3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
woensdag 3 november 2010 om 20:45
Tja, hoe kwam ik bij dat nummer.
Dat is een lang verhaal..................
Dat ik niet ga vertellen
Het zat ineens in mijn hoofd en kende dus alleen die paar regels.
Ik kan het dan niet uitstaan dat ik het niet helemaal ken en niet weet wie het zingt.
En ja, als google het niet weet. Dan weten forummers het vaak wél.
Gelukkig!
Dat is een lang verhaal..................
Dat ik niet ga vertellen
Het zat ineens in mijn hoofd en kende dus alleen die paar regels.
Ik kan het dan niet uitstaan dat ik het niet helemaal ken en niet weet wie het zingt.
En ja, als google het niet weet. Dan weten forummers het vaak wél.
Gelukkig!
woensdag 3 november 2010 om 20:49
Zo, ik ben ongesteld!
Zit een berg M&M's te eten met een angstig bibberende man naast me die mij voorziet van snaaisel en alleen maar "is goed schat" zegt
Verklaard wel de draaierigheid tijdens het hardlopen, helaas komt dat door lichtovergevoeligheid veroorzaakt door mijnmaandelijkse driedaagse migraine aanval
Zit een berg M&M's te eten met een angstig bibberende man naast me die mij voorziet van snaaisel en alleen maar "is goed schat" zegt
Verklaard wel de draaierigheid tijdens het hardlopen, helaas komt dat door lichtovergevoeligheid veroorzaakt door mijnmaandelijkse driedaagse migraine aanval