Indigokinderen

29-10-2010 13:07 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik vroeg me af of er soms meer mensen waren die zich bezig houden met indigokinderen? Zelf ben ik er achter gekomen via deze link: http://www.foryou.nl/afle ... igo-kinderen-en-opvoeding

Nu vroeg ik mij af of iemand er nog meer van afweet? Dat zou superleuk zijn want dan ben ik tenminste niet de enige, haha!

Liefs,

Veronique
quote:Paque_ schreef op 29 oktober 2010 @ 14:10:

Ben ik nog op tijd? Ik ben HSP.Nee Pak, dat heet hCG.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:rider schreef op 29 oktober 2010 @ 14:20:

Intussen zit mijn jongste te zeuren om een boterham, op een manier dat ik de neiging krijg hem een indigo-oog te bezorgen.

Heel goed Rider!

Breng zijn innerlijke indigo naar buìten!
Ik heb zo'n kind, echt. Alleen heet het bij hem autisme.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:rider schreef op 29 oktober 2010 @ 14:16:

[...]

Indigo-kinderen hebben meestal wel gevoel voor humor. Het probleem zit bij de ouders, die hun saaie, humorloze bestaan proberen op te leuken met het indigo verklaren van hun kinderen.

Het hele verschijnsel is zoiets als Munchhausen-by-proxy. En eigenlijk net zo zielig voor de kinderen.

En ja, dat meen ik.
quote:Tia Dalma schreef op 29 oktober 2010 @ 14:20:

[...]

...en tot hier hield ik het droog dus.

*gaat maandverbandje wisselen voor een Tena Lady en doorlezen*Oh god, ik lees m nu pas. Met terugwerkende kracht dus
Oh nou ik heb wat gegoogled en ik ben dus alleen maar gewoon hsp en mn kind ook, jammer nog geen nieuw labeltje...
quote:Solomio schreef op 29 oktober 2010 @ 14:23:

[...]

Nee Pak, dat heet hCG.

Oh. *teleurgesteld kijkt*

Heb ik weer niets.
Beste TO.

Graag wil ik je verzoeken om, als dit echt is, te overwegen je nick aan te passen wegens te persoonlijk. Temeer daar Google-en op je naam alleen uitkomt op een klein meisje dat volleybalt en als zodanig met een teamfoto op het web staat. Misschien vindt ze het wel niet leuk om op deze manier bekend te worden.

Als je nick niet je echte naam is, dan lijkt het me helemaal dringend wenselijk om je nick te laten deactiveren.

Met vriendelijke groet,

Tia Dalma

*die overigens vermoedt dat Chatterly weer aan een vrijmiboto toe was ;-)*
quote:Solomio schreef op 29 oktober 2010 @ 14:25:

Ik heb zo'n kind, echt. Alleen heet het bij hem autisme.Dat zei ik; ik heb zo'n kind in de klas. Ouders denken aan NTK, psych geeft diagnose autisme. En in de klas zien we eigenlijk niet zo veel, das gek he?
Misschien kan ik hier eindelijk antwoord krijgen op de volgende vraag:

Als een smurf stikt, welke kleur krijgt hij dan?
..
quote:Botervliegje schreef op 29 oktober 2010 @ 14:33:

Als een smurf stikt, welke kleur krijgt hij dan?Paars, net zoals jij. Dacht je niets met een smurf gemeen te hebben?
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 14:35:

[...]

Paars, net zoals jij. Dacht je niets met een smurf gemeen te hebben?Ik ben niet indigo en als ik het benauwd krijg wordt ik blauw. Een smurf is al blauw, dus welke kleur krijgt hij dan. Een smurf is gewoon altijd al benauwd. Verklaart ook die rare stemmetjes en dat gesmurf.
quote:Pompadoer schreef op 29 oktober 2010 @ 14:34:

Het Vivameisje van hiernaast lijkt me een indigovolwassene. Kunnen we uitvinden of ze op hoog niveau legoot?

Nee joh, da's een nieuwetijdsJONGETJE. Met halflang haar.

Tssssssss..........
quote:Botervliegje schreef op 29 oktober 2010 @ 14:33:

Als een smurf stikt, welke kleur krijgt hij dan?zwart
..
Eensch met rider, te zielig voor woorden dit. Arme kinderen met zulke ouders.

En dank krijgen ze veel lego, spelen hun ouders er alleen maar mee. Of is dat indigogebeuren niet erfelijk bepaald?

Het levert wel mooie poeziealbum plaatjes op btw.
quote:Botervliegje schreef op 29 oktober 2010 @ 14:37:

[...]

Ik ben niet indigo en als ik het benauwd krijg wordt ik blauw. Een smurf is al blauw, dus welke kleur krijgt hij dan. Een smurf is gewoon altijd al benauwd. Verklaart ook die rare stemmetjes en dat gesmurf.Nou dan is dat je verhouding met een smurf, ze zijn altijd al benauwd, dus blauw, alleen het paars klopt niet.
quote:misspoez schreef op 29 oktober 2010 @ 14:15:

[...]

Zou het helpen de ketting in te korten, haar ketting met de rozenkwarts en de aquamarijn bedoel je toch?Wat??? Aquamarijn?????? Jupiter staat in het derde huis. Snel die ketting afdoen!
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 14:41:

[...]

Nou dan is dat je verhouding met een smurf, ze zijn altijd al benauwd, dus blauw, alleen het paars klopt niet.De vraag was niet wat er met een smurf gebeurt als hij het benauwd heeft, maar wat er gebeurd als hij stikt. Als je stikt ga je dood. Een smurf die dood gaat wordt zwart. Op den duur. Oh ja, en hij gaat stinken.
quote:rider schreef op 29 oktober 2010 @ 14:47:

[...]

De vraag was niet wat er met een smurf gebeurt als hij het benauwd heeft, maar wat er gebeurd als hij stikt. Als je stikt ga je dood. Een smurf die dood gaat wordt zwart. Op den duur. Oh ja, en hij gaat stinken.Jij toch ook.
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 14:50:

[...]

Jij toch ook.

Suggereer jij daarmee dat Rider een smurf is?!?

quote:Tia Dalma schreef op 29 oktober 2010 @ 14:53:

[...]

Suggereer jij daarmee dat Rider een smurf is?!?

Oef, betrapt
whahahahaha..OMG... ik lach me een breuk..en ik heb niet eens kinderen
Ik heb die site even bekeken (de filmpjes niet; daar heb ik echt geen geduld voor)

vooral het zeer interesante discusie punt; wat als je kind in de volgens de site maker in de derde groep valt? een combi van indigo en kristal; tja dan moet je het helpen met aarde; en goed begeleiden... (juist ja)

Niemand kan niks zijn; alle menselijke kenmerken zijn vindbaar! En anders hoor je gewoon onder de derde groep.

Weet je trouwens wat ik geheel mis in deze discusie;

de oude zielen!

Das mijn kind; weet ik zeker! Toen ze geboren werd huilde ze niet; ze keek gelijk rond met een hele wijze blik zo van ja daar ben ik weer!

(dus... juist ja :|)

Oh en nog erger als moeder heb ik gefaald ook; haar hart heb ik niet goed genoeg beschermd; het aangeboren gat wilde maar niet dicht groeien en toen we het lieten maken ontstond er gewoon een nieuwe :(

Zucht! Komt vast nooit meer goed met kind (gelukkig hebben we er nog 1; kunnen we daar op onze hoop vestigen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven