3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ohw en boek lezen kan ik ook nog wel doen,stond toch op mn lijstje van vandaag

a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Haha marmul. Dat is de positieve insteek! Goed zo
Alle reacties Link kopieren
En tv kijken kan op je laptop ook, mocht je echt niet zonder kunnen. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Hé almost, dat is lang geleden. Hoe is het?
Alle reacties Link kopieren
He moos, ken je me nog?

Gaat goed met mij en met jou dan?



Ik moet mezelf alleen richting bed schoppen nu, want morgen vroeg op etc.. Toch eigenwijs doen en hier kijken en dan zie ik weer eens jouw oude en vertrouwde nick/avatOr. (op 3000+) op dit tijdstip
Alle reacties Link kopieren
dank je almost, das een goede tip

ben nu net in gesprek met een huisgenoot die in t buitenland zit
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk ken ik je nog. Ik moet ook zo gaan zakken, maak het tegenwoordig niet meer ZO laat hoor. Leuk je weer ff te 'zien' hier en trustuh voor zo.
Alle reacties Link kopieren
Moos, ga jij zo ook weg

ben ik dan alleen in de nachtploeg
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 01 november 2010 @ 23:56:

Moos, ga jij zo ook weg

ben ik dan alleen in de nachtploeg Ik ben ook nog wakker maar durf hier eigenlijk niet te posten want dan gaat mijn optijdnaarbedgaanplan de mist in vrees ik......
Alle reacties Link kopieren
Shit, toch gepost.....ik dácht het alleen maar, echt!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt er wel op, marmul

Het is sowieso rustig op het forum.

Mocy, nachtbraker-af dus? Dat is goed toch? leuk om jou ook even te 'zien'.



Slaap goed allemaal (allebei?)
Alle reacties Link kopieren
Nou Bam spreek je met ons en jezelf af: tot 00.15. Kom je daarna nog posten, krijg je geen antwoord. Dan lezen we je zelfs niet.
Alle reacties Link kopieren
O, BAM, zelfde probleem hier. Geef me een schop richting bed, graag
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 01 november 2010 @ 23:58:

Shit, toch gepost.....ik dácht het alleen maar, echt!Je was gewoon aan het slaapposten.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 01 november 2010 @ 23:58:

Shit, toch gepost.....ik dácht het alleen maar, echt!haha betrapt, nu ga ik tegen je praten en lekker niet doen wat moos zegt
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Komt die almost: enorme schop (met pantoffel) richting bed
Alle reacties Link kopieren
Ach Mal, als het je moe maakt....
Alle reacties Link kopieren
quote:almosthappy schreef op 02 november 2010 @ 00:00:

O, BAM, zelfde probleem hier. Geef me een schop richting bed, graag

SCHOP!

wil ik best mee helpen hoor



verder ben ik heeeel lief
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 01 november 2010 @ 23:59:

Nou Bam spreek je met ons en jezelf af: tot 00.15. Kom je daarna nog posten, krijg je geen antwoord. Dan lezen we je zelfs niet.Dat gebeurt vaker, ben er al aan gewend dus denk niet dat dat helpt.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:04:

Ach Mal, als het je moe maakt....wie weet, ik word er in ieder geval niet serieuser van zo laat op de avond
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
maar BAM ik wil wel tegen je praten
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:04:

Ach Mal, als het je moe maakt....Wat ik post? Ja dat vast. Leuke Meneer valt ook geregeld in slaap op d ebank dus dat gaat me bij Marmotje ook vast wel lukken
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 00:07:

maar BAM ik wil wel tegen je praten Tegen of met, dat is het verschil
Alle reacties Link kopieren
Bam denk dan aan morgenochtend. Hoe je baalt als je brak bent en hoe blij als je fit bent (als ik dit nou zelf ook eens in de praktijk zou brengen....)
Alle reacties Link kopieren
Almosthappy is het ondertussen nog steeds geen tijd voor een nickchange naar gewoon Happy?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven