Het zware leven van...
zondag 31 oktober 2010 om 18:07
....een Angelman.
Ik zie haar zitten achter haar laptop, rode wangen, verhitte kop, razende vingers, reageert niet of nauwelijks als man een kopje thee neerzet. Ban, klik, tikketik, driftige mail, topic offline, delete delete, ban, tikketik, waarschuwing, ramram, weer een mail op send. Eigenlijk moet ze nodig plassen maar ze heeft geen tijd, niet nu. Ha, weer ene post die ze kan bestraffen, lekker! Tikketik, ramram. Manlief wilde eigenlijk eerder op de middag even een ommetje maken in het bos maar is na herhaaldelijk vragen zonder antwoord te krijgen maar alleen gegaan. Nu komt hij weer binnen, hongerig en wel. Zij zit in donker, alleen verlicht door het scherm van haar laptop, tikketik, ramram. Ban, waarschuwing, topic open, topic weer dicht. Ze kijkt niet eens op als ze hem hoort binnenkomen. Hij trekt zijn jas maar weer aan en sjokt met hangende schouders naar de snackbar. Vijfde keer patat deze week...
Ik zie haar zitten achter haar laptop, rode wangen, verhitte kop, razende vingers, reageert niet of nauwelijks als man een kopje thee neerzet. Ban, klik, tikketik, driftige mail, topic offline, delete delete, ban, tikketik, waarschuwing, ramram, weer een mail op send. Eigenlijk moet ze nodig plassen maar ze heeft geen tijd, niet nu. Ha, weer ene post die ze kan bestraffen, lekker! Tikketik, ramram. Manlief wilde eigenlijk eerder op de middag even een ommetje maken in het bos maar is na herhaaldelijk vragen zonder antwoord te krijgen maar alleen gegaan. Nu komt hij weer binnen, hongerig en wel. Zij zit in donker, alleen verlicht door het scherm van haar laptop, tikketik, ramram. Ban, waarschuwing, topic open, topic weer dicht. Ze kijkt niet eens op als ze hem hoort binnenkomen. Hij trekt zijn jas maar weer aan en sjokt met hangende schouders naar de snackbar. Vijfde keer patat deze week...
zondag 31 oktober 2010 om 18:41
quote:Chardonnay schreef op 31 oktober 2010 @ 18:36:
[...]
Nee, als een gek bannen uit gaan delen, dat is de oplossing Tuurlijk niet, dat is net zo kinderachtig. Maar daarvoor hoef jij toch niet door te gaan met rellen. Je maakt toch veel meer een statement als overduidelijk blijkt dat één partij kinderachtig bezig is en de andere zich niet tot dat niveau verlaagt.
[...]
Nee, als een gek bannen uit gaan delen, dat is de oplossing Tuurlijk niet, dat is net zo kinderachtig. Maar daarvoor hoef jij toch niet door te gaan met rellen. Je maakt toch veel meer een statement als overduidelijk blijkt dat één partij kinderachtig bezig is en de andere zich niet tot dat niveau verlaagt.
zondag 31 oktober 2010 om 18:43
Floks,
Tuttjemeteenrietje,
Meds,
Guinnevere
shahla
Spaarvarken,
Bambi,
Ligeia,
zonlicht2
w00t,
Mylene Valerie,
Extrahalo,
Zinderend,
Julianaa,
Shebyte,
Mirlo,
Mimsey,
Molie,
Pixiedust
Goldielocks,
Appel,
NymphadoraTonks
Sjohé........... da's nog eens een waslijst. Volgens mij is er zojuist een persoonlijk record verbroken.
Tuttjemeteenrietje,
Meds,
Guinnevere
shahla
Spaarvarken,
Bambi,
Ligeia,
zonlicht2
w00t,
Mylene Valerie,
Extrahalo,
Zinderend,
Julianaa,
Shebyte,
Mirlo,
Mimsey,
Molie,
Pixiedust
Goldielocks,
Appel,
NymphadoraTonks
Sjohé........... da's nog eens een waslijst. Volgens mij is er zojuist een persoonlijk record verbroken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 31 oktober 2010 om 18:46
zondag 31 oktober 2010 om 18:47
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2010 @ 18:43:
Floks,
Tuttjemeteenrietje,
Meds,
Guinnevere
shahla
Spaarvarken,
Bambi,
Ligeia,
zonlicht2
w00t,
Mylene Valerie,
Extrahalo,
Zinderend,
Julianaa,
Shebyte,
Mirlo,
Mimsey,
Molie,
Pixiedust
Goldielocks,
Appel,
NymphadoraTonks
Sjohé........... da's nog eens een waslijst. Volgens mij is er zojuist een persoonlijk record verbroken.En een theeglas!!
Floks,
Tuttjemeteenrietje,
Meds,
Guinnevere
shahla
Spaarvarken,
Bambi,
Ligeia,
zonlicht2
w00t,
Mylene Valerie,
Extrahalo,
Zinderend,
Julianaa,
Shebyte,
Mirlo,
Mimsey,
Molie,
Pixiedust
Goldielocks,
Appel,
NymphadoraTonks
Sjohé........... da's nog eens een waslijst. Volgens mij is er zojuist een persoonlijk record verbroken.En een theeglas!!
zondag 31 oktober 2010 om 18:50
Ik geloof dat ik op dit moment ook bijna tegen een ban aanzit met 1 waarschuwing (die ik nog steeds ontrecht vind, nl. het topic waarin we niet mochten discussieren) is het daarna toch ban?
Nja if so: het beleid hier wordt steeds irritanter. 2, ga zitten, pak een makkelijk boek (Harry Potter ofzo, of Jill Mansell) droom weg, en denk niet meer aan die stomme forummers. Kop thee, chocoladekoekjes, knuffel van hubs, en t is weer goed!
Nja if so: het beleid hier wordt steeds irritanter. 2, ga zitten, pak een makkelijk boek (Harry Potter ofzo, of Jill Mansell) droom weg, en denk niet meer aan die stomme forummers. Kop thee, chocoladekoekjes, knuffel van hubs, en t is weer goed!
zondag 31 oktober 2010 om 18:58
quote:Lizzl schreef op 31 oktober 2010 @ 18:57:
Waar kan ik vinden of ik een waarschuwing of spanking krijg? (werkelijk geen idee )
A. in je mail ( waarmee je hier een nick hebt aangemaakt.
en B. op Overige in het Ban- en Waarschuwingentopic. ( ergens onder het midden van pagina 1 ) .
Waar kan ik vinden of ik een waarschuwing of spanking krijg? (werkelijk geen idee )
A. in je mail ( waarmee je hier een nick hebt aangemaakt.
en B. op Overige in het Ban- en Waarschuwingentopic. ( ergens onder het midden van pagina 1 ) .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 31 oktober 2010 om 19:10
quote:Chardonnay schreef op 31 oktober 2010 @ 18:07:
....een Angelman.
Ik zie haar zitten achter haar laptop, rode wangen, verhitte kop, razende vingers, reageert niet of nauwelijks als man een kopje thee neerzet. Ban, klik, tikketik, driftige mail, topic offline, delete delete, ban, tikketik, waarschuwing, ramram, weer een mail op send. Eigenlijk moet ze nodig plassen maar ze heeft geen tijd, niet nu. Ha, weer ene post die ze kan bestraffen, lekker! Tikketik, ramram. Manlief wilde eigenlijk eerder op de middag even een ommetje maken in het bos maar is na herhaaldelijk vragen zonder antwoord te krijgen maar alleen gegaan. Nu komt hij weer binnen, hongerig en wel. Zij zit in donker, alleen verlicht door het scherm van haar laptop, tikketik, ramram. Ban, waarschuwing, topic open, topic weer dicht. Ze kijkt niet eens op als ze hem hoort binnenkomen. Hij trekt zijn jas maar weer aan en sjokt met hangende schouders naar de snackbar. Vijfde keer patat deze week...
....een Angelman.
Ik zie haar zitten achter haar laptop, rode wangen, verhitte kop, razende vingers, reageert niet of nauwelijks als man een kopje thee neerzet. Ban, klik, tikketik, driftige mail, topic offline, delete delete, ban, tikketik, waarschuwing, ramram, weer een mail op send. Eigenlijk moet ze nodig plassen maar ze heeft geen tijd, niet nu. Ha, weer ene post die ze kan bestraffen, lekker! Tikketik, ramram. Manlief wilde eigenlijk eerder op de middag even een ommetje maken in het bos maar is na herhaaldelijk vragen zonder antwoord te krijgen maar alleen gegaan. Nu komt hij weer binnen, hongerig en wel. Zij zit in donker, alleen verlicht door het scherm van haar laptop, tikketik, ramram. Ban, waarschuwing, topic open, topic weer dicht. Ze kijkt niet eens op als ze hem hoort binnenkomen. Hij trekt zijn jas maar weer aan en sjokt met hangende schouders naar de snackbar. Vijfde keer patat deze week...
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !