Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hier nog steeds frustraties over mijn lekke band! Vandaag ijzeren bandenlichters gekocht , maar nee hoor! Ik krijg dat kl*teding er niet af! Heb ook al de tip van pa geprobeerd om een beetje afwasmiddel te gebruiken (zodat je die dingen kan schuiven...), maar ook dat lukt niet! Vleer; jij nog goede tips!

Grrr en moet zo naar een werkafspraak midden in de stad! En niet genoeg kleingeld om te parkeren als er al een plekje te vinden is! (daarom wilde ik op de fiets Xan...) Bus is ook nog een optie, maar dat kost weer zoveel tijd en heb vanavond weer een werkafspraak (heerlijk gepland om mijn eigenlijke vrije dag :s)

Xan, smakelijk eten!

En vleer idd: next!!!
zoo wat onwijs geshopt zeg.. winkel uit winkel in .. Maar gelukkig is Dinnetje net als ik een snelle shopper.. Iets niet leuk ,, moooi volgende winkel.

Hekel aan mensen die urrrren in een winkel van alles kunnen passen ..

Maar ben weer 200 euro lichter maar 10 tassen met kleding en schoenen rijker
quote:Halvemaan schreef op 04 december 2007 @ 13:56:

Hier nog steeds frustraties over mijn lekke band! Vandaag ijzeren bandenlichters gekocht , maar nee hoor! Ik krijg dat kl*teding er niet af! Heb ook al de tip van pa geprobeerd om een beetje afwasmiddel te gebruiken (zodat je die dingen kan schuiven...), maar ook dat lukt niet! Vleer; jij nog goede tips!

Grrr en moet zo naar een werkafspraak midden in de stad! En niet genoeg kleingeld om te parkeren als er al een plekje te vinden is! (daarom wilde ik op de fiets Xan...) Bus is ook nog een optie, maar dat kost weer zoveel tijd en heb vanavond weer een werkafspraak (heerlijk gepland om mijn eigenlijke vrije dag :s)

Xan, smakelijk eten!

En vleer idd: next!!!

HM, lastig....heb je niet een leuke buurman die je even kan helpen om de band er vanaf te lichten? Als je bij mij om de hoek woont doe ik het wel voor je...

En wat houd een werkafspraak nou precies in? Afspraak met een klant? Een lokatie bekijken? Niet echt leuk om dat op je vrije dag te doen lijkt me.

Ik ga kantoor afsluiten...lekker naar huis!
Xan;

Ik heb zelfs twee buurmannen (zonder de toevoeging leuk) en je brengt me wel op een idee, misschien eens kijken of eentje vanavond thuis is...

En een werkafspraak is in mijn geval meestal met medehulpverleners, om te praten met/ over cliënten. Vrije dag betekent voor mij ook gewoon dat ik dan niet in het rooster sta ingepland, aangezien mijn werktijden onregelmatig en ook in het weekend zijn ben ik vaak doordeweeks een dag(deel) vrij.

Vleer; heerlijk zo'n dagje shoppen! En ook nog goed geslaagd dus! Ik heb tussen mijn afspraken door ook nog even geshopt, maar helaas niet voor mezelf, alleen maar sintcadeautjes!

Ik had trouwens gisteren nog gesmst met leuke jongen! Haha, maar merk nu al dat ik heel ongeduldig ben ;). "Date" staat pas over 1,5 week gepland en dat duurt nog echt eeuwen voor mij haha. Maar ik ga me inhouden hoor!

T is tenslotte niet eens een echte date; het kan best dat leuke jongen gewoon denkt 'even bijkletsen, heb halvemaan al zo lang niet gezien' en verder niks... En ik heb hem ook al tijden niet gezien, dus misschien valt hij wel tegen! (Al vond ik hem vroeger ook altijd wel leuk...)
Nou ik heb ZV gesproken wat een sukkel zeg..

Kwam er op neer dat ie er geen zin meer in had omdat ik tegen hem had lopen liegen.. En met dat liegen bedoelde hij dat ik met mijn zatte dronken kop hem voor de gek heb lopen houden door te zeggen dat ie maar langs moest komen omdat mijn ouders niet thuis waren. En later had ik gezegd dat mijn ouders wel thuis waren. En later had ik gezegd dat ik nuchter was terwijl t volgens mijn vriendin e n broertje overduidelijk te horen was aan de telefoon dat ik stomdronken was.Maar goed.. dit zegt meer over hem dan over mij.

Oke had niet zo stom dronken warrige verhalen moeten ophangen maar come on zeg..

Hij zei ook nog dat hij *anders* best met mij op stap had willen gaan , maar als het zo gaat hoeft het van hem niet. Hij was er klaar mee. Toen ik hem zei dat hij mij absoluut niet kende en nu iets basseert op 1keertje dronken zijn , ik hem behoorlijk kortzichtig vind.

Ja nu zal ik het allemaal gedaan hebben zegt hij ..

Heb t gesprek afgesloten met , We zijn uitgepraat de mazzel
Oja hij haalde het spreekwoord ook nog op van: Dronken mensen en kleine kinderen spreken de waarheid..

Ergens heb ik zin om een smsje te sturen met : dat jij zo kinderachtig en kortzichtigbent had ik niet achter je gezocht..

Maar misschien beter om niet te doen ... maaar ooohwwwwwww wat wil ik nog graag een steek onder de gordel uitdelen zeg
Eigenlijk in het kort komt het erop neer dat ie is afgeknapt op mijn dronkenschap terwijl ie zelf op dat moment ook dronken was.

En dat ik een daglater een smsje heb gestuurd: Ik weet nog dat we voor a.s week iets hebben afgesproken maar weet jij het nog ?

(hij zei vanavond dat ie helemaal niets met mij had afgesproken en dat ie het een belachelijk smsje vond terwijl ik dus alleen maar een vraag stelde )
Ben niet eens zo zeer boos dat ie op mij is afgeknapt maar ben boos om t feit dat IK heb gvd VROEGER uit de sloot heb moeten vissen omdat ie dronken van de fiets aflazerde , IK zijn handen boven t hoofd hield bij mijn ouders en zijn ouders omdat ie stoned achter t stuur zat van zijn auto. IK ruzies probeerde te sussen in kroegen en discotheken als hij weer eens mok maakte als ie gedronken had. Ik voor hem opkwam toen er lantaarnpalen sneuvelden met oud &nieuw en hij als enige opgepakt zou worden , ik er toen voor heb gezorgd dat de rest die er toen bij waren en t zelfde flikten ook mee genomen werd naar t bureau.

Ben gewoon pissed dat ie DAT allemaal nu vergeten is ..
Over spreekwoorden gesproken : Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten gaat volgens mij wel op voor hem ..

Hij is het niet waard dat is duidelijk , ik verdien ook duidelijk beter , maar dit had ik echt niet achter hem gezocht..
zoo ben weer afegekoeld ... klaaarrrrr met hem
Vleer, ben je je ei kwijt :P??

Wat n sukkel zeg... Hij is het niet waard als hij niet over een dronken gesprek kan heen stappen!! Laat die kerel lekker in zn sop gaarkoken! Goed dat je het gesprek hebt afgesloten, omdat je er op deze manier toch niet uitkwam!

Hebben jullie ook last van de buikgriep-golf? Op mn werk zijn er allerlei mensen ziek en ik heb nu ook last van mn maag. Ik voel me zie-hie-hielig!!! Komt ook omdat het nogal druk is op mn werk. Van het weekend ga ik met mn leuke collega's een anti-stress borrel drinken, heb ik nu al zin in!

Had een leuke man via RP opgeduikeld, heb wat aangestuurd op n date, leek m een leuk plan, maar we hebben nog niet concreets afgesproken. (Even in afschuwelijk topic-titel: HELP, ik weet niet meer wat ik moet doen, moet ik het afkappen met hem of..hahaha)

Moet nog maar weer ns even met m kletsen per msn!

Maan, is het al gelukt met die fietsband van je? Heb je nou zo'n strakke fietsband of heb je een verkeerde "wip-techniek" (haha, wat n slechte uitdrukking)? Heb je 2 of meer van de bandenlichters? Als je er twee hebt, dan kan je nog proberen om er twee op zo'n 20 a 30 cm van elkaar te zetten en er met een achterkant van een vork tussenin te proberen om de band te lichten. Wie niet sterk is.... En anders laat je je onleuke buurmannen er op los. Zet jij een kopje koffie!

Succes iig!
Pop ben mijn ei kwijt en ben weer gekalmeerd.. Weet ook duvels goed dat ik m liever kwijt dan rijk moet zijn.

Hij doet echt belachelijk , het kon hem dus blijkbaar heel wat schelen anders begon hij er zaterdagnacht niet over in de kroeg. Ben blij dat ik voor mijzelf opkwam en heel dichtbij mijzelf bleef door te zeggen Graag of niet en we zijn dan uitgepraat de groeten ..

Ooh erg is dat als je nog niets concreets hebt afgesproken met elkaar. Maar tegelijkertijd ook wel spannend.. Misschien gewoon een datum voorstellen ? Als hij niet kan kan je altijd zeggen dat je hem dan maar met een goed voorstel laat komen .. .
@Vleer; blijkbaar was ZV er idd ontzettend mee bezig, anders had hij er geen issue van gemaakt!

En pop, spannend hoor zo'n eventuele date! Ik sta trouwens ook op een datingsite, maar heb er tot nu toe niet meer mee gedaan dan af en toe reageren op een berichtje (en dat laat ik dan langzaam doodbloeden). Denk dat het toch niks voor mij is...

Mijn fiets staat nog steeds op zijn kop in de keuken, niks te doen. Ik heb het even opgegeven, is geen beweging in te krijgen! Zo maar even mijn pa bellen of ie morgen tijd heeft, buurjongen is niet thuis...

Mhh en geen teken van leven van leuke jongen op internet... Saai!!! Maar mag hem van mezelf niet smsen, ik heb als laatste gesmst maandag haha.
HalveMaan : idd .. maar dan stoer zeggen zaterdag in de kroeg en vanavond weer aan de telefoon dat ie er klaar mee is.. Yeah Right..

Zaterdag weer stappen met dinnetje , nieuwe ronde nieuwe kansen..

ik duik mijn bed in morgen weer de hele dag werken
Men, hier positieve paniek! Leuke jongen en ik gaan zo uit eten! Kletsen op msn, wat doe jij met eten, enz. Hij komt me zo ophalen (tenminste dat zegt ie haha).

Net even snelle kleding check gedaan, en ik heb gelukkig een 'good hairday'! Pff ik moet echt even tot rust komen haha. Normaal gesproken kan ik me voorbereiden op zoiets, nu dus niet. Maar ik kan zo moeilijk als een stuiterbal de auto instappen!

Haha en ik maar klagen dat het nog anderhalve week zou duren voordat ik hem zou zien! Blijkbaar is hij ook ongeduldig... Hij had het op msn eerst ook al over om vrijdagavond wat af te gaan spreken en toen kwam het gesprek dus op eten. En ik kan dit bijna niet anders zien dat hij mij iig interessant genoeg vindt om beter te leren kennen...

Ohh ik zit helemaal klaar, het is nu alleen maar wachten tot de deurbel gaat... Haha en ik zou eigenlijk wel een sigaretje willen roken tegen de 'stress', maar heb net mijn tanden gepoetst!
Oh wat spannend!!! Leuk hoor, Halve Maan!!! Ben heeeeeeel benieuwd hoe jullie het gaan hebben!! Wel ff melden hè vanavond of morgen!! Leuk dat jullie allebei niet kunnen wachten!

Ik zit nog wat te snuffelen op RP, maar mmh nog niet echt impressed door de mannen eigenlijk.
Halvemaaaann

Zit je even stiekem te volgen op viva... :-)

Leuk dat je vanavond weer gaat daten!!!

Veel plezier... hoop je niet meer terug te zien in "ons" topic.
HalveMaan, als dat nou geen leuk SInterklaaskado is.... Haha, have fun!!! Ik wil graag weten hoe het was, waarschijnlijk zit je nu lekker te eten!

En speaking of Sint.. ben blij dat die man het land weer uit is, ben er al een maand intesief mee bezig. Dag, Sinterklaasje daahaag daahaag en nou wegwezen!
Pop hahaha helemaal mee eens , maar toch vind ik het stom van mijn moeder dat ze ons geen chocoletter heeft gegeven. Dat doet ze elk jaar en nu voor t eerst krijg ik er geen. Ik vroeg aan mijn moeder: Waar zijn de chocoletterse ?

Zegt mijn vader : Had je je schoen maar moeten zetten

Moeder: Tja ik dacht jullie worden zo groot nouwww had m best lekker gevonden eerlijk gezegd.

Naja van de week liggen ze vast in de aanbieding in de winkel scheelt weer paar centen ;)

Halvemaan: dat is een vlotte date. Man die weet van aanpakken , i like it .. Ben erg nieuwsgierig naar het verhaal verder. Hopelijk kom je later nog ff nieuws melden.
Daar ben ik dan, leuk dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn haha.

(@Sproos; wat lief dat je me hier even op komt zoeken!!! Ik vind deze verhalen niet zo goed passen op 'ons' topic...)

Maar goed, het was erg gezellig. Hij komt wel een beetje verlegen over, klein beetje afstandelijk zelfs, maar we hebben heerlijk tapas gegeten en daarna nog even ergens anders wat gedronken. We hebben gelachen, soms ook serieus gepraat (werken allebei in de 'sociale sector') en heel de avond gewoon goed doorgekletst. Het is ook echt een nette jongen, hij heeft alles betaald!!! (Ik kwam er echt niet onderuit...)

Er is verder niks gebeurd, zat nog wel even te twijfelen toen we afscheid namen... zal ik hem zoenen? Maarja we zaten in de auto, het was er niet echt een moment voor, dus hem netjes gewoon 3 zoenen gegeven. Wel weer afgesproken voor vrijdag en het weekend erna!

Maarja, ik heb geen idee natuurlijk wat hij er van vond en weet sowieso niet wat zijn intenties zijn. Al is het natuurlijk wel een goed teken dat hij zelf voorstelde om iets te gaan eten samen!

En vleer, idd hij weet van aanpakken, heerlijk! Neemt zelf initiatief, doet iets onverwachts. Wat ik wel vreemd vind is dat hij voor zover ik weet de afgelopen jaren geen vriendin heeft gehad (ga ik snel even navragen bij gezamenlijke vriend haha, want weet het niet zeker) en ik vraag me wel af waarom dat zou zijn, want het is gewoon een normale, leuke jongen.

Nu ga ik naar bed, ik moet morgen weer vroeg op voor een intensieve vergadering. Ga ik even heerlijk dromen!
Owh ik krijg net nog een smsje van hem! Dat ie het heel leuk vond en dat ie hoopt dat we het nog een keer over kunnen doen als ie zich wat beter voelt (hij was een beetje ziekjes) en dat ie hoopt dat ie me vrijdag ziet
OOOOOOOOHHH, HalveMaan, hij klinkt wel echt leuk!!! Ben je toch bang voor addertjes? Omdat je wil weten waarom hij geen vriendin heeft gehad de afgelopen tijd?

Leuk dat je het even kwam posten!!!!

En dan nog n leuk smsje na afloop, ik denk dat je heerlijk hebt geslapen!

Verder van hier geen nieuws, behalve dat ik weekend heb en dat ik vanavond lekker ga borrelen!
Wat gaaaaaaaaf halvemaan!! Wat super dat je zo'n leuke avond hebt gehad! En je gaat hem alweer snel zien dus? Was je de hele dag op je wolkje? haha...
Erg leuk HalveMaan .. ben benieuwd haha

Vanavond bij opa en oma geweest. mijn oom ligt op sterven. En tis gewoon zo zielig voor mijn opa en oma 91 en 89 jaar , 67jaar getrouwd en binnenkort je 3e kind weg moeten brengen naar t graf. Heb verdriet omdat zij verdriet hebben. Opa & Oma zeggen maar steeds: waarom hij en wij niet ? Wij horen eerder te gaan
Ik loop idd nog steeds wel een beetje op een wolkje :-) O.a. daarom heerlijk gewerkt, zo nog even alles opruimen en afsluiten en dan kan ik mijn bed in (op mijn werk). En dan morgen... (grijns)!

Trouwens, beste vriend zei net online dat leuke jongen wel eens niet zo leuk achter zijn rug om heeft geluld??!!! Hij ging er nu niet dieper op in (was met allemaal mensen bij zich), maar zou me er morgen wel over spreken. Beetje moeilijk, want ik vertrouw beste vriend niet altijd in zulke uitspraken. Hij kan nog wel eens overdrijven én hij is in het verleden vaak jaloers geweest op vriendjes of scharrels van mij... Moeilijk wat ik me er dan van aan moet trekken, maar eerst maar eens horen wat beste vriend er morgen over zegt...

@Vleermuis, wat erg voor opa en oma. Wel fijn dat ze elkaar nog hebben. Ik vond het ook heel moeilijk om mijn oma te zien toen kort na elkaar 2 kinderen van haar overleden... Ben maar lief voor ze...

Weltrusten allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven