Smeg kapot?
vrijdag 29 oktober 2010 om 12:45
Hoi!
We hebben een tweedehands Smeg gekocht. Hij deed het prima tot er mensen in het huis mortel hebben staan draaien bij de achterkant van onze smeg.
We kwamen er laat achter dat hij niet meer werkte. aan de achterkant heb je zo een koper buisje. Nu weten we niet of deze eerst heel was of dat ie misschien met de werkzaamheden kapot is gemaakt.
Heeft hier iemand verstand van? We willen onze Smeg weer aan de praat krijgen!
Op de foto is het duidelijk welk koper buisje ik bedoel
We hebben een tweedehands Smeg gekocht. Hij deed het prima tot er mensen in het huis mortel hebben staan draaien bij de achterkant van onze smeg.
We kwamen er laat achter dat hij niet meer werkte. aan de achterkant heb je zo een koper buisje. Nu weten we niet of deze eerst heel was of dat ie misschien met de werkzaamheden kapot is gemaakt.
Heeft hier iemand verstand van? We willen onze Smeg weer aan de praat krijgen!
Op de foto is het duidelijk welk koper buisje ik bedoel
vrijdag 29 oktober 2010 om 12:52
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:01
Is dus duidelijk een koelkast. Dat koperen staafje aan de linkerkant, voor de kijker, moet gewoon zo dichtgeknepen zijn, maar het kan natuurlijk dat er iets beschadigd is en er gas is uitgelopen. Als het laatste het geval is dan is je Smeg helaas dood en niet meer tot leven te wekken. Laat er eens iemand naar kijken die er verstand van heeft.
Je kan natuurlijk altijd nog bij je verzekering terecht.
Je kan natuurlijk altijd nog bij je verzekering terecht.
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:12
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:31
vrijdag 29 oktober 2010 om 16:35
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 13:34:
[...]
Yep, dat had je kunnen weten als je er regelmatig komt met een sopdoek. achter mijn inbouwkoelkast? Knap!
[...]
Yep, dat had je kunnen weten als je er regelmatig komt met een sopdoek. achter mijn inbouwkoelkast? Knap!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.