3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 2 november 2010 om 21:01
Chooc,
Die pensioen fondsen sturen ieder jaar dus vanaf nu iedere week/maand de post daar ophalen .
En nee dat is zeker niet netjes als jullie dat afgesproken hebben dan is dat ronduit grof.
er zijn bedrijfstak verenigingen waar je nog info over pensioenfondsen kunt vinden/ krijgen. en er is ergens een website verborgen pensioenen. Maar weet zo niet meer waar.
Een bedrijf is verplicht je loonstroken te sturen, en je bent zelf verplicht die 7 jaar te bewaren.
Die pensioen fondsen sturen ieder jaar dus vanaf nu iedere week/maand de post daar ophalen .
En nee dat is zeker niet netjes als jullie dat afgesproken hebben dan is dat ronduit grof.
er zijn bedrijfstak verenigingen waar je nog info over pensioenfondsen kunt vinden/ krijgen. en er is ergens een website verborgen pensioenen. Maar weet zo niet meer waar.
Een bedrijf is verplicht je loonstroken te sturen, en je bent zelf verplicht die 7 jaar te bewaren.
dinsdag 2 november 2010 om 21:10
Sgaap, in dit huis hebben we alle post laten overzetten. Dus van dit pensioen hebben we ook.
MM is lid van abvakabo fnv (de bond) maar sinds hij bij dit bedrijf werkt. Zouden die kunnen helpen? (praat tegen mezelf want ik ga ze gewoon morgen bellen, wie niet waagt wie niet wint).
7 jaar? Oh dat wist ik niet. Belasting 5 toch? (al heb ik al mijn papierweek nog, zelfs van mijn 1e baantje op mijn 14e )
MM is lid van abvakabo fnv (de bond) maar sinds hij bij dit bedrijf werkt. Zouden die kunnen helpen? (praat tegen mezelf want ik ga ze gewoon morgen bellen, wie niet waagt wie niet wint).
7 jaar? Oh dat wist ik niet. Belasting 5 toch? (al heb ik al mijn papierweek nog, zelfs van mijn 1e baantje op mijn 14e )
dinsdag 2 november 2010 om 21:22