3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
woensdag 3 november 2010 om 07:26
Je typt weer heel grappig Appel
Sommige mensen hebben het ooit uitgeprobeerd en er verder niks meer mee gedaan, maar die staan dan wel op de lijst.
Ik heb ook nog een stuk of 5 buurtjes waarvan ik weet dat ze er niks mee doen maar nog wel op de lijst staan. Het zijn vaak ook mensen die honderden buren hebben (waar ook weer veel GUtjes bijzitten waardoor hun spulletjes ook binnen 1 seconden weer weg zijn).
Sommige mensen hebben het ooit uitgeprobeerd en er verder niks meer mee gedaan, maar die staan dan wel op de lijst.
Ik heb ook nog een stuk of 5 buurtjes waarvan ik weet dat ze er niks mee doen maar nog wel op de lijst staan. Het zijn vaak ook mensen die honderden buren hebben (waar ook weer veel GUtjes bijzitten waardoor hun spulletjes ook binnen 1 seconden weer weg zijn).
woensdag 3 november 2010 om 09:22
Ik doe ook regelmatig even die GU-check, er zit er maar 1 op en die gebruikt het volgens mij niet meer.
Ook heb ik laatst mijn buren doorgelopen en iedereen met meer dan 100 (of iets meer, als ik ze 'ken' en weet dat ze veel delen) er af gegooid. Het moet wel een leuk spelletje blijven, en met zoveel buren zijn de dingen die ze aanbieden snel weg. Vind ik niet zo heel leuk.
Baal wel dat al dat dierenvoer automatisch in je giftbox komt, die zit overvol en dat voer kun je niet helemaal in je silo pompen, maar dat moet iedere keer met 20 tegelijk waarna je weer een dag moet wachten..
Ook heb ik laatst mijn buren doorgelopen en iedereen met meer dan 100 (of iets meer, als ik ze 'ken' en weet dat ze veel delen) er af gegooid. Het moet wel een leuk spelletje blijven, en met zoveel buren zijn de dingen die ze aanbieden snel weg. Vind ik niet zo heel leuk.
Baal wel dat al dat dierenvoer automatisch in je giftbox komt, die zit overvol en dat voer kun je niet helemaal in je silo pompen, maar dat moet iedere keer met 20 tegelijk waarna je weer een dag moet wachten..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 3 november 2010 om 09:24
Goed dat je gaat zwemmen Mar! Ik wil dat ook wel weer doen, maar 's avonds is het pas om 8 uur én razend druk (filezwemmen) en op mijn vrije woensdag is het om 12 uur, midden op de dag, terwijl ik vaak afspraken heb om (leuke) dingen te gaan doen, dus ook niet zo'n handige tijd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 3 november 2010 om 09:25
Oh, en wat ook rete-irritant is van FV is dat je een collectible direct in je giftbox krijgt, je kunt niet eerst kijken of je er wel wat aan hebt (en zo niet, dan laten liggen voor een buur). Ik begin me er steeds meer aan te ergeren, en ben lang niet zo fanatiek meer...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 3 november 2010 om 09:28
quote:apppel schreef op 03 november 2010 @ 09:24:
En ik mocht wle je vriendje blijven Hima?
Tuurlijk!!!
Maar 1 persoon had bijna 300 buren en die zag ik ook werkelijk álles pakken wat er voorbij kwam, ook grijze paarden enzo, terwijl ze al een hoog level was. Dat vind ik dan flauw, omdat ik ook beginnende farmers als buren heb, en die de paarden goed kunnen gebruiken (anders dan verkopen voor 100 coins).
Ze klikte wel altijd op 'like it', dat dan wel weer...
En ik mocht wle je vriendje blijven Hima?
Tuurlijk!!!
Maar 1 persoon had bijna 300 buren en die zag ik ook werkelijk álles pakken wat er voorbij kwam, ook grijze paarden enzo, terwijl ze al een hoog level was. Dat vind ik dan flauw, omdat ik ook beginnende farmers als buren heb, en die de paarden goed kunnen gebruiken (anders dan verkopen voor 100 coins).
Ze klikte wel altijd op 'like it', dat dan wel weer...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 3 november 2010 om 09:29
Komt mn huisgenoot gisternacht langs lopen en vraagt, wist je al dat we nieuwe huisdieren hebben? Ik kijk hem aan en zeg nee hoezo? Zegt hij, Nou ik was net aan het douchen, zitten er een heleboel naaktslakken in de douche!
Ik mee naar de badkamer, zaten er 10 kleine naaktslakjes in de douche!!
we hebben ze weggehaald, maar nu zit er overal groene slijm/kek.
En ik ben benieuwd of er nog meer zitten en hoeveel..
Ik mee naar de badkamer, zaten er 10 kleine naaktslakjes in de douche!!
we hebben ze weggehaald, maar nu zit er overal groene slijm/kek.
En ik ben benieuwd of er nog meer zitten en hoeveel..
a docter a day keeps the apple away