3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
woensdag 3 november 2010 om 18:26
Het lopen ging niet lekker..... kon op de mp3 niet precies zien welke nou les 1 was dus klikte les 2 aan, ik dacht ach moet kunnen!
Niet dus.... ik klikte na 4 minuten mijn mp3 uit per ongeluk, shit, zoeken zoeken, en weer verder, maar inmiddels wel in de war, even ging het lekker tot de straatverlichting aanging, toen werd ik draaierig, ik durfde niet goed meer door te lopen dus alles ging maar half, thuis aangekomen werd ik misselijk, maar kreeg gelijk een bord eten voor mijn neus, heel lief maar zat er eigenlijk niet op te wachten, toch gegeten, nu even opruimen en douchen.
Ik vermoed dat het met mijn aankomende menstruatie te maken heeft, heb maandeliks veel last van migraine met aura's, denk dat ik daarom zo sterk reageerde op de verlichting.
Vrijdag weer opnieuw, en dan weer les 1, ik mag niet te hard van stapel lopen!
Niet dus.... ik klikte na 4 minuten mijn mp3 uit per ongeluk, shit, zoeken zoeken, en weer verder, maar inmiddels wel in de war, even ging het lekker tot de straatverlichting aanging, toen werd ik draaierig, ik durfde niet goed meer door te lopen dus alles ging maar half, thuis aangekomen werd ik misselijk, maar kreeg gelijk een bord eten voor mijn neus, heel lief maar zat er eigenlijk niet op te wachten, toch gegeten, nu even opruimen en douchen.
Ik vermoed dat het met mijn aankomende menstruatie te maken heeft, heb maandeliks veel last van migraine met aura's, denk dat ik daarom zo sterk reageerde op de verlichting.
Vrijdag weer opnieuw, en dan weer les 1, ik mag niet te hard van stapel lopen!