smoothiemaker
vrijdag 29 oktober 2010 om 23:32
vrijdag 29 oktober 2010 om 23:33
Even gegoogeld: Er zijn schijnbaar ook speciale smoothiemakers
Heel Amerikaans de Cathy Mitchell 10 Second Smoothie Maker
http://www.youtube.com/watch?v=HQRMu7LrI8M
Heel Amerikaans de Cathy Mitchell 10 Second Smoothie Maker
http://www.youtube.com/watch?v=HQRMu7LrI8M
vrijdag 29 oktober 2010 om 23:36
Ik bedoel idd een blender! Maar toen ik op smoothiemaker googelde kreeg ik dezelfe plaatjes. Ik maak nu altijd vruchtensap met de staafmixer maar dat vind ik teveel werk en teveel schoonmaken en .... dit is nog t meest stomme argument ..... ik vind een zilverkleurige blender zo mooi op het aanrecht staan
zaterdag 30 oktober 2010 om 00:02
quote:Elizaar schreef op 29 oktober 2010 @ 23:36:
Ik bedoel idd een blender! Maar toen ik op smoothiemaker googelde kreeg ik dezelfe plaatjes. Ik maak nu altijd vruchtensap met de staafmixer maar dat vind ik teveel werk en teveel schoonmaken en .... dit is nog t meest stomme argument ..... ik vind een zilverkleurige blender zo mooi op het aanrecht staan Is een blender niet nog veel meer schoonmaakwerk?
Ik bedoel idd een blender! Maar toen ik op smoothiemaker googelde kreeg ik dezelfe plaatjes. Ik maak nu altijd vruchtensap met de staafmixer maar dat vind ik teveel werk en teveel schoonmaken en .... dit is nog t meest stomme argument ..... ik vind een zilverkleurige blender zo mooi op het aanrecht staan Is een blender niet nog veel meer schoonmaakwerk?
zaterdag 30 oktober 2010 om 00:02
quote:Elizaar schreef op 29 oktober 2010 @ 23:36:
zaterdag 30 oktober 2010 om 00:13
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 30 oktober 2010 @ 00:02:
[...]
Is een blender niet nog veel meer schoonmaakwerk?Zal iig niet aanzienlijk minder zijn dan een staafmixer. Je hebt toch altijd een soort container voor de vloeistof en een haksel gedeelte nodig. Het kan qua vaatwasmachinebestendigheid wel schelen misschien.
[...]
Is een blender niet nog veel meer schoonmaakwerk?Zal iig niet aanzienlijk minder zijn dan een staafmixer. Je hebt toch altijd een soort container voor de vloeistof en een haksel gedeelte nodig. Het kan qua vaatwasmachinebestendigheid wel schelen misschien.
zaterdag 30 oktober 2010 om 00:19
Ja ik bedoel ook meer dat ik gewoon een vervelende staafmixer heb, een vervelende kan waarin ik dan moet mixen, de staafmixer kan niet zoveel hebben dus mijn kwart appel moet ik zelf al in 6 stukjes snijden (niet dat ik in de blender een hele appel zou gooien hoor ) enz enz. Ik haak dan meestal af om aan een sapje te beginnen. En ik denk dat als je zo'n blender na gebruik schoonspoelt met water je hem daarna makkelijk schoon kan maken omdat niks is aangekoekt.