3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Nog 2 minuten, dan is Bianco 4 minuten te laat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 23:32:

Ik zit constant naar de overkant te gluren... via de grote ruiten van het pand aan de overkant kan ik de verlichte etalage van de winkel onder ons zien. En dan zie ik altijd of Bianco aan komt lopen. Dan kan ik nog snel:

- asbak legen

- marsepein schoteltje wegzetten

- port bijvullen

- biertje voor hem pakken

- schoenen van PuberT in de gang zetten

- jas van PuberT ophangen

- Viva afsluiten

- msn afsluiten

- braaf op de bank voor de tv gaan zitten



Dat red ik precies voordat hij boven is Daarom vond ik het ook altijd zo fijn dat Man belde als ie in d eauto stapte naar huis
Ja die schoenenwinkel ja Vin... en wij wonen dus in de ouwe apothekerswoning



*negeert Jackass*
Bam... van mij moet ie ook altijd bellen als hij richting huis komt.



Ow.. en Rakker ligt nu PuberTs schoenen te verkrachten, scheelt mij weer opruimen
Ik ga ze toch maar even afpakken... zijn heule dure schoenen!
Hij is officeel te laat
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 23:36:

[...]



Nope... die man doet nooit wat ik verwacht. En ook daarom issie lief!



Ex deed altijd wat ik verwachtte... en daarom is hij nu ook mn ex



Dát is het geheim van een goede relatie!



*snapt nu waarom het met LM zo leuk blijft*
Alleen weet ie dat zelf niet want hij had geen tijd gezegd
Oh ik weet bijna zeker dat dat voor jou ook geldt Bam... als je de kans krijgt om over iemand heen te walsen dan zou je dat doen. Om vervolgens te gaan zeuren dat t geen vent is
Alle reacties Link kopieren
Aha, nu kan ik je helemaal plaatsen.



Whihihihi, sorry ik moet er zo om lachen. Heb nu even geen sjaal nodig......
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 23:30:

Is die van jou aan t werk Moos?Ja. Maar hij blijft nu wel erg lang weg. Heeft zeker mijn posts hier gelezen
Die van jou wacht gewoon in de voortuin tot de afwas gedaan is Moos
Wat doet ie voor werk?
Alle reacties Link kopieren
ik ga slapen meisjes, totte morge
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Truste lief Roosje
Alle reacties Link kopieren
Nog geen Bianco?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 23:42:

Wat doet ie voor werk?Wat niet? Als in onderhoud, timmeren, elektriciteit etc. En als iemand pc-hulp nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Roos
ow... krijg nu sms of ik nog wakker ben.



Ik ga geloof ik maar even de asbak legen enzo
Alle reacties Link kopieren
Trusten Roos!



Oh Moos, is de jouwe ook nog niet thuis?



De mijne lekker wel. En Sumo was gezelliger en minder vreetschuurderiger dan Shabu.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 23:44:

ow... krijg nu sms of ik nog wakker ben.



Ik ga geloof ik maar even de asbak legen enzo Wat kreeg je als sms, lig je al klaar?
Een handige man dus Moos? Altijd handig



Hij is er over 5 minuten.. ik ga even opruimen!
Alle reacties Link kopieren
Nee, wel ff de asbak legen voor ik binnen kom.
Alle reacties Link kopieren
Verdikkeme, ik geloof dat ik vrijwel iedere nieuwe pagina ben begonnen vandaag hier.
Klaar!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven