3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Bam, ik wil bewijzen horen. Als er nog eens een meet komt, gaan we singstarren.
Alle reacties Link kopieren
owh das jammer moos, morgen maar!

en nee bam dat ga ik niet geloven!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:49:

Kan nu niet Mal. Oudste slaapt hier en dan schrikt hij zich een rotje en gaat terug naar zijn jeugdtrauma's.



Doet me denken.... ik zei altijd dat mijn moeder enorm vals zong en dat als ze voor mij zong ze wel op mocht houden...heeft ze zo serieus opgevat dat ze stiekum zangles is gaan nemen



Later deed ik ook mee en hadden we samen zangles en hebben we menig duet aardig weten te verkrachten
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:52:

[...]

Doet me denken.... ik zei altijd dat mijn moeder enorm vals zong en dat als ze voor mij zong ze wel op mocht houden...heeft ze zo serieus opgevat dat ze stiekum zangles is gaan nemen

Haha, dat is wel een sterke. Maar ik denk dat ik linea recta terug naar huis kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:50:

Bam, ik wil bewijzen horen. Als er nog eens een meet komt, gaan we singstarren.Is het je nog niet opgevallen dat ik niet bij 3000-meets ben?
Alle reacties Link kopieren
Nee want ik was er ook nog niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:54:

[...]





Haha, dat is wel een sterke. Maar ik denk dat ik linea recta terug naar huis kan.Ook zangleraren houden van een uitdaging Moos.
Alle reacties Link kopieren
Ben je meet-fobisch?
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:54:

[...]

Ook zangleraren houden van een uitdaging Moos.Helaas in mijn geval niet. Heb een virus op de stembanden gehad een jaar of 10 terug. Kan echt niet meer hoog, stem staakt.
Alle reacties Link kopieren
gelukkig hoef ik niet mee te doen aan dat sing a song ding.

dan rent iedereen namelijk gillend naar huis
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zakken. Trustuh Bam en Mal.
Alle reacties Link kopieren
slaap lekker moos!

Tot morgen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:56:

[...]





Helaas in mijn geval niet. Heb een virus op de stembanden gehad een jaar of 10 terug. Kan echt niet meer hoog, stem staakt.





Hoog hoeft ook niet, kan ik ook niet.

Laag kan ik ook niet.....er een beetje tussenin is net te verdragen.



Als dit op Viva zou slaan zat ik helemaal goed
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 00:56:

gelukkig hoef ik niet mee te doen aan dat sing a song ding.

dan rent iedereen namelijk gillend naar huis Nu snap ik waarom de barkeeper mij om drie uur altijd de microfoon in handen gaf
Alle reacties Link kopieren
haha ja dan is de kroeg snel leeg
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 01:12:

haha ja dan is de kroeg snel leeg



Egwel.



Zing nu achter m'n lappie en zonder microfoon en iedereen loopt al weg.......
Alle reacties Link kopieren
waren er mensen bij jou in de buurt dan?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 01:17:

waren er mensen bij jou in de buurt dan?





Niet eens....het idee alleen al schrikt mensen af.



Voor zover ik weet zijn alleen Friez en Sgaapie bij me in de buurt en die waren allang ergens anders mee bezig onder zeil.
Alle reacties Link kopieren
haha BAM!

das wel erg dan
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Heul errug!



Al snap ik van Friez wel dat ze nu wil slapen omdat het dan eerder morgen is en ze kan douchen onder haar eigen nieuwe douche.
Alle reacties Link kopieren
das wel lief van je BAM!

ik denk dat friez erg blij is met haar douche morgen!



en sgaapie vind gemekker leuk denk ik
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Heel soms ben ik lief Marmotje, heel soms....
Alle reacties Link kopieren
ohw dus ik heb nu geluk
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
*



Geven, nemen en vergeven en doorgaan toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 01:40:

ohw dus ik heb nu geluk Gerluk of gewoon de mazzel dat je me nog niet kwaad hebt gemaakt Marmotje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven