Mijn man

03-11-2010 21:02 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb even zo'n momentje... Zijn al 15plus jaar samen, maar ik ben zo gek op hem, hij is zo lief en hij is er altijd zo heel erg voor mij.

Realiseer ik me af en toe "opeens".

Geen nuttig topic maar wilde het even kwijt..

Herkenbaar?
Jawel. Alleen heb ik er nu even geen last van want mijn schatje heeft net de keuken volgelopen met bagger uit de tuin.

Fijn dat je zo gelukkig bent. Meestal lees je hier andere verhalen.
Die van mij komt me net heel lief een stukje brie geven. Hij is sowieso een schatje :-)

zie je wel, lieve mannen zijn onmisbaar

wat fijn dat je man zo'n lieverd is, heb je vast verdient
quote:Olivia1975 schreef op 03 november 2010 @ 21:04:

Jawel. Alleen heb ik er nu even geen last van want mijn schatje heeft net de keuken volgelopen met bagger uit de tuin.

Fijn dat je zo gelukkig bent. Meestal lees je hier andere verhalen.

Haha, zooo herkenbaar! Dat laatste vooral

Die van mij is ook echt een lieverd, maar op dit moment is er voetbal op tv en dan kan ik moord en brand schreeuwen, maar ik krijg geeen aandacht
JA!! Voel me regelmatig ronduit blessed met die van mij
Oh ja, ik kan na zeventien jaar ook nog steeds vlinders in mijn buik krijgen, als hij binnen komt. Heerlijk toch?
De mijne probeert het me zo makkelijk mogelijk te maken nu ik zwanger ben. Hij zorgt er voor dat het huis aan kant is en pakt heel lief allerlei dingetjes voor me (zoals drinken, tassen etc etc), of geeft me net even een duwtje omhoog als ik probeer op te staan. Het is zo'n schat!
Good for you!
This is not kosher!
Herkenbaar ja, alleen nog laaaaang geen 13 jaar samen.
ja, mijn man is ook de liefste en het beste wat mij ooit is overkomen (ja de kinderen zijn ook leuk), soms ook nog veel kriebels en dat na 17 jaar.

Die van mij is nu heel leuk naar een concert.

waarom ik niet mee ben? ik houd niet van mensenmassa's
Ja! Hij is mijn man, hoort bij mij en ik word/ben erg gelukkig van hem.
Die van mij ruimt nu net de dweil op en de keukenvloer is weer keurig schoon. Dus nu vind ik hem weer heel erg lief.
Fijn he !

Ik ben ook heeeeeel blij met mijn vriendje .. al 2,5 jaar, hopelijk na 15 jaar nog steeds zo !

Fijne avond ..
nee, niet herkenbaar, die van mij is een druif..
Wat onwijs leuk om te horen/lezen! Weer eens wat anders met sommige topics hier! Super!
Wel nuttig hoor, als tegenwicht voor de problemen die een mens hier om de oren vliegen. Mij doet het goed om te lezen en ik wens je nog vele van zulke jaren toe met hem!
Oh jessie wat fijn voor je!!

Ik ben ook zo blij met mijn vriend, soms heb je dat wel een, van die geluk momentejs waarin je alleen maar kan verzuchten dat je zoveel van hem houdt. Heb dit ook met mijn kinderen, soms kan ik ze wel wat, maar vaak overheerst dat gevoel van... oeh wat hou ik veel van ze!!!
iemand nog een leuke zwager in de aanbieding? :-))

(broer van man dan he...)
Oh ja, die van mij kan ik soms ook wel naar een andere planeet wensen, maar meestal is hij heel lief.

Ik ben nu ziek thuis, buikoperatie gehad, en hij gaat elke dag later weg om de kinderen naar school te helpen en komt eerder thuis om te koken. Met als gevolg dat hij , nadat hij alles opgeruimd heeft, dan nog een uurtje of wat achter zijn laptop moet, want werk moet wel af. Vind het zielig voor hem, want ik lig met een boek of een dvd'tje op de bank.........
Ook weer herkenbaar mirrimpie.. Onze kinderen, af en toe wil ik ze achter t behang plakken.. Marar ze zijn zoooooo leuk lief schattig grappig etc...helemaal gek van mijn kinderen.. Ik ga nog een topic openen!
Ook weer herkenbaar mirrimpie.. Onze kinderen, af en toe wil ik ze achter t behang plakken.. Marar ze zijn zoooooo leuk lief schattig grappig etc...helemaal gek van mijn kinderen.. Ik ga nog een topic openen!
quote:sassafras schreef op 03 november 2010 @ 21:38:

Oh ja, die van mij kan ik soms ook wel naar een andere planeet wensen, maar meestal is hij heel lief.

Ik ben nu ziek thuis, buikoperatie gehad, en hij gaat elke dag later weg om de kinderen naar school te helpen en komt eerder thuis om te koken. Met als gevolg dat hij , nadat hij alles opgeruimd heeft, dan nog een uurtje of wat achter zijn laptop moet, want werk moet wel af. Vind het zielig voor hem, want ik lig met een boek of een dvd'tje op de bank.........Helemaal lief! Maar ook wel beetje terecht.. Jij weer ok??
2x is dubbel..
quote:sassafras schreef op 03 november 2010 @ 21:38:

Ik ben nu ziek thuis, buikoperatie gehad, en hij gaat elke dag later weg om de kinderen naar school te helpen en komt eerder thuis om te koken. Met als gevolg dat hij , nadat hij alles opgeruimd heeft, dan nog een uurtje of wat achter zijn laptop moet, want werk moet wel af. Vind het zielig voor hem, want ik lig met een boek of een dvd'tje op de bank.........Ik vind dit ook weer zo vol liefde, man doet je nu goed verzorgen, ws uit alle liefde voor jou en jij vind het dan zielig voor hem dat hij nog moet werken terwijl jij met een boek of dvdtje ligt! Heerlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven