Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

maandag 3 december 2007 om 19:48
Nou.. als "nieuwe" single:
- Leeftijd : 25
- Single: sinds meer dan 2 jaar...
- Langste relatie: 4,5 jaar
- Kortste relatie: 2 maanden...
- Regio: Rotterdam
- Aan het daten: nopes... geen potentieel date materiaal
- Cijfer relatie wens: 5 op de schaal van Janneke
- Sterrenbeeld: ram
- Kinderen of kinderwens: ja... later een keer!
- Hobby's: sporten, winkelen, stappen.. ach.. zoveel leuke dingen!
Ben helemaal nieuw op het viva forum... dus ben wel benieuwd!
Ben helemaal nieuw op het viva forum... dus ben wel benieuwd!

maandag 3 december 2007 om 19:50
quote:Lonnetje25 schreef op 03 december 2007 @ 19:48:
Ben helemaal nieuw op het viva forum... dus ben wel benieuwd!Hey Lonnetje....Welkom en veel plezier hier! Ojeee, ik zie dat je Ram bent.....ben ik ook....bots bots...hahaha!
Ben helemaal nieuw op het viva forum... dus ben wel benieuwd!Hey Lonnetje....Welkom en veel plezier hier! Ojeee, ik zie dat je Ram bent.....ben ik ook....bots bots...hahaha!

maandag 3 december 2007 om 19:56

maandag 3 december 2007 om 20:02
quote:Halvemaan schreef op 03 december 2007 @ 16:49:
Argghh! Hier een single frustratie! Mijn fietsband is lek... Nu heeft mijn vader mij dat vroeger natuurlijk geleerd en ondanks dat ik dit altijd door vriendjes heb laten opknappen, weet ik in theorie ook nog steeds hoe het moet.
Dus ik een fietsbandplaksetje gekocht en vol goede moed aan de slag.... Krijg ik niet eens de buitenband er van af!!! Het zijn ook van die stomme plastic dingetjes, volgens mij zijn die ijzeren van vroeger veel beter
Ik kan echt heel veel zelf, schilderen, boren, kliklaminaat leggen, kastjes in elkaar zetten... Maar met mijn kippenkracht kan ik niet eens mijn band plakken!!! Dus staat mijn fiets op zijn kop in de keuken totaal nutteloos te wezen... Terwijl ik em morgen nodig heb. Dan maar weer met de auto/ bus...
Maar goed, dit is mijn enige single frustratie op dit moment, dus ze slecht kom ik er nu ook weer niet vanaf ;)Zo, da's kut zeg....een lekke band die je niet kan plakken en dan natuurlijk de fiets prontificaal in je keuken....morgen dus plaksetje kopen met metalen bandenlichters? Scheelt, volgens mij is het weer morgen ook niet al te lekker...dus lekker met de auto..toch?
Argghh! Hier een single frustratie! Mijn fietsband is lek... Nu heeft mijn vader mij dat vroeger natuurlijk geleerd en ondanks dat ik dit altijd door vriendjes heb laten opknappen, weet ik in theorie ook nog steeds hoe het moet.
Dus ik een fietsbandplaksetje gekocht en vol goede moed aan de slag.... Krijg ik niet eens de buitenband er van af!!! Het zijn ook van die stomme plastic dingetjes, volgens mij zijn die ijzeren van vroeger veel beter

Ik kan echt heel veel zelf, schilderen, boren, kliklaminaat leggen, kastjes in elkaar zetten... Maar met mijn kippenkracht kan ik niet eens mijn band plakken!!! Dus staat mijn fiets op zijn kop in de keuken totaal nutteloos te wezen... Terwijl ik em morgen nodig heb. Dan maar weer met de auto/ bus...
Maar goed, dit is mijn enige single frustratie op dit moment, dus ze slecht kom ik er nu ook weer niet vanaf ;)Zo, da's kut zeg....een lekke band die je niet kan plakken en dan natuurlijk de fiets prontificaal in je keuken....morgen dus plaksetje kopen met metalen bandenlichters? Scheelt, volgens mij is het weer morgen ook niet al te lekker...dus lekker met de auto..toch?
maandag 3 december 2007 om 20:08
- Leeftijd : 28
- Single: sinds 8maanden
- Langste relatie: 3,5jr
- Kortste relatie: ook een paar uur haha
- Regio: Hoogeveen (jawel drenthe)
- Aan het daten: Niet echt, wel veel gedaan
- Cijfer relatie wens: ene moment een 10 andere moment een 1
- Sterrenbeeld: Ontmaagde Maagd
- Kinderen of kinderwens: YES
- Hobby's: Sporten, Lezen, Muziek, Dansen, Spaans, Pokeren(sindskort)
paardrijden , uitgaan , wijntjes drinken met vriendinnetje
- Single: sinds 8maanden
- Langste relatie: 3,5jr
- Kortste relatie: ook een paar uur haha
- Regio: Hoogeveen (jawel drenthe)
- Aan het daten: Niet echt, wel veel gedaan
- Cijfer relatie wens: ene moment een 10 andere moment een 1
- Sterrenbeeld: Ontmaagde Maagd
- Kinderen of kinderwens: YES
- Hobby's: Sporten, Lezen, Muziek, Dansen, Spaans, Pokeren(sindskort)
paardrijden , uitgaan , wijntjes drinken met vriendinnetje
maandag 3 december 2007 om 20:09
maandag 3 december 2007 om 20:11
Halvemaan, begrijp dat je relatie nog niet zo heel lang over is? Hoe lang zijn jullie samen geweest? Volgens mij heb ik wel eens iets over je verhaal gelezen op een ander topic, maar weet het niet precies meer, sorry. Fijn dat het nu in elk geval weer even goed is (nav mailtje), dat je het beter kunt afsluiten.
Balen van je band!! Was er dan maar een man in de buurt hè?!
Pop, ik herken dat ook maar al te goed hoor.... ex-vriendjes die na een korte (of langere) tijd een nieuw vriendinnetje krijgen, dat steekt... ondanks dat het al even uit is. Het is soms gewoon frustrerend om te weten dat hij verder gaat met zijn leven, en jij (soms) nog met bepaalde gevoelens zit. Of gewoon dat je zelf nog geen nieuw vriendje hebt...
Balen van je band!! Was er dan maar een man in de buurt hè?!
Pop, ik herken dat ook maar al te goed hoor.... ex-vriendjes die na een korte (of langere) tijd een nieuw vriendinnetje krijgen, dat steekt... ondanks dat het al even uit is. Het is soms gewoon frustrerend om te weten dat hij verder gaat met zijn leven, en jij (soms) nog met bepaalde gevoelens zit. Of gewoon dat je zelf nog geen nieuw vriendje hebt...

maandag 3 december 2007 om 21:24
quote:Lonnetje25 schreef op 03 december 2007 @ 21:03:
oh ja.. totaal niet relevant voor dit topic.. maar misschien toch wel?? Krijg je geen notitie als iemand reageert?
Jammer is dat!
Wat is niet relevant? Alles mag gezegd worden hoor
Je kan volgens mij wel een notificatie ontvangen als er wat gepost is op het forum.
oh ja.. totaal niet relevant voor dit topic.. maar misschien toch wel?? Krijg je geen notitie als iemand reageert?
Jammer is dat!
Wat is niet relevant? Alles mag gezegd worden hoor
Je kan volgens mij wel een notificatie ontvangen als er wat gepost is op het forum.

maandag 3 december 2007 om 22:05
quote:liefmeisje2 schreef op 03 december 2007 @ 20:01:
hey, ben er ook weer even,
Wat leuk weer wat meer mannenbloed vlees hier! Welkom (terug)!
Brrrrrrr wat een storm en regen hier... vv maar even zonnebankje gepakt, moet mijn vakantiekleurtje nu natuurlijk wel een beetje bijhouden Ja, kloteweer he liefmeisje? Ik heb mezelf ook weer voorgenomen een sessie zonnebankjes te pakken....er mag best weer een kleurtje op....
hey, ben er ook weer even,
Wat leuk weer wat meer mannenbloed vlees hier! Welkom (terug)!
Brrrrrrr wat een storm en regen hier... vv maar even zonnebankje gepakt, moet mijn vakantiekleurtje nu natuurlijk wel een beetje bijhouden Ja, kloteweer he liefmeisje? Ik heb mezelf ook weer voorgenomen een sessie zonnebankjes te pakken....er mag best weer een kleurtje op....
maandag 3 december 2007 om 23:01
Xander....haha... "vlees" klonk weer zo ....na ja je weet wel?! Alsof we hier aan een vleeskeuring doen...haha
Ja wel lekker toch een zonnebank kuurtje? Ik heb nog kleur van mijn vakantie,maar moet toch zorgen dat die niet vervaagd!
Net mezelf op RP gezet... FBM móet uit mijn hoofd, en nog wel vóóóór hij vertrekt ook... kijken of dit wat afleiding biedt! Al moet ik zeggen dat ik nog niet onder de indruk was van het mannelijk schoon (of ehhhh vlees in Xan's termen....)
Ja wel lekker toch een zonnebank kuurtje? Ik heb nog kleur van mijn vakantie,maar moet toch zorgen dat die niet vervaagd!
Net mezelf op RP gezet... FBM móet uit mijn hoofd, en nog wel vóóóór hij vertrekt ook... kijken of dit wat afleiding biedt! Al moet ik zeggen dat ik nog niet onder de indruk was van het mannelijk schoon (of ehhhh vlees in Xan's termen....)
maandag 3 december 2007 om 23:25
quote:Vleermuis28 schreef op 03 december 2007 @ 20:08:
HalveMaan je weet toch dat je ALTIJD een SIMSON of was het nou SAMSON setje moet kopen.. Rood , zwart wit doosje !!!
DAs de bestuh
Dat zei mijn pa dus ook: je moet SIMSON kopen! Goh, laat ik dat nou gedaan hebben en zelfs SIMSON overgestapt blijkt te zijn op de plastic rotdingen... Had zelfs de dure versie aangeschaft
Maar goed, idd morgen kijken of ik ergens tijd heb om ijzeren dingetjes aan te schaffen. En idd, ik had ook zo'n pa, deed het vroeger ook altijd zelf (alhoewel ik ook vaak mijn broer omkocht), maarja, pa had dan ook goed materiaal in huis
@Liefmeisje; het klopt dat het nog niet zo lang uit is met ex... Heb ook een beetje een 'gespleten topicpersoonlijkheid'
, want ik schrijf ook nog bij 'verdrink bijna in liefdesverdriet'. Het is niet zo vaak meer nodig, maar vriendinnen zijn gepraat over ex wel een beetje zat, dus is dat nog een goede uitlaatklep!
Vanavond op kraamvisite geweest, was erg gezellig! Maar morgen weer vroeg werken, dus ik duik mijn bedje in!
HalveMaan je weet toch dat je ALTIJD een SIMSON of was het nou SAMSON setje moet kopen.. Rood , zwart wit doosje !!!
DAs de bestuh
Dat zei mijn pa dus ook: je moet SIMSON kopen! Goh, laat ik dat nou gedaan hebben en zelfs SIMSON overgestapt blijkt te zijn op de plastic rotdingen... Had zelfs de dure versie aangeschaft

Maar goed, idd morgen kijken of ik ergens tijd heb om ijzeren dingetjes aan te schaffen. En idd, ik had ook zo'n pa, deed het vroeger ook altijd zelf (alhoewel ik ook vaak mijn broer omkocht), maarja, pa had dan ook goed materiaal in huis

@Liefmeisje; het klopt dat het nog niet zo lang uit is met ex... Heb ook een beetje een 'gespleten topicpersoonlijkheid'

Vanavond op kraamvisite geweest, was erg gezellig! Maar morgen weer vroeg werken, dus ik duik mijn bedje in!
dinsdag 4 december 2007 om 11:16

dinsdag 4 december 2007 om 12:58
quote:liefmeisje2 schreef op 03 december 2007 @ 23:01:
Xander....haha... "vlees" klonk weer zo ....na ja je weet wel?! Alsof we hier aan een vleeskeuring doen...haha
Hahaha! Ja, "vlees" klinkt dan wat ordinair, om het zo maar te zeggen.
Ben benieuwd hoe het je bevalt op RP...ken de site niet, heb er nooit op gestaan. Nog geen lekker "vlees" tegengekomen dus?
Hahaha! Ja, "vlees" klinkt dan wat ordinair, om het zo maar te zeggen.
Ben benieuwd hoe het je bevalt op RP...ken de site niet, heb er nooit op gestaan. Nog geen lekker "vlees" tegengekomen dus?