kopieren
ik vind Natas ook sympathiek, maar idd ze ziet er heel moe en afgetobt uit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Natasja is van 1965, dus 45 jaar oud
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 21:25:

[...]





Nou nou, mijn kut kwaakt niet en heeft ook geen wratten!Derek kwaakt ook niet en heeft slechts een enkel bultje!
Alle reacties Link kopieren
Dat is het nadeel van mager zijn, je tekent en dan zeker in het gezicht.
Alle reacties Link kopieren
En nou zuipuh!
Ik vind Natasja niet mager, ook niet stevig, maar zeker niet mager.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 21:26:

Dat is het nadeel van mager zijn, je tekent en dan zeker in het gezicht.Rent naar de keuken en rukt een zak chips open.
Oeehhhh volgende week wordt ie ook weer leuk!
Alle reacties Link kopieren
wat ik me afvraag he, zou die schade niet op de vorige eigenaar verhaald kunnen worden als zijnde verborgen gebreken?

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zie geen wratten hoor!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:27:

Ik vind Natasja niet mager, ook niet stevig, maar zeker niet mager.



Nah, uit mijn oogpunt is vrijwel iedereen mager.



Ze heeft in ieder geval nagenoeg geen vet op haar lijf.
Alle reacties Link kopieren
Derek? Die is nog erger dan een snuggie!



Ook zo'n geval waarvan je niet wilt dat iemand je er mee ziet...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oke... twee op zn rechterwang, maar dat zijn gewoon opgezette moedervlekken.
quote:himalaya schreef op 28 oktober 2010 @ 21:28:

Derek? Die is nog erger dan een snuggie!



Ook zo'n geval waarvan je niet wilt dat iemand je er mee ziet...

Haaaaai Hima





Baaaaai Hima





Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 28 oktober 2010 @ 21:28:

Derek? Die is nog erger dan een snuggie!

Ook zo'n geval waarvan je niet wilt dat iemand je er mee ziet...

(En dat is bij Jan wel anders)
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:28:

Oke... twee op zn rechterwang, maar dat zijn gewoon opgezette moedervlekken.Je wilde zeker eerst zeggen: schoonheidsvlekken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:28:

[...]



Haaaaai Hima



Baaaaai Hima



Heb ik een weekendban?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven