Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
quote:latoya schreef op 30 oktober 2010 @ 08:57:

Oooooo Suus, wat een rotweek, zo geld in het afvalputje .

Auto moest hier gisteren ook voor APK en niet de turbo, maar wel iets anders inwendigs kaduuk wat ook rond de 2000,- gaat kosten. Gelukkig had ik dan weer geen Shangri-La (die naam, geweldig fout met Gerard Joling in het achterhoofd ) in de planning.

Ga je nu van het voorjaar weer?

Ohhh, jij ook al zo'n lekkere financiële meevaller

Voorjaar zitten we in 25000 euro kostende verbouwing dus nee, dat wordt hem ook niet

Ik heb zinnen op Kerst in de zon gezet dus kop hem in op Kerst 2011.
Alle reacties Link kopieren
Verbouwing is een go dus? Leuk leuk leuk!

En goed, Kerst 2011 is nog te doen

Zomer weer Italië?
quote:latoya schreef op 30 oktober 2010 @ 08:59:

Kadootjes voor Eetje....ik heb dus die Suzy Schildpad wiebelstoelding geval en er staat nog een pop en Little People op het lijstje, maar verder weet ik het echt NIET. Dus.

Genoeg te stapelen in huis? Daar is de mijne dol op. Unicef heeft leuke stapelblokken. Blz 3 (plaatje lukt niet)

Ik doe nog maar een paar kleertjes. De seizoenen zitten echt helemaal verkeerd hiero dus een kek winterjurkje is nog wel leuk erbij. Maatje 80/86 maar doen want 74 is alweer te klein. Volgende week cb. Ben benieuwd....
quote:latoya schreef op 30 oktober 2010 @ 09:12:

Verbouwing is een go dus? Leuk leuk leuk!

En goed, Kerst 2011 is nog te doen

Zomer weer Italië?

Zomer yep. Zag dat bij Pharos de totale rekening 700 euro minder is dan rechtstreeks boeken

Ik sta in de onderhandel modus

We gaan 3 weken heb ik besloten. Heeeeeeerlijk!

Jullie al plannen?
Pharos van de ANWB toch? Eens koekeloeren daar.

Geen idee nog, in ieder geval niet zo'n eind met de meisjes in 1 dag, dat doe ik niet meer.

Stapelen, check.

CB, ik ben ook benieuwd naar de maten van Maatje!
Wat een geklets!

Suze, geen post gehad nee. Leuk die meevallers, not. Leuk dat de verbouweing doorgaat!

Amalia, weer terug? Leuk gehad?

Naatie, dank voor je lieve kaartje!

LT, balen van de auto, getsie. Ik heb echt bewondering voor jou pompoen (klinkt fout ). Echt knap!

Hel, leuke knutseldingen, keus genoeg . Oudste wil inderdaad graag zelf creeeren, is minder van het spelen zeg maar.

Enka, fijn dat je naar het ziekenhuis bent geweest. Wat lekker dat het gips "verkleind" wordt! Veel nieuwe technieken. Ik heb zelf ooit in een ver verleden twee keer zo´n breuk als T. gehad, en toen moest je echt met zwaar gips zeulen. Fijn hoor!

Bridges, hoe was het met zusje?
Oudste wil er wel graag bij zijn, maar kan het niet goed verwerken zeg maar. Hij heeft twee weken alleen maar uitbarstingen gehad en was echt Heel Erg Dwars, je kon helemaal niks meer met hem. Als het achter de rug is is hij helemaal uitgeput, maar is wel blij dat het weer "gewoon" is. Hij heeft dan ook vaak koorts ´s avonds van het verwerken (niet ziek hoor). Hopelijk gaat het beter als hij wat ouder is. Hij absoluut niet thuis blijven, en gelukkig heeft de juf hem laten liggen in zijn hoekje op de bank. Fijn.
Adventkalenders heb ik al in huis (waren in de aanbieding). Voor oudste een van lego (want daar zat een stoplichtje in) en voor jongste een van playmobil.
Hallo!

Nee nog niet terug, dit weekend hebben we nog. Lekker hier hoor.

Man is net met kinderen richting zwembad en A is net wakker dus na het voeden ga ik ook. Mss A ook maar eens laten zwemmen. ik heb zo'n surfpakje voor haar

Hoe is het met T ENKA?
Ghe da's toevallig Suus, nu net het Unicef boekske bij de post.
Voor Eetje nog even een Monchichi verzonnen. Vinnik zelf zo leuk
Hai,

alles oké hier hoor. Met logé alles goed gegaan maar mijn zorgen zijn er niet minder op geworden... Ik schrijf nog wel up-date op groep. Nu nog even druk en zo, dus komt nog.
die heb je wel nodig volgens mij Bridge.
Dank LT. Heb stukje op de groep gezet voor wie meer wilde weten.

Heb bijgelezen hoor, maar reageer even traag.

Net even gezellig bij buren gezeten. Wijntje gedronken. Was wel even leuk! Zo bedje in, en dan lekker uurtje extra slapen
Morgen! Allemaal lekker uurtje langer geslapen?
quote:bridges6 schreef op 31 oktober 2010 @ 07:17:

Morgen! Allemaal lekker uurtje langer geslapen?

Goedemorgen..

Neeeeeeeeeeeeej ben al weer uren wakker en ik moet nog heel de dag de hort op... gaaaaaaaaap

Fijne dag vandaag
Dit wordt een lange lange dag
Voor iedereen een
hier ook. Kleine man is warm, moe en hangerig... Wordt een dagje fluffen denk ik...
Ik was vooral in de war vanmorgen omdat ik niet door had dat het klokje van m'n telefoon vanzelf goed was gaan staan. Dacht dus dat het vroeger was maar de tijd stond al goed
Goedemorgen!

Wat een rust hier
Was het bij jullie ook zo vroeg, kwart voor 6 hier *gaapt*

Ik heb een grote opdracht deze week, dus misschien wat meer afwezig.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:latoya schreef op 30 oktober 2010 @ 08:54:

Hel, kap eraf, alle ingewanden eruit (men wat een k-klus is dat) en dan hier http://users.telenet.be/HappyHalloween/ ... ronen.html eentje kiezen, uitprinten, met cocktailprikkers op de pompoen bevestigen en hakken maar Ha, dank! Had het al gezien maar nog niet gereageerd, gisteren pompoen te lijf gegaan (wat stinkt dat eigenlijk ), helemaal mooi (alleen z'n ondertand is afgebroken, boehoe...)!
Goeiemorgen!

Net voor controle geweest. Laatste hechting is er uit getrokken en het was niks raars. Fijn!

Enka, in de wachtkamer hing een advertentie voor de Seal Tight, dit is een link ervan. Als het goed is kan T daar zelfs mee zwemmen, misschien is het wat.

Mal, hier tien voor 6, voor ik Maxi naar school bracht was de vaatwasser leeg, de bedden opgemaakt en opgeruimd

Amaal, weer terug? Of was je tot vandaag weg?
quote:Jinny schreef op 30 oktober 2010 @ 09:40:

Oudste wil er wel graag bij zijn, maar kan het niet goed verwerken zeg maar. Hij heeft twee weken alleen maar uitbarstingen gehad en was echt Heel Erg Dwars, je kon helemaal niks meer met hem. Als het achter de rug is is hij helemaal uitgeput, maar is wel blij dat het weer "gewoon" is. Hij heeft dan ook vaak koorts ´s avonds van het verwerken (niet ziek hoor). Hopelijk gaat het beter als hij wat ouder is. Hij absoluut niet thuis blijven, en gelukkig heeft de juf hem laten liggen in zijn hoekje op de bank. Fijn.

Heftig Jin. Arme man, zo graag willen en dan zo hard tegen jezelf aan lopen. Zelfs koorts ervan! Hopelijk scheelt het voor jou iets dat je het zo duidelijk kunt plaatsen. In ermee om te gaan, bedoel ik. Tenminste, ik merk bij mezelf dat ik veel minder snel geirriteerd of boos raak als ik weet waar dwarsig gedrag vandaan komt (maar dan ben ik evengoed nog wel eens boos - jij ook neem ik aan ).

Heeft hij op het feestje van vorige week ook zo heftig gereageerd, of heeft het hem wel geholpen dat hij zich toch wat kon afsluiten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven