3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Appel... ze blijven leuk die oogjes!
Alle reacties Link kopieren




Ik heb daarnet mijn 2e topic geopend in mijn viva geschiedenis

Een heus Help me topic!
Alle reacties Link kopieren
Oh, sorry, goedenavond meisjes.

Hoe ist hiero?
Alle reacties Link kopieren
egel!
Alle reacties Link kopieren
hoe is het met je?
Alle reacties Link kopieren
ik ga even naar je topic kijken!
Alle reacties Link kopieren
he Egeltje.



En het antwoord is er ook al! (was ook al aan het zoeken op joeptjoep
Alle reacties Link kopieren
je hebt al antwoord egel!
Alle reacties Link kopieren
hoe ga je alles droog krijgen friez?
Alle reacties Link kopieren
Ik laat het maar opdrogen, Appel. En er zou nog een nieuw stukje vloerbedekking in komen, dus daar maar even op wachten
Alle reacties Link kopieren
echt balen hoor!



het was de schuld van je vader begreep ik.. niet boos op m worden hè, das zielig!
Het is een mannenkwaal Friezzz.... Bianco heeft het ook een keer gehad bij een klant. Vergeten de slang van de wasmachine terug te hangen. Het water kwam de trap af (wasmachine stond op zolder). Het kostte ons een paarhonderd euro voor nieuw laminaat op zolder, daarna is hij het nooit meer vergeten
Alle reacties Link kopieren
Ja, schuld van mijn vader. Maar ik moet idd niet boos worden op hem, want hij moet ook nog schilderen
En wat gaat er met je plafond gebeuren Friezzz... ik neem niet aan dat ie groen blijft?
Alle reacties Link kopieren
nou die wilde ik maar groen laten, Bi.

Nie goed nie?
Alle reacties Link kopieren
das een die les bi!
Alle reacties Link kopieren
Nee, die moet geverfd worden (wit) en ook het schuine gedeelte wordt wit gemaakt. Weet alleen nog niet wat ik zal doen met de deur en de 2 balken. Ook wit maken of mss grijs?
Ja t is weer s wat anders Friezzz





Ik ga paranormale kinderen kijken... Bianco is er niet dus ik heb de zapmachine
Ik zou t zoveel mogelijk wit houden Friezzz... de badkamer is niet heel groot dus ik zelf zou de rest rustig houden.
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk, ik heb al antwoord op mijn prangende vraag!

Forumster Dana, is nu mijn beste vriendin, dat begrijpen jullie



Ben echt blij, zat al dagen met dat liedje in mijn kop!
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar waar de balken zitten is alles al wit. Vandaar mijn twijfel. Maar denk ook dat ik het wit maak.
Alle reacties Link kopieren
@Friez, met mij ist goed hoor!
Ja zou ik wel doen Friezz... een schuin plafond oogt ( ) op zich al drukker dan een strak recht plafond.
Alle reacties Link kopieren
Das mooi, Egel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven