* * * Bar Too Much * * * 188 * * *
yette
zondag 12 september 2010 om 01:26
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_111379
donderdag 4 november 2010 om 14:32
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_111379
donderdag 4 november 2010 om 14:36
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_115668
donderdag 4 november 2010 om 14:37
Alle reacties
Link kopieren
Da's dan mooi kut, want dan mis je de hele issue!
Alles ok met jou?
Anoniem_115668
donderdag 4 november 2010 om 14:40
Alle reacties
Link kopieren
quote:Flowerpowerwoman schreef op 04 november 2010 @ 14:37:
Da's dan mooi kut, want dan mis je de hele issue!
Alles ok met jou?
Mosterd dus...
Compu had een beetje kuren, zag je reactie dus nu pas....
Anoniem_111379
donderdag 4 november 2010 om 14:42
Alle reacties
Link kopieren
Wat betekent jouw avator ?
Anoniem_115668
donderdag 4 november 2010 om 15:54
Alle reacties
Link kopieren
Ach, Flower Power, beetje mystiek he?
Ik vermoed dat het een afbeelding van de Inca's is, je ziet wel eens van die afbeeldingen van dat soort als er verhalen worden verteld over de Inca's.
Solomio
donderdag 4 november 2010 om 18:24
Alle reacties
Link kopieren
Don't compare yourself to others. You've got no chance. Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 19:13
Alle reacties
Link kopieren
M'n lasagna staat in de oven. Jaja ze kookt soms nog wel...
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 19:18
Alle reacties
Link kopieren
Hee Hoefijzert! U ook weer hier? Wat gezellig!
yette
donderdag 4 november 2010 om 19:48
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_115668
donderdag 4 november 2010 om 19:50
Alle reacties
Link kopieren
He, kijk nou!
Mir ook weer in da house!
Jo, smaakt de lasagne?
Haaaai Yette!
yette
donderdag 4 november 2010 om 19:53
Alle reacties
Link kopieren
Hoefijzert ook weer gezellig in da house:)
Mijn mail is niet interressant genoeg om te hacken. Saai zijn scheelt een hoop gezeik.
Ah, daar is Dochter, ga ff naar de volgende school rijden.
yette
donderdag 4 november 2010 om 19:54
Alle reacties
Link kopieren
Djeez Bloem, had je niet gelezen, same words
yette
donderdag 4 november 2010 om 20:05
Alle reacties
Link kopieren
Tjonge wat een bouwput. De route tussen die scholen is elke dag anders. Maar ik heb het weer gevonden.
Boeiend hè?
Hoest met jou Hippie?
Anoniem_111379
donderdag 4 november 2010 om 20:30
Alle reacties
Link kopieren
Yette, mijn mails ook niet.
Solomio
donderdag 4 november 2010 om 20:37
Alle reacties
Link kopieren
Jo, is die lasagne al op? Ik zit klaar hoor, om een tijd en een plaats enzo af te spreken.
Don't compare yourself to others. You've got no chance. Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Anoniem_111379
donderdag 4 november 2010 om 20:39
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_115668
donderdag 4 november 2010 om 20:44
Alle reacties
Link kopieren
quote:yette schreef op 04 november 2010 @ 20:05:
Tjonge wat een bouwput. De route tussen die scholen is elke dag anders. Maar ik heb het weer gevonden.
Boeiend hè?
Hoest met jou Hippie?De Hippe bloem is een beetje gaar. Had een vrije dag vandaag, had dus heel veel achterstallig onderhoud kunnen plegen, opruimen en zo, maar heb dus niks uitgevreten vandaag. En nu zit ik hevig vn mezelf te balen eigenlijk.
yette
donderdag 4 november 2010 om 20:48
Alle reacties
Link kopieren
Stom zeg, ben je nummer kwijt.
Anoniem_111379
donderdag 4 november 2010 om 20:50
Alle reacties
Link kopieren
Hipperdepip, geeft niks joh, ik heb ook geen moer uitgevoerd..
Anoniem_115668
donderdag 4 november 2010 om 20:53
Alle reacties
Link kopieren
quote:yette schreef op 04 november 2010 @ 20:48:
Stom zeg, ben je nummer kwijt.Bel ik jou wl!
yette
donderdag 4 november 2010 om 20:55
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb vlekken uit de vloerbedekking gehaald. Lijkt heel wat, ruikt als grote schoonmaak, maar het was met zo'n schuimbus 2 minuten werk. Dus ik ben klaar.
Solomio
donderdag 4 november 2010 om 21:05
Alle reacties
Link kopieren
quote:Hoefijzer schreef op 04 november 2010 @ 20:39:
Mir, hij is weer thuis!Wie?
Don't compare yourself to others. You've got no chance. Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Anoniem_111379
donderdag 4 november 2010 om 21:15
Alle reacties
Link kopieren
Je zoon, dacht ik, ik ga nu ook twijfelen
Solomio
donderdag 4 november 2010 om 21:17
Alle reacties
Link kopieren
Ooooooo, die, ja, die is weer thuis. Ik dacht dat er bij jou iemand thuis was.
Don't compare yourself to others. You've got no chance. Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder