3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Vin en Sumo is in Zoetermeer?
Alle reacties Link kopieren
Ha! De aanhouder wint! Wat nou mij niet op viva laten



Zo en nu ga ik naar bed. Ben er moe van Ingewikkeld internetgebeuren op ingewikkelde telefoon.. Lang leve mijn T-mobile vriend die ik gebeld heb



Trusten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 23:45:

Klaar!! Ja zo'n bak peuken is zo leeg gekieperd.
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 23:44:

[...]





Wat kreeg je als sms, lig je al klaar?Ghe... vroegah wel ja... nu kreeg ik letterlijk: Nog wakker lief? Xxxx
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Chooc.
Alle reacties Link kopieren
Sumo zit in de Prinsenstraat. Niet Zoetermeer, daar zit Shabu.
Chooc... al die moeite om te zeggen dat je naar bed gaat??



Truste meis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 23:46:

[...]

Ghe... vroegah wel ja... nu kreeg ik letterlijk: Nog wakker lief? XxxxDie is misschien lam en dacht ongemerkt thuis te kunnen komen....
Alle reacties Link kopieren
Ja idd dus Vin, mijn collega had het er laatst over.
Even een biertje pakken, hij heeft gedart en kon niet drinken omdat ie moest rijden
Alle reacties Link kopieren
Truste Chooc.
Alle reacties Link kopieren
Wel ja, gewoon weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf een grote vino tinto ingeschonken.
Alle reacties Link kopieren
Ff omdat ik over 2 dagen naar Hasselt ga.
quote:mocy schreef op 28 oktober 2010 @ 23:47:

[...]





Die is misschien lam en dacht ongemerkt thuis te kunnen komen....Nee nee.. in onze huwelijkse voorwaarden staat dat ie me vantevoren moet waarschuwen zodat ik de kans heb om een eventuele grote negerT het huis uit te werken voordat hij binnenkomt
Alle reacties Link kopieren
En Vin, ik doe Marc de groeten van je als ik me backstage heb gewurmd....
Ja gaaf Moos!!
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn de betere afspraken Bi.
Alle reacties Link kopieren
Bianca40, 17 seconden geleden

Chooc... al die moeite om te zeggen dat je naar bed gaat??



Truste meis





Ja want ik vonnut niet leuk vandaag!

Ik ben een aantal keer gestruikeld, heb van alles uit mn handen laten vallen (zelfs mn neefje ), ik heb spinazie gemorst op mn broek én trui en dan ook nog es van internet geflikkert worden?! Dat pik ik niet!



Dus ik moest en zou zelf gedag zwaaien! Dus bij deze
Hij is thuis!!!!
Alle reacties Link kopieren
Jippie Bi.



Chooc, je arme neefje!
Sjeee Chooc... je neefje laten vallen?
Alle reacties Link kopieren
Nou de mijnus nog.
Alle reacties Link kopieren
Is goed Moos! Lief van je.



Ga je lekker genieten?



Ja Bi, daarom belde Graaf vroeger ook altijd van te voren. Alleen wacht ik tegenwoordig niet meer op hem omdat me dat te laat is nu dus dan weet hij al dat die andere weg is.
Alle reacties Link kopieren
Hij checkt trouwens nog wel altijd de nachtkastjes om te zien of er wel geld ligt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven