3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Pffff ja ik ben wakker! *en ongeduldig..*
Alle reacties Link kopieren
Gaat het RLen je al beter af? Met LM enzo?
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



BAM, wil je de volgende keer iets minder luid zingen? Werd er wakker van!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen een fijne dag en tot vanavond
Alle reacties Link kopieren
Haha morning Friez! Vandaag is de dag! Dat je in je nieuwe badkamer douchen mag!
Alle reacties Link kopieren
Jij ook friez, werkze!
Alle reacties Link kopieren
He choco, jij ook een fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 01:44:

[...]



dat is zeker waar! al weet ik niet waarom je het niet eens zou zijn met *** maar ik heb wel t een en ander gemist hierMarmotje wil je dit bericht even wijzigen? Ik was een beetje emotioneel incontinent gisteravond en wil dat graag terugnemen.
Goedmeurning!!! Wat een herrie hier op de vroege ochtend!



Fijne dag allemaal, ik ga rennen, heb me verslapen... tot vanaaaaf!
Alle reacties Link kopieren
Daaag Bi! Werkze! *maak ik wel herrie hier *
Alle reacties Link kopieren
BAM, ik laat je ff met rust, ff wakker worden *ik ga oh oh cherso kijken en dan slapen sssst *



Talk 2 u later!
Alle reacties Link kopieren
Kan je nog fijn slapen na eau eau gereau te kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een kudde koters bij school dumpen en dan misschien ook nog even slapen. (ik word echt oud, kan het niet meer aan)



Lators.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Fijne dag allemaal.
Goedemorgen!

Gewerkt en nu een vrije dag in het vooruitzicht
Alle reacties Link kopieren
Soms is bijlezen geen goed idee.



Doe er voorlopig maar het zwijgen toe.
Alle reacties Link kopieren
Ach verkeerde nick typen 'savonds laat kan gebeuren, heb het al teruggenomen zoals je ook terug had kunnen lezen.



Ben er de rest van de week niet dus laat je door mij niet wegjagen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb het gewijzigd bam, misschien een beetje laat....
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ennuh goedemorgen allemaal
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Dankje Marmotje.

Goed geslapen?
Alle reacties Link kopieren
ik wel bam, was uiteindelijk half 4 geweest bij mij...



gelukkig kon ik uitslapen. En jij dan?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Wekker ging om half zeven, veels te vroeg dus heb nog even gesnoozed.



7 uur stond m'n werk weer voor de deur.
Alle reacties Link kopieren
ai das vroeg bam!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ben ik ook weer en negeer het gebeurde..



Ik ga ff douchen en wat eten, dan met wat bussen naar neefje, dan vanaf daar met bus naar stad om fiets te halen. Dan fietsen naar de winkel om boodschappen te halen en ondertussen dat kind vermaken. Daarna van zijn huis naar mijn huis fietsen (gelukkig zonder kind achterop! Want dat is echt een end!



En dat alles omdat ik zo'n lieve tante ben die altijd kan oppassen als zn vader ziek is. Daar gaat mijn eigen planning haha.. Hopelijk istie een beetje in een leuke stemming vandaag..

*vast wel, met tante chooc op stap is toch leuk?*



Dus! Tot morgen! Want na yoga vanavond ben ik kapoet! Adios!
Alle reacties Link kopieren
veel plezier chooc! Klinkt als een leuke drukke dag.
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven