3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net te kaarten online, maar zat me al snel te irriteren aan het lage tempo, dus ben er maar mee gestopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat je met het klimmen der jaren geduldiger zou worden. Niet dus.
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk niet, je hebt nog maar zo weinig tijd dus wil je dat niet verspillen aan wachten. Logisch toch?
Alle reacties Link kopieren
Hmmmzzzz...was nog in gesprek met LLL (kennen jullie 'm nog?) gaat ie zomaar offline zonder boeh of bah, das niet erg netjes toch?



Nahjah, weet m'n plaats weer.
Alle reacties Link kopieren
Wat een LLL
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 29 oktober 2010 @ 00:23:

Wat een LLLBen wel heel benieuwd naar jouw betekenis van deze afkorting nu
Alle reacties Link kopieren
Wil je het echt weten? Oké: Laffe Leipe Lul.
Alle reacties Link kopieren
O ja, man is nog niet thuis maar weet waar hij is (bij vrienden die ook vrij zijn morgen) en die blijft dus nog wel ff weg want zitten te gamen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 29 oktober 2010 @ 01:01:

Wil je het echt weten? Oké: Laffe Leipe Lul.



Oké dat komt misschien enigszins in de richting



Mooi te lezen dat je je niet druk maakt dat ie niet thuis is.

Vind ik toch wel dé voorwaarde voor een goede relatie, dat je elkaar de leuke dingen zonder elkaar gunt.
Alle reacties Link kopieren
nou, ik ben die jongen tegen gekomen, was wat aangeschoten. Maar niks duidelijk over hoe en wat

Tot nu toe heeft de snuggie weg doen niks op geleverd misschien haal ik hem maar terug
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
een snuggie is beter dan niks maar een vent is nog beter.



nu smsen!
Alle reacties Link kopieren
haha hij slaapt al minstens 2 uur, das zo zielig

Hij ging eerder weg dan ik...
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ik ga slapen, krijg morgenochtend bezoek

zal wel lekker duf zijn

doeg
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Werk ze voor wie moet werken en een fijne dag!
Goedmeurning!!



Fijne dag allemaal en tot vanaaf!
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen,



Zo te zien was er weer een ouderwetse nachtploeg .



Ik moet het even met jullie delen ik zie een waanzinnige zonsopkomst hier. Werk wacht maar even. Even van genieten .
Alle reacties Link kopieren
[quote]BadAss schreef op 29 oktober 2010 @ 00:22:

was nog in gesprek met LLL (kennen jullie 'm nog?) /quote]



Klinkt vaag bekend
Alle reacties Link kopieren
Nou, geniet er maar van sgaap!

Ik zie m hier niet.
Alle reacties Link kopieren




Goedemorgen....



Hier nog geen zonnetje te zien.. lijkt wel nacht... *gaap*
Alle reacties Link kopieren
Ik kan helaas geen foto plaatsen, staat een nogal herkenbaar iets in beeld :(. Maar als de dag zo mooi is als de zonsopkomst doet vermoeden. Dan komt het helemaal goed met deze dag.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog steeds niets
Alle reacties Link kopieren
Hee freak!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Dat is lekker wakker worden met een mooie zonsopgang.

Fijne dag allemaal.

Bijna weekend
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 29 oktober 2010 @ 08:08:

Ik kan helaas geen foto plaatsen, staat een nogal herkenbaar iets in beeld :(. Maar als de dag zo mooi is als de zonsopkomst doet vermoeden. Dan komt het helemaal goed met deze dag.



Woonde jij niet in de buurt waar ik zo heen ga?



Heb je alle mensen al gewaarschuwd? Himalaya is coming to town...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Morguhhhh!



Zo, weekend. En ik moet nu aan m'n rapporten beginnen en heb helemaal geen zin. Het is zo'n lekker weer, niet te heet, koel briesje. Maar ja, wat moet dat moet.



Eerst maar ontbijt maken met verse koffie, moet mezelf wel een beetje verwennen natuurlijk.



Doeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven