ontrouw

30-10-2010 00:05 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
als mijn vrouw vreemd gaat met een collega moet ik haar laten gaan of moet ik vechten om mijn relatie te redden?
Geen idee, dat is precies wat je zelf moet beslissen. Sterkte iig!
Dat is wat weinig informatie om een oordeel te kunnen vormen
Ehhh.....samen vechten lijkt me de beste oplossing.

Jullie hebben kinderen?
Ja, dat vind ik echt.
Wat wil jij? Wat wil zij?
het is uit tussen haar en haar getrouwde collega maar ze houdt nog steeds van hem maar wil niet bij me weg
quote:Saaar schreef op 30 oktober 2010 @ 00:08:

Ehhh.....samen vechten lijkt me de beste oplossing.

Jullie hebben kinderen?nee geen kinderen
Nou dan.

Samen heel hard werken dus.

Verliefdheid ebt vanzelf wel weg als ze er niks mee doet.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mela schreef op 30 oktober 2010 @ 00:09:

Wat wil jij? Wat wil zij?zij wil me niet kwijt maar ze heeft nog gevoelens voor haar collega
Als het je lukt om nu geen beslissing te nemen, is dat goed. In een crisis een beslissing nemen is vaak niet de slimste oplossing.
Hebben jullie relatie therapie? Is misschien wel een heel goed idee.
Ja, dat vind ik echt.
quote:jackthelad schreef op 30 oktober 2010 @ 00:09:

het is uit tussen haar en haar getrouwde collega maar ze houdt nog steeds van hem maar wil niet bij me wegik wil toch proberen wat te redden van onze huwelijk. Zij wil het ook een kans geven maar haar gevoel voor mij is minder dan haar gevoel voor hem
De Wet van Wuiles...

dit komt wel goed
Dat ze dat vertelt vind ik of ongelofelijk dapper of heel weinig invoelend naar jou. In het eerste geval lijkt het me zeer de moeite waard om te vechten in het tweede geval lijkt me dat veel minder aantrekkelijk.
quote:Saaar schreef op 30 oktober 2010 @ 00:11:

Hebben jullie relatie therapie? Is misschien wel een heel goed idee.nee we proberen dit zelf op te lossen... ik hou ontzettend veel van mijn vrouw en heb geen haat gevoelens voor haar .. ik schiet hier niks mee op met haat.
Bianca, je hebt gelijk!
quote:jackthelad schreef op 30 oktober 2010 @ 00:12:

[...]

ik wil toch proberen wat te redden van onze huwelijk. Zij wil het ook een kans geven maar haar gevoel voor mij is minder dan haar gevoel voor hem

Logisch toch, vers verliefd zijn is altijd heftiger dan het gevoel wat je hebt bij een jarenlange relatie.

Dat wil echt niks zeggen.

Wens jullie succes en sterkte.
Ja, dat vind ik echt.
ik heb haar gevraagd om eerlijk te zijn tegen me naar al die leugens , en dat doet ze.. de pijn is enorm maar wil toch proberen door te gaan
quote:jackthelad schreef op 30 oktober 2010 @ 00:16:

[...]

nee we proberen dit zelf op te lossen... ik hou ontzettend veel van mijn vrouw en heb geen haat gevoelens voor haar .. ik schiet hier niks mee op met haat.

Je mag best boos zijn, dat is iets heel anders dan haat.

Jouw gevoelens tellen ook mee.

Daarom is therapie ook een idee, een onpartijdig iemand probeert jullie beide gevoelens bloot te leggen en in goede banen te leiden.
Ja, dat vind ik echt.
klopt helemaal saaar, ik begrijp ook niets van dat gegeven in een mens. Het zou een stuk handiger zijn als dat niet zo was....
Dat ze meer gevoelens naar hem toe heeft dan naar jou toe lijkt me toch niet geheel een onbelangrijk punt.

Als ik een vent thuis had zitten die een relatie buiten de deur zou hebben gehad en de gevoelens naar die persoon zouden sterker zijn dan zijn gevoelens naar mij dan zou het echt exit zijn.

Waar wil je dan precies voor vechten?

Gevoelens laten zich niet dwingen.

Je hebt het hier niet over een slippertje en dat je vrouw daar hele erge spijt van heeft.
met die collega gesproken en ruzie gehad.. het doet hem niks wat hij heeft gedaan. Hij gaat terug naar zijn eigen vrouw met de beloofte dat ie nooit meer vreemd zou gaan maar mijn leven zit nu in een diepe daal
quote:Kikkerrr schreef op 30 oktober 2010 @ 00:20:

Dat ze meer gevoelens naar hem toe heeft dan naar jou toe lijkt me toch niet geheel een onbelangrijk punt.

Als ik een vent thuis had zitten die een relatie buiten de deur zou hebben gehad en de gevoelens naar die persoon zouden sterker zijn dan zijn gevoelens naar mij dan zou het echt exit zijn.

Je hebt het hier niet over een slippertje en dat je vrouw daar hele erge spijt van heeft.

En ik zou een relatie van (in mijn geval) 12 jaar niet om een slippertje beeindigen.

Ik zou pissed zijn, ik zou hoogstwaarschijnlijk niet weten waar ik het zou moeten zoeken van ellende, maar zomaar de relatie weggooien? Nee.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Kikkerrr schreef op 30 oktober 2010 @ 00:20:

Niet waar.

Je kunt verliefdheid zeker laten wegebben en dood laten bloeden.
Ja, dat vind ik echt.
Eens met Kikkerrr. Ik zou afzien van herstel van de relatie. Als het een slippertje was geweest, misschien, maar niet als partner gevoelsmatig liever bij iemand anders is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven