Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Kreeg net ook weer bon in mn mail..

Helaas heb ik zelf pas nieuwe foundation gekocht..

¤ 5 euro korting op Rimmel foundation Rimmel bon *klik*
Poppy hoe krijg je die bonnen in de mail??

Maartj3: Even bot gezegd misschien, maar ik vind je wel erg in problemen denken in plaats van in oplossingen. Ik moet steeds denken aan dit liedje van Brigit Kaandorp als ik je posts lees. Lighten up! Je maakt het jezelf ook makkelijker door wat positiever te denken. :-)

Vrekken is prioriteiten stellen: je laat het ene om andere te kunnen doen. Dan moet je vervolgens niet gaan focussen op wat je jezelf hebt ontzegt, dat heeft niet zoveel zin...

Ja hutspot, daar is het wel het weer voor. :-) Ik kook het altijd met een boullionblokje: veel meer smaak.
quote:Atelier_madame schreef op 04 november 2010 @ 08:19:

[...]

Ik heb is op die website gekeken, maar het is niet heel erg vrek verantwoord :p de korting geldt vooral bij cafetjes en snackbars. wel paar leuke kortingen voor de kapper maar die krijg je vaak ook als je je studentenkaart laat zien.ik heb hem gratis gekregen (vrekverantwoord ) en er zitten kortingen bij de erg handig zijn en die ik niet met mijn studentenkaart krijgt.
a docter a day keeps the apple away
SuperCow; True.. Dat is een slechte eigenschap van me. Als ik bijvoorbeeld een voldoende haal op school weet ik altijd wel wat te zeggen van 'ja maar...' En als ik dan even door de bomen het bos niet meer zie raak ik idd snel in een dipje. Gelukkig word het de laatste tijd al iets beter. Maar dat liedje van jou is weer wat te overdreven hoor :p Maar soms zie ik door alle boeken het huiswerk niet meer, ghehe..

En als ik dan met mijn moeder bel krijg ik gelijk op mijn donder als ik weer aan het doemdenken ben, dus dat helpt ook wel. :P
Ik spaar unoxbonnen!

Die studentsonly dingen zijn echt ruk trouwens.
@ Maartj3

Hey, heb alles even vlug doorgelezen, bij welke zorgverzekeraar zit je nu? en wat betaal je per maand? kon het zo snel niet vinden.

Want ik zit bij Unive, en daar hebben ze een speciale verzekering voor jongeren ( zekur heet het ) dat loopt tot je 23e, dus heb je nog 3 jaar. ik betaal 80 euro in de maand, maar ik heb er geloof ik wel extra dingen bij zitten, dus misschien dat het zelfs nog goedkoper kan.

Als jij meer dan 80 eu betaald, scheelt het toch weer..

https://www.zekur.nl/zorg de basis verzekering is 62 euro.

ik ben zelf 22 jaar, ik rook ook.

een slof is al gauw 50 euro a 190 sigaretten. Ik maak me sigaretten nu zelf.

eenmalige aanschaf is de sigaretten maker ( 9 euro geloof ik)

Een bus shag a 13 euro ( voor 180 tot 200 sigaretten)

filter hulzen van florint a 200 hulzen is 1 euro.

dus ben je ipv 50 euro per slof, nu 14 euro kwijt... scheelt een boel.

Groetjes
anoniem_115746 wijzigde dit bericht op 04-11-2010 10:35
Reden: aanvullende informatie
% gewijzigd
Ik dacht even huh? hoe kan de zorgverzekering zo goedkoop? 62 euro per maand is met een eigen risico van 665 euro! Zou voor mij niets zijn dus,
je kunt kiezen tussen 665 euro eigen risico of 165 euro.

ik heb 165 euro eigen risico en betaal dus 80 euro in de maand.

mijn vriend zit bij een andere zorg verzekeraar en die betaald voor hetzelfde pakket bijna 140 euro, scheelt toch weer 60 euro in de maand.
Die 165 euro kun je niet voor kiezen, die is opgelegd door de regering.

Wij zitten bij FBTO, en krijgen op onze autoverzekering en ziektekostenverzekeringen een hele leuke korting omdat we lid zijn van de Vereniging Eigen Huis.

Het lidmaatschap van VEH is daardoor al gratis, en aan die vereniging hebben we al heel veel gehad. .
quote:Flashy schreef op 04 november 2010 @ 10:19:

Ik spaar unoxbonnen!

doe even je e-mailadres, dan stuur ik je de codes
ah, VEH zijn wij ook lid van, kan ik FBTO nog even vergelijken met CZ waar ik nu bij zit.
quote:SuperCow schreef op 04 november 2010 @ 09:00:

Poppy hoe krijg je die bonnen in de mail??

Ja hutspot, daar is het wel het weer voor. :-) Ik kook het altijd met een boullionblokje: veel meer smaak.

Kben aangemeld voor allerlei nieuwsbrieven en dan ontvang je wel es kortingsbonnen..

Btw.. bouillonblokje erin.. ga ik ook maar eens doen.. Had laatst beetje ketjap manis erdoor gedaan, was ook erg lekker!
quote:Nazkar schreef op 04 november 2010 @ 10:29:

@ Maartj3

Hey, heb alles even vlug doorgelezen, bij welke zorgverzekeraar zit je nu? en wat betaal je per maand? kon het zo snel niet vinden.

Want ik zit bij Unive, en daar hebben ze een speciale verzekering voor jongeren ( zekur heet het ) dat loopt tot je 23e, dus heb je nog 3 jaar. ik betaal 80 euro in de maand, maar ik heb er geloof ik wel extra dingen bij zitten, dus misschien dat het zelfs nog goedkoper kan.

Als jij meer dan 80 eu betaald, scheelt het toch weer..

https://www.zekur.nl/zorg de basis verzekering is 62 euro.

ik ben zelf 22 jaar, ik rook ook.

een slof is al gauw 50 euro a 190 sigaretten. Ik maak me sigaretten nu zelf.

eenmalige aanschaf is de sigaretten maker ( 9 euro geloof ik)

Een bus shag a 13 euro ( voor 180 tot 200 sigaretten)

filter hulzen van florint a 200 hulzen is 1 euro.

dus ben je ipv 50 euro per slof, nu 14 euro kwijt... scheelt een boel.

Groetjes

Bedankt voor de tip! Ik wou toch al gaan kijken naar een ander omdat ik nu via school nog goedkoper kan bij Achmea. Alleen moet ik dus alles vergelijken, en dingen opzoeken die voor mij belangrijk zijn, en ik zie door de bomen het bos niet meer.. Want waarschijnlijk krijg ik weer een beugel, dus moet ik ook nog een verzekering hebben die dat vergoed..

Ik "vrek" trouwens op Tv en verwarming; Bij de tv hebben ze me volgens mij per ongeluk aangesloten, en mijn verwarming heb ik nog heel niet aangehad; het is hier nu 21 graden..
flashy@live.nl

Wij zitten ook bij Fbto via VEH. Alleen je moet dan wel beide dezelfde modules, dat moet volgend jaar toch anders.
Op zorgkiezer kun je alvast de premies van 2011 vergelijken voor zover bekend.

Ketjap ga ik ook eens proberen door de hutspot!

Zag op AH een recept voor hutspot met gembersiroop en geitenkaas, klinkt ook wel aardig!
Bij de FBTO hebben ze heel veel collectieven die voor korting in aanmerking komen, ook een (gratis!) aanmelding bij moerstaal.nl (waar je zelf een website in elkaar kan flansen, mocht je dat willen). Maar ze hebben helemaal niet om een bewijs o.i.d. gevraagd, aangeven dat je die als collectief wilde gebruiken, was genoeg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
verstuurd
Ik heb een klein (luxe) probleempje, en ik dacht, jullie weten er vast wel wat op!

Het zit zo, ik ga dit jaar 4 x sinterklaas vieren (vind ik hartstikke leuk hoor, daar niet van) en moet dus 4 x voor ong. 10 euro aan cadeautjes vragen. Nu kan ik wel elke keer vragen om leuke oorbellen, armbanden en dat soort dingen, maar ik wil liever iets vragen wat ik ook echt kan gebruiken en wat ik ook echt zélf zou kopen. En waardoor ik mezelf dus geld bespaar. Ik dacht al aan douchegel, want dat moet ik sowieso kopen, maar verder dan dat kom ik niet echt. Hebben jullie nog ideetjes (en wat ook nog een beetje leuk is om te kopen en te geven)? Alvast bedankt!
@Sanne_88: Ik zou met cadeautjes juist gewoon voor de leuk gaan. Maar anders misschien:

- luxe kookspullen (duurdere olijfolie, speciale woksaus, bijzondere noodels...)

- kookboek

- broodtrommel (bespaart plastic zakjes en dus milieu en dus geld )

- boodschappentas (zelfde als broodtrommel )

- zaadjes van leuke/etengevende planten

- hemabon

- luxe douchegel van bijvoorbeeld Lush

- fotolijstjes (met eventuele hint wat voor soort)

- kaarsen

Zoiets?

Maartje, ik ben bang dat het spul van Hema net zo lang meegaat als de dure ariel van 6,50. Ik heb tenminste nooit verschil gemerkt behalve 4,50 in aanschaf.

Ik ga mijn 45 euro aan bol.com bonnen maar eens besteden. Eens even zien, wat wil ik allemaal wel gratis kopen.... *fout he*
lekker hè Fes

Ik heb ze laatst uitgegeven en ben nu weer druk aan het sparen (alweer 1 bon van 10 euro binnen)
Gisteren een vrekkenpizza gegeten, van de gratis Euroshopper pizza's van de AH. 1/3 blikje tonijn er overheen, wat provinciaalse kruiden en wat geraspte kaas. Was prima te knagen!

De rest van de tonijn aangemaakt met wat mayo en een fijngesnipperd uitje en dat gaat straks op wat broodjes, als lunch.
quote:himalaya schreef op 05 november 2010 @ 09:29:

Gisteren een vrekkenpizza gegeten, van de gratis Euroshopper pizza's van de AH. 1/3 blikje tonijn er overheen, wat provinciaalse kruiden en wat geraspte kaas. Was prima te knagen!

Ik heb hem deze week gemaakt, had de 4 kazen variant. Heb lekker ham, champignons, kappertjes, kruiden en uienringen erop gedaan.. en ik moet zeggen.. Hij was heeerlijk!!! :P
Ik vond het ook een prima basis Poppy! Ben al een tijde op zoek naar een lekkere (en niet te dure) pizza, maar de meeste vind ik veel te zout. Deze was lekker.
Klopt.. de bodem was ook goed, niet te dun, niet te dik..

Voor de JUMBO shoppers, ook weer kortingsbonnen *klik*

Bij Maggi kun je een gratis dunschiller in de Delfts blauwe kleuren en je maakt kans op een sterrenchef in huis *Maggi dunschiller, klik*

Sample Biotherm Homme voor onze vrekkenmannen Biotherm

Bol.com: code crm-no2010j geen verzendkosten bij bol.com t/m 30-11-2010
vraagje over die euroshopperpizza's: Zit daar paprika op? Dat vind ik altijd zo zonde, dat ze overal maar stukjes paprika opgooien, want ik vind het niet lekker. En eraf halen is bijna niet te doen, bovendien zit de smaak door de hele pizza heen, bleegh. Maar goed de standaard Margaritha van AH huismerk heeft het niet, dus ik hoop ergens dat euroshopper het ook niet heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven