Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

Alle reacties Link kopieren
Ollie, ik vind zelf niet eens zo mooi . Maar het is wel fijn dat ik hier een voldoende voor heb. Je kan er nooit op zakken maar het is natuurlijk wel belangrijk om duidelijk te kunnen schrijven (op het whiteboard of digibord want het klassieke schoolbord is snel aan het verdwijnen). En ik moet kinderen ook weer kunnen leren schrijven...en de motoriek is soms wel wat moeizaam.

Een creabea ben ik niet van nature, maar met behulp van internet en tips hier (Borrie, waar ben je) kom ik er wel uit. Een naaimachine hoef je mij niet te geven, zelfs 1 rechte naad stikken lukt me amper . Ik stop de creativiteit ook liever in koken .

Het juf worden is best een lastig proces, met ups en af en toe downs, maar daar leer ik het meest van.

Ik heb jouw topic ook gezien en ik kan weinig toevoegen aan de tips daar. Ik heb een man die heel veel draait in bed (pijnlijke rug) alleen niet echt wakker wordt tijdens het draaien. Erg uitgerust voelt ie zich trouwens ook niet, maar dat is peanuts als ik jouw ervaringen lees. Lastig en ik hoop dat je via een pijnpoli een stapje verder komt
En over slapen gesproken, dat zou ik ook eens moeten doen .

Ik ga schaapjes tellen! En morgen mijn Halloweenjurk in de kast hangen .
Ik kom ook nog even zwaaien en kruip vervolgens bij jullie in bed.

Pfoe, mijn werk is klaar gelukkig en ik ben tevreden over het resultaat. Maar nu val ik dan ook wel echt om. Morgen weer eens naar de orthodontist en daarna lekker koffie en lunch in de stad met een zieke collega. Gezellig.

Truste allemaal!

(riep ze tegen een volkomen uitgestorven topic.....)

En Ollie: werkse!
Splint, je alterego is ook nog wakker hoor
Ik was bezig met een mail aan een leuke oud-collega en dat is nogal een lap tekst geworden. Fijn dat je werk af is en naar volle tevredenheid, dat maakt het genieten van de dag van morgen een stuk leuker!

Veel plezier en als je nog meeleest: slaap lekker!
Goedemorgen

En Rat hoeveel tijd was je vandaag kwijt om bij te lezen?

Ollie : hug: goed hoor van je dochter en succes met de beugel. Ik weet nog heel goed dat ik een beugel kreeg

ADM:

En voor iedereen die hem nodig heeft.

Ik ga even de konijntjes eten geven en dan ga ik poetsmiep en belmiep spelen. Heerlijk dat extra uur in de ochtend
Het Viva forum is papaja.
tetterettes; help! Ik word krankjorem van mijn kat (vrouwtje)... slaapt mijn kind eindelijk door staat mijn kat elke dag tegen 5.30 halverwege de trap te krijsen... klagelijk... Wat moet ik doen??
Een minuut of 10. In die tijd wel ontbijt gehad en een grote beker thee.

Oog gaat wel weer goed gelukkig. Eigenlijk willen ze nog wel dicht, ik kan zo nog uren slapen. Vanochtend door de storm naar het station gefietst. Pfff, dat was best lekker eigenlijk, had de wind redelijk mee.

Oh ja, en de trein was iets verlaat door de blaadjes....Ik kan mijn lol weer op.
quote:bijtje29 schreef op 04 november 2010 @ 08:08:

tetterettes; help! Ik word krankjorem van mijn kat (vrouwtje)... slaapt mijn kind eindelijk door staat mijn kat elke dag tegen 5.30 halverwege de trap te krijsen... klagelijk... Wat moet ik doen??

Oordoppen in doen, stembandjes door laten knippen, uit bed gaan en kat haar eten geven. Je man porren zodat hij uit bed gaat om kat eten te geven. Poes op bed nemen en gaan kroelen.

Zijn een paar ideetjes.

*ben een beetje melig*

Ik vrees dat er uit gaan en aandacht/eten geven het enige is wat echt helpt. Eennalaatste optie vind ik persoonlijk wel beter.
poes gaat er gewoon vandoor als ik haar wil aanhalen en zodra ik dan beneden ben (slapen op zolder) gaat ze er als een haas vandoor door het kattenluik. En weg is mijn slaap he...

(en als ik dit verhaal van een ander had gelezen had ik er ook hard om moeten lachen...)

*googled "stembandjes doorknippen bij katten"*
Goedemorgen lieve dames

Mag ik een samenvatting

Ook ik heb het idee dat ik nog uren kan slapen

Ik beloof beterschap in mijn vakantie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
volgende week woensdag tegen 4 uur moet Maculata naar de trimsalon. Ik heb net gebeld en een leuk gesprekje gehad met de trimster. Ze zei dat ze Mac ook gaat wassen....

Dat ga ik filmen als ik er bij mag zijn. Dat wil ik zien! Poes in bad hahaha.

Wat zal ze er dan raar uit zien zeg. Geen haar meer op dr lijfje. Alleen nog op dr koppie. Het arme ding. Maar ja, het moet, die viltklitten is ook niet alles.
Dag allemaal!

Trimster die ik heb laat de DA de katten een roesje geven... werkt goed. Kat geen stress, ik geen stress, trimster geen stress.... heerlijk.
Ach gut, die Mac Het is denk ik wel heel goed voor haar maar ze zal het niet zo leuk vinden, ben ik bang (fotooooo)

Zo, môgge dames! Eerst maar eens aan de koffie..
Ik ben mijn eigen bananenschil
Een roesje kan Mac niet hebben, hartruis... En ze is 16 en doodsbenauwd dus die doet niks.

Denk ik.

Maar dat zien we dan wel. Als het haar van haar flanken maar er af gaat. Daar zitten de grootste klitten.
Ik had vroeger ook een felle tante met lang haar die ik 1 of 2 x per jaar dr buik liet scheren.

no problemo..

Zat ze daar doodstil tussen de grote honden.

zo onder de indruk dat het zo gepiept was...
Moet trouwens misschien maar weer eens een afspraak maken met de trimster, laatste keer hebben wij haar kaalgemaakt, nu maar weer door een prof... resutlaat is dan toch mooier ;)
Vroeger wilde ik altijd trimster, dierenarts, verloskundige of schrijfster worden Het is het allemaal niet geworden

Ik heb net weer gewinkeld Alvast traktatiezooi gekocht bij de hema en een pietenpak en schoendingen Voor de juffen gaan we een beker schilderen met een doosje thee Das weer wat te knutselen en de juf kan het zo per ongeluk in de vaatwasser zetten of laten vallen Wat een toestand dat trakteren
Vroeger wilde ik altijd trimster, dierenarts, verloskundige of schrijfster worden Het is het allemaal niet geworden

Ik heb net weer gewinkeld Alvast traktatiezooi gekocht bij de hema en een pietenpak en schoendingen Voor de juffen gaan we een beker schilderen met een doosje thee Das weer wat te knutselen en de juf kan het zo per ongeluk in de vaatwasser zetten of laten vallen Wat een toestand dat trakteren
ik kom ook maar even mijn katten laten zien

Maddie

Tazz

en pluk

Nu weer aan het werk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ha daar ben ik weer. Weer uitgepoetst voor deze week. Wat een leuke foto's kwamen er weer voorbij, gaap en niet-gaap . En dan dat kleine gaapbekkie van die bol wol van Bengelie

Ratteke: misschien toch een idee om Mac een kalmeringstabletje te geven? Ik weet van het asiel dat katten meestal een roesje krijgen als ze echt helemaal geschoren moeten worden ivm klitten en viltlaag. Maar aangezien dat niet kan, misschien toch een diazapammetje? Een halve kan al genoeg zijn.
is dat niet wat voorbarig Slofje?

zie mijn verhaal over felle kat...zo mak als een lammetje daar.
Ja mijn bolletje is wel geweldig zucht!
Ff zoeken naar jouw felle kat verhaal. Helemaal niet gezien
Gelezen Bieb. Grappig he? Grote bek thuis, maar verder een klein hartje haha. Maar je hebt wel gelijk, vaak zijn ze zo onder de indruk dat ze vanzelf rustig zijn.

Ik bedoelde meer uit voorzorg, ze is dan gewoon wat relaxter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven