* * * Bar Too Much * * * 188 * * *
zondag 31 oktober 2010 om 22:04
Ze woont sinds deze maand niet meer thuis maar heeft een eigen stekkie. Dus ga ik op sivite bij haar! Gek idee hoor.... Maar wel goed voor ons allebei, ze is er heul erg gelukkig mee! En dat laatste telt!
[/quote]
Gek he? Als je kind niet meer thuis woont. Zoon woont hier al een jaar niet meer. Wordt tijd dat ie zn zooi een keer komt ophalen
Gek he? Als je kind niet meer thuis woont. Zoon woont hier al een jaar niet meer. Wordt tijd dat ie zn zooi een keer komt ophalen
zondag 31 oktober 2010 om 23:21
quote:Jonari schreef op 31 oktober 2010 @ 23:03:
Ik ga in een ander topic wonen!
Saaie boel hiero.......
Nah, lekker ben jij hoor!
nee, snap jou wel, is het de hele tijd zo rustig geweest?
En tja, was heel leuke en gezellig bij dochter. En heel leuk om te zien hoe sterk zij op mij lijkt in alle opzichten!
Neh, gaat wel goed komen met die dochter van mij! Ben eigenlijk haske trots op haar!
Ik ga in een ander topic wonen!
Saaie boel hiero.......
Nah, lekker ben jij hoor!
nee, snap jou wel, is het de hele tijd zo rustig geweest?
En tja, was heel leuke en gezellig bij dochter. En heel leuk om te zien hoe sterk zij op mij lijkt in alle opzichten!
Neh, gaat wel goed komen met die dochter van mij! Ben eigenlijk haske trots op haar!
zondag 31 oktober 2010 om 23:52
quote:Jonari schreef op 31 oktober 2010 @ 23:49:
Trusten Hippie!
Ben blij dat je er weer bent whore.
Ha,ha, ik en hippie??!!
Maar ben ook wel weer blij om weer terug te zijn. Heb het veels te veel gemist eigenlijk wel. Ondanks mijn drukke toestanden, ging er geen dag voorbij of ik moest aan jullie denken.
Maar de shit schijnt alleen maar erger te worden, bemerk ik wel.
Is Hela nog in da house en Hoefijzer?
Trusten Hippie!
Ben blij dat je er weer bent whore.
Ha,ha, ik en hippie??!!
Maar ben ook wel weer blij om weer terug te zijn. Heb het veels te veel gemist eigenlijk wel. Ondanks mijn drukke toestanden, ging er geen dag voorbij of ik moest aan jullie denken.
Maar de shit schijnt alleen maar erger te worden, bemerk ik wel.
Is Hela nog in da house en Hoefijzer?
maandag 1 november 2010 om 00:08
Dat gezeur? Van wie? degenen die gewoon normaal antwoord willen of degenen die behoorlijk de boel uit de hand latenn lopen, zoals de afgelopen maanden het geval was? Om niks bannen laten regenen en frummers de mond snoeren? Was voor mij een reden om weg te blijven, had zelf nml. al 2 keer een roze scherm om niks namelijk.
Afijn, ik blijf er niet meer om weg en hou me rustig, veeeeeel beter voor mijn bloeddruk en zo....
Afijn, ik blijf er niet meer om weg en hou me rustig, veeeeeel beter voor mijn bloeddruk en zo....