3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Het moet zo maar opdrogen, betonvloer eronder. Water is nu onder wasmachine, droger en vriezer terecht gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Het lopen ging niet lekker..... kon op de mp3 niet precies zien welke nou les 1 was dus klikte les 2 aan, ik dacht ach moet kunnen!



Niet dus.... ik klikte na 4 minuten mijn mp3 uit per ongeluk, shit, zoeken zoeken, en weer verder, maar inmiddels wel in de war, even ging het lekker tot de straatverlichting aanging, toen werd ik draaierig, ik durfde niet goed meer door te lopen dus alles ging maar half, thuis aangekomen werd ik misselijk, maar kreeg gelijk een bord eten voor mijn neus, heel lief maar zat er eigenlijk niet op te wachten, toch gegeten, nu even opruimen en douchen.



Ik vermoed dat het met mijn aankomende menstruatie te maken heeft, heb maandeliks veel last van migraine met aura's, denk dat ik daarom zo sterk reageerde op de verlichting.



Vrijdag weer opnieuw, en dan weer les 1, ik mag niet te hard van stapel lopen!
Alle reacties Link kopieren
Djeez Friez, das echt mooi k*t!
Alle reacties Link kopieren
das wel jammer pop,

hopelijk gaat het vrijdag beter!



ik ga ff eten maken
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Oeps Fries.. vloerbedekking das minder ....



Hier heel veel gedaan vandaag.. en nu ga ik lekker douchen en hangen



Laters!
Alle reacties Link kopieren
Das kut Friez!





En voor jou is het ook kut Pop.

Balen dat het niet zo lekker ging..

Maar idd, vrijdag nog een keer les en dat gaat je gewoon weer lukken!
Alle reacties Link kopieren
Haai en baai Freak!
Alle reacties Link kopieren
En Josje is ook al zo goed bezig geweest!
Ahhh Pop dat is balen! Vrijdag weer een nieuwe dag en nieuwe kansen





Hoiiii en doeiiiii Freaky Hoe is het met je??
Alle reacties Link kopieren
Bi: heb je foto's al gezien??
Ik ga NU kijken Friezzz!!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ben op de helft Marmul, krijg wel overal jeuk....
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gaaf Friezzz... echt heel gaaf!! Maar wat moet het een takkenwerk zijn geweest om antraciet te voegen op die muurtjes, met die witte tegels er naast



Ziet er echt keurig netjes uit! Uiteraard tegel ik nóg mooier ( ), maar dit is ook echt mooi gedaan!
Alle reacties Link kopieren
haha dat snap ik Hima, vooral de plaatjes zijn leuk

Fijn dat je al zo ver bent
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ja, is erg netjes gedaan! En idd heel werk geweest.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 03-11-2010 19:13
Reden: wijzigen ipv quoten!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Friez, wat vervelend. En het gaat zo stinken.



Pop wat vervelend dat het zo rot ging.



Ehm, ik weet het niet meer.......
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 03 november 2010 @ 19:09:

Uiteraard tegel ik nóg mooier ( ), Heb je jezelf al in de verhuur gegooid?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 03 november 2010 @ 19:34:

[...]





Heb je jezelf al in de verhuur gegooid? Oh ja... heb ik jarenlang gedaan.. met heel veel plezier :-)
Alle reacties Link kopieren
ik ga zwemmen



HIma bedankt, ik kijk er zo naar
a docter a day keeps the apple away
Zwemse Marmul!
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 03 november 2010 @ 19:42:

ik ga zwemmen



HIma bedankt, ik kijk er zo naar



Alle beestjes van je af zien te krijgen?



Veel plezier!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
lekker zwemmen Marmul

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven