Romantisch avondje thuis

02-11-2010 07:21 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kent het wel... Je wilt je vriend/partner eens een keer gaan verrassen met een romantisch avondje... Lekker koken, mooie kleren aan, kaarsjes aan, wierrookje aan, mooie gedekte tafel, fijn warme douche, badjassen aan, op de bank eindigen met een film en daarna naar de slaapkamer.

Ik zou van jullie graag wat tips willen. Namelijk, wie weet er heerlijke zoete, liefdevolle, lekkere hapjes.

En ik wil graag het spelletje doen, durven of de waarheid spelen, iemand tips voor vragen?

Wat is voor jullie de ultieme love cd?

Waar kan ik rozenblaadjes kopen (hoeven geen echte blaadjes te zijn)?

Heb je nog leuke tips en/of aanvullingen op de al bedachte dingen, hoor ik ze uiteraard ook graag... Heel erg bedankt!
quote:Iris27 schreef op 02 november 2010 @ 07:37:

Mijn vriend houdt daar niet van.... Dan dek ik romantisch de tafel met kaarsen en staat hij op om de lamp boven de tafel aan te doen. Dat is zo fel licht! "Ja ik wil wel zien wat ik eet..."

Helaas...Hi hi, bij mij ook zo. Ik vind het niet erg want ik hou er zelf ook niet zo van. We zouden dan het gevoel hebben een toneelstukje op te voeren. Misschien ook leuk, maar wel een toneelstukje.

"Romantisch" gebeurt bij ons gewoon vanzelf af en toe, misschien 's avonds op een warm strand, zonder medemensen. Of napratend aan de keukentafel, nóg een fles erbij en dan onmogelijke dromen uitwerkend. Of als hij in de stemming is om zijn gitaar te pakken, beetje tokkelen in de avondzon (moet ik het niet gaan verpesten door platte verzoeknummers waarbij ik mijn "prachtige" sopraan kan demonstreren; hoewel, dat is wel lekker lachen).

@TO: je bedoelingen zijn natuurlijk heel goed, maar als je zo'n avond organiseert heb je kans dat hij net een rotdag op zijn werk achter de rug heeft, geërgerd in de file heeft gestaan, en alleen maar behoefte heeft aan een koppijnpilletje en een bord boerenkool. Hou je daar ook rekening mee?
Uhm, dan is het toch juist fijn als je in een warme sfeer thuiskomt, waarna je aan tafel, terwijl je vriendin ontzettend fijn voor je heeft gekookt, je verhaal kwijt kan en daarna lekker onder de douche kan stappen in de weet dat je na de douche verwend zal worden? Mijn vriend kan dat ontzettend waarderen... (Wat ben ik blij dat ik mijn vriend goed ken!)

Dat is het voordeel van goed voorbereid te werk gaan, zodat je op elke situatie kan inspelen
Mijn lief en ik zijn dol op dit soort dingen voor elkaar doen, en beiden kunnen ook zoo klef zijn dat het glazuur van je tanden springt..maar we voelen ons er beiden heerlijk bij!

Paar tipjes:

-Goed glas rode wijn met heerlijk kaasplankje en wat fruit, sneetjes bruin stokbrood met appelstroop of honing

-peppadew met roomkaasje erin, vijgjes met kaas, kleine vleesspiesjes met sausjes ,sushi

-Hou je van vis? Bij kwaliteitszaken heb je heerlijke kleine vishapjes waar je lekkere witte wijn bij uitzoekt.

-Chocoladefonduetje met verschillende stukjes fruit, marshmallows en een goed glas champagne

-Bonbons en lekkere koekjes bij een goede koffie met likeurtje

-Bij ons doet de laatste cd van Moby het heel erg goed.. erg zweverig en dromerig, in combi met een bodymassage, aardbeien en frambozen om onderling te voeren met lekkere wijn is voor ons heerlijk genieten

-Heb je een bad? Wij picknicken regelmatig in bad, met lekkere hapjes..

-ipv een spel spelen zijn wij meer van het creatieve, we vinden het leuk iets voor elkaar te maken, of iets voor " ons " te maken..bv. bezig zijn met een " Liefdesboek" waar je alle mooie herinneringen van elkaar verzamelt (concertkaartjes,fotos,etentjes,folders etc) en daar iets moois mee doet. Of elkaars lijf schilderen en fotograferen of je partner daar het type voor is, is natuurlijk de vraag..de mijne is net zo'n verrassingspakket..artistiek en gevoelig, krachtig en hard waar nodig, zorgzaam,lief en teder met een heel zuiver eerlijk karakter waar je dus elke kant mee opkunt.

Succes!
@ Ienimimi:

Wauw, thnx... Hier kan ik wel wat mee... Meer reacties zijn natuurlijk nog steeds welkom!
graag gedaan

Alvast veel plezier samen ;)
Leuk idee ook...dat heb ik wel eens gedaan. Theelichtjes in vorm van een hart zetten en dan naar de tafel waar jullie lekker gaan eten of naar de slaapkamer waar jullie wat anders gaan eten haha.

Snoephartjes naar een plek leggen ipv theelichtjes. Moet zeggen dat dit erg zoetsappig klinkt,maar het wel goed in ontvangst is genomen.
Snoephartjes.... Die was ik vergeten...! Thnx... Ben blij om te lezen dat er ook mensen zijn die wel geloven in geplande romantiek aangezien er ook veel andere reacties zijn binnengekomen!
o en zoek op youtube een striptease les filmpje uit van Carmen Electra :p gewoon opvolgen en gegarandeerd succes
quote:Vl43inder schreef op 02 november 2010 @ 10:08:

[...]

Hahaha, same here.

Die romantische avondjes doen wij ook wel, maar dan hebben we meestal geen seks.

Verschrikkelijk herkenbaar!!!!

Niets mis met burgerlijkheid overigens.

Tips voor een truth or dare spel kan ik eigenlijk niet zo goed geven omdat ik gewoon niets kan verzinnen wat lustverhogend zou kunnen zijn.

Ideeën genoeg, maar wordt een beetje ranzig denk ik. Niet echt geschikt om hier op te schrijven.

Zou zelf dan nog eerder voor twister gaan.

Of voor dit: neem een stokje met een veertje en schrijf woorden met het veertje op zijn naakte lichaam, dan moet hij raden wat je schrijft. Je kunt natuurlijk woorden als caravan, speeltuin, tuintafel, etc. schrijven maar het is vast leuker om woorden als fellatio en cunnilingus enzo te schrijven.

Dat is wel een heel gaaf idee. is nog lekker ook.

Ik heb zo'n stokje bij de dierenwinkel gekocht, daar zijn ze veel goedkoper dan bij een seksshop. De poezels hebben hun eigen speeltjes overigens.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
Je moet trouwens geen hongerige honden of poezebeesten in huis hebben en anders die even opsluiten dat is mij overkomen. Heel spoor gelegd en poezebeest vond het leuk om met de hartjes te spelen.
Poezen sowieso opsluiten, ben al twee keer aangevallen tijdens de seks. En dat gestaar met zo'n drollerige blik als je net lekker bezig bent is ook niet sexy om maar te zwijgen van "MEEHEHEHEHEHEHEHEHEEEEEEEEEEEEEEW" (heb een siamees) als je klaarkomt....
quote:Friezin71 schreef op 02 november 2010 @ 09:37:

[...]

licht uit.... shit, de katten... licht aan....licht uit... shit een mug... licht aan...PATS... licht uit.... shit, mijn lenzen vergeten... licht aan.... lenzen uit....PATS BOEM au au auau teen gestoten... licht uit... schat, SCHAT je bent in slaap gevallen!!!!

Herkenbaar!
VL43inder hahha. goeie uitleg.En dat onozele gestaar als je bezig bent ook herkenbaar.
Hapjes;

stukjes fruit

dadels

vijgen

Vragen;

hoe oud was je toen je voor het eerst....

wat is je ultieme fantasie

welke van mijn vriendinnen zou je wel willen....

lak, leer of rubber?

leukste locatie?

wie was je mooiste/ wildste/ saaiste/ ..... sexpartner

love cd ; Alles wat niet overstemd.

Rozenblaadjes; Blokker/ Marskramer, Xenos.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vragen;

hoe oud was je toen je voor het eerst....

wat is je ultieme fantasie

welke van mijn vriendinnen zou je wel willen....lak, leer of rubber?

leukste locatie?

wie was je mooiste/ wildste/ saaiste/ ..... sexpartner

Romantisch...
quote:nouschi schreef op 02 november 2010 @ 10:15:

[...]

TO kan het prima alleen af hoor.Daar twijfel ik geen moment aan. Maar aangezien ik het zelf een beetje flauw vond, heb ik er zelf ook wat van gezegd.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:Fluffiej schreef op 02 november 2010 @ 14:35:

Romantisch...

Wat voor zinnigs had jij al bijgedragen?

Alsof truth or dare lekker romantisch is, zeg............

Tsjongejongejonge.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bgb; ik heb idd nog niets zinnigs bijgedragen omdat ik niets zinnigs weet bij te dragen. Hoezo? Betekent toch niet dat ik mjn mening ergens over mag geven?

Vraag me alleen of beantwoording van die vraag bijdraagt aan een leuke avond, twijfel daaraan. Niet bedoelt als aanval op jou oid.
Truth or dare is nooit romantisch van wat ik ervan mee gemaakt heb. Heb dat spel heeeel vaak gedaan met mijn ex vriend en een andere jongen waar ik verliefd op was, nou geloof me veel vragen wil je helemaal het antwoord niet op hebben.

Sommige opdrachten wil je echt niet doen.

Zou een ander romantisch spelletje doen, ik heb hier zo'n spelletje met dobbelstenen een een boekje waarmee je elkaar lekker kan verwennen.

Veel romantischer dan Truth or Dare, tenzij je nog de halve nacht wil piekeren over wat vriend over die mooie vriendin van je zei.

Verder klinkt het als een leuk avondje, al ben ik soms gek op romantiek, soms totaal niet.
Ik ben toch van mening, dat je met een goede voorbereiding, truth or dare heel spannend en sensueel kan maken... (lees: er zelf voor zorgen welke kant het op gaat door bijvoorbeeld kaartjes te maken o.i.d.) Wanneer ik daar een uitwerking en ervaring van heb, zal ik deze zeker posten...
Doe dat maar want mij is het nog nooit gelukt, liep altijd uit op nare vragen, rare opdrachten. Want ik plan vooraf natuurlijk niet welke vragen ik wil stellen enzo.

Maar kaartjes ervoor maken, tja ik weet niet. Vind het gewoon geen sexy spel. Wat wel sexy kan zijn is een rollenspel, kan je ook een spelletje van maken, dat is wel echt sexy vind ik.

Maar hoe zie je jou versie van truth or dare voor je dan? Zit je tegenover elkaar vragen te beantwoorden? misschien is het spannender in het donker, of met sexy kleding aan.
Een rollenspel klinkt inderdaad spannender dan voorbedrukte kaartjes met romantische vragen/opdrachten. Bestaat daar trouwens niet een kant-en-klaar spel voor?
Dit dus http://www.bol.com/nl/p/s ... 04004004310931/index.html
Er bestaat vast en zeker een kant-en-klaar spel tussen, maar wij zijn inmiddels 1,5 jaar bij elkaar en ik weet wat hij fijn vindt en wat niet... Bij zo'n spel is het maar altijd de vraag of dit het geval is wat die kaartjes/spelregels je voorleggen... Zie het een beetje als een goedkoper alternatief...

Ik zal proberen duidelijk te maken wat voor soort spel ik bedoel...

Ik zie mezelf niet aan de keukentafel zitten met een hoge beslagkom voor me met daarin wat kaartjes en groot licht...

Het is meer een spel om te doen op bed o.i.d. Daar waar de spanning gaat plaatsvinden dan!

Doordat je zelf de kaartjes maakt, kan je alles aanpassen aan je voorkeur, zoals de opdrachten en vragen... Ik zou bijvoorbeeld best eens willen weten of mijn vriend houdt van rollenspellen... Dit is bij ons nooit voorgekomen en ik weet niet of ik mijzelf daar prettig bij zou voelen omdat te doen...

Doordat je het dus aanpast aan je eigen voorkeuren, zowel die van mijzelf als die van mijn partner, maak je een spel dat 'speciaal' voor ons is... (ik zie nu pas wat voor kromme grammatica ik gebruik, maar ik hoop dat dit duidelijk is) Het hoeft niet persé op deze avond gebruikt te worden, het is ook te bewaren natuurlijk.

Ik zou het spel op een mooi kaartje, ook zelf ontworpen, verwerken, in een grote zwarte hoed stoppen of in vakjes o.i.d., dobbelstenen erbij voor wie mag beginnen en gaan met dit in mijn ogen speciale spelletje...

Ik hoop dat mijn interpretatie van dit spel duidelijk is! Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, ik moet het nog maken, maar jullie kunnen een topic verwachten!
Iemand ervaring met Partner Link??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven