3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
zaterdag 30 oktober 2010 om 18:04
Moos, 9 cakejes. 3 eten we straks, 3 morgen en 3 neemt Graaf mee vannacht voor tijdens het werken. Een collega neemt gehaktballetjes mee dus dat wordt een prima combi.....
Bi, wat stond er in de OP van Kan het?
Oh en Bi, komt die auto van jullie nog wel door de keuring heen? We kwamen hem tegen toen we kapsalon gingen halen (jammie trouwens).
Bi, wat stond er in de OP van Kan het?
Oh en Bi, komt die auto van jullie nog wel door de keuring heen? We kwamen hem tegen toen we kapsalon gingen halen (jammie trouwens).
zaterdag 30 oktober 2010 om 18:38
Pompoenenhuis is binnen. Wil jij echt niets? Een schaap, een gnome, een school, weet ik veel wat?
Ik bedoel de bus inderdaad.
Ik had gisteren nieuwe elastiekjes en andere haarmeuk voor minigravin gekocht. Daarna nieuwe telefoon plus abonnement bekijken. Daarna boodschappen doen en vervolgens weer terug voor telefoon en abo. Dat gedoe met telefoon duurde nogal lang en ondertussen was minigravin als een volleerde verkoopster daar aan het helpen achter de toonbank en Graaf was mijn telefoon thuis ophalen omdat ze de imei-code moest hebben. Nou ja, bla bla bla kwek kwek.
Wij weer naar huis en de normale gang van zaken. Graaf naar zijn werk. Ik naar bed. Zit ik op bed en bedenk me dat ik die elastiekjeszooi nooit meer had gezien. Graaf gebeld, nee wist ook niets. Maar hij zou minigravin in de gaten houden bij de telefoonwinkel omdat ik dus bezig was. Nou ja, weg tasje dus en weg 17 euro.
Vandaag dus maar weer naar de winkel getogen. Eerst de telefoonwinkel, nee niets gevonden. De drogist, nee niets gevonden (en deden erg vijandig, laatste keer dus dat ik daar wat gekocht heb) en vervolgens Graaf richting AH gestuurd. Ik had de hoop al op gegeven. Wat denk je? Daar kwam hij hoor met het tasje. Heeft hij nou geluk gehad of niet? Net als vorige week in de Efteling dat hij er ineens achter komt dat zijn portemonee weg is en die vervolgens op de grond in het poffertjeshuis terug vond.
Ik bedoel de bus inderdaad.
Ik had gisteren nieuwe elastiekjes en andere haarmeuk voor minigravin gekocht. Daarna nieuwe telefoon plus abonnement bekijken. Daarna boodschappen doen en vervolgens weer terug voor telefoon en abo. Dat gedoe met telefoon duurde nogal lang en ondertussen was minigravin als een volleerde verkoopster daar aan het helpen achter de toonbank en Graaf was mijn telefoon thuis ophalen omdat ze de imei-code moest hebben. Nou ja, bla bla bla kwek kwek.
Wij weer naar huis en de normale gang van zaken. Graaf naar zijn werk. Ik naar bed. Zit ik op bed en bedenk me dat ik die elastiekjeszooi nooit meer had gezien. Graaf gebeld, nee wist ook niets. Maar hij zou minigravin in de gaten houden bij de telefoonwinkel omdat ik dus bezig was. Nou ja, weg tasje dus en weg 17 euro.
Vandaag dus maar weer naar de winkel getogen. Eerst de telefoonwinkel, nee niets gevonden. De drogist, nee niets gevonden (en deden erg vijandig, laatste keer dus dat ik daar wat gekocht heb) en vervolgens Graaf richting AH gestuurd. Ik had de hoop al op gegeven. Wat denk je? Daar kwam hij hoor met het tasje. Heeft hij nou geluk gehad of niet? Net als vorige week in de Efteling dat hij er ineens achter komt dat zijn portemonee weg is en die vervolgens op de grond in het poffertjeshuis terug vond.
zaterdag 30 oktober 2010 om 18:46
Oei dat is zeker mazzel Vin. Gelukkig.
Ingrediënten
40 gram boter of margarine
600 gram uien, in ringen
1 liter vleesbouillon (van tablet)
1 laurierblad
zout
peper
Bereiding
In pan boter smelten en uien zachtjes bakken. Na +/- 20 min. vuur iets hoger draaien en uien in nog +/- 10 min. al omscheppend goudbruin bakken.
Bouillon en laurier toevoegen en soep +/- 30 min. zachtjes koken. Laurierblad verwijderen en soep op smaak brengen met zout en peper.
Eigen inbreng: 3 soorten uien: gewone, zoete en sjalotjes.
Scheut rode wijn. Cayennepeper erbij. Half vlees/half groentebouillon. En gehaktballetjes erin (normaal doe ik dat niet maar ze moesten op).
Of het te eten is??? Dat horen jullie later, tis nog niet gegeten
Ingrediënten
40 gram boter of margarine
600 gram uien, in ringen
1 liter vleesbouillon (van tablet)
1 laurierblad
zout
peper
Bereiding
In pan boter smelten en uien zachtjes bakken. Na +/- 20 min. vuur iets hoger draaien en uien in nog +/- 10 min. al omscheppend goudbruin bakken.
Bouillon en laurier toevoegen en soep +/- 30 min. zachtjes koken. Laurierblad verwijderen en soep op smaak brengen met zout en peper.
Eigen inbreng: 3 soorten uien: gewone, zoete en sjalotjes.
Scheut rode wijn. Cayennepeper erbij. Half vlees/half groentebouillon. En gehaktballetjes erin (normaal doe ik dat niet maar ze moesten op).
Of het te eten is??? Dat horen jullie later, tis nog niet gegeten
zaterdag 30 oktober 2010 om 20:04
Hey AR,
Nee, ben net pas thuis en ben kapot. En ik ben niet eens op de helft. We zijn nieuwe rapporten aan het ontwikkelen en nu moet alles dubbel. Het oude rapport èn het nieuwe. Ouders mogen dan een enquete invullen over wat ze van het nieuwe rapport vinden. Ik hoop dat ze er niks aan vinden, want het is HEEL VEEL werk.
Geen vrije tijd gehad dit weekend, alleen maar gewerkt. En morgen begint m'n werkweek alweer. Dat wordt 's avonds elke avond rapporten schrijven, misschien zelfs nachtwerk.
Nog maar 2 weken, dan heb ik een week vrij en komen mijn zus, mijn nichtje en een vriendin langs. Dan nog 3 weken werken en dan ga ik 3 weken naar Nederland.
Nee, ben net pas thuis en ben kapot. En ik ben niet eens op de helft. We zijn nieuwe rapporten aan het ontwikkelen en nu moet alles dubbel. Het oude rapport èn het nieuwe. Ouders mogen dan een enquete invullen over wat ze van het nieuwe rapport vinden. Ik hoop dat ze er niks aan vinden, want het is HEEL VEEL werk.
Geen vrije tijd gehad dit weekend, alleen maar gewerkt. En morgen begint m'n werkweek alweer. Dat wordt 's avonds elke avond rapporten schrijven, misschien zelfs nachtwerk.
Nog maar 2 weken, dan heb ik een week vrij en komen mijn zus, mijn nichtje en een vriendin langs. Dan nog 3 weken werken en dan ga ik 3 weken naar Nederland.