* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Voor wie mijn nummer niet heeft: Gemma weet ook wat Divali is.
Alle reacties Link kopieren
Weet gelukkig nu wel wat Divali is.
Alle reacties Link kopieren
In Nederland hebben de kinderen het ook wel eens op school gevierd, ze deden daar ook één niet-christelijk feest per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn hier trouwens wel erg kerkelijk. Gelukkig had ik het vloeken al in de Bible-belt afgeleerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er echt nog nooit van gehoord.

Maar dankzij jou...

Mens is nooit te oud om te leren. Ga je vaker bellen!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook vaker bellen. En zal af en toe een moeilijk woord hier neerplempen.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Jee, krijg net een brief dat Elfje een viool meekrijgt van school om thuis op te oefenen.



Jawel, er zijn ook minder leuke dingen in Amerika
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk!

Ik vind viool echt niet om aan te horen of je moet Janine Jansen heten.
Alle reacties Link kopieren
Zo heet ze niet.



Jee, als we dit vantevoren geweten hadden
Alle reacties Link kopieren
Heet ze zo niet?

Hoe heet ze dan?
Alle reacties Link kopieren
Elfje

Ik heb besloten dat we uit gaan eten. Proost!
Alle reacties Link kopieren
Goed idee!

Proost lieverd!
Alle reacties Link kopieren
Even de voetjes van de vloer, heerlijk!

http://www.youtube.com/watch?v=dk9YP3um ... re=related
Alle reacties Link kopieren
Hee Hippie!

Alles goed met je?
Alle reacties Link kopieren
Krijg je als je aan de wijn gaat als je eigenlijk moet koken.
Alle reacties Link kopieren
Nog ff en ik ga je weer bellen whore.......
Alle reacties Link kopieren
Lekker muziekje Bloem. Ga ff mijn haar wassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 04 november 2010 @ 23:27:

Hee Hippie!

Alles goed met je?





Ja, nu wel weer! Wat een gesprek met Yetje al allemaal wel niet kan doen!



Yetteke, uit eten? Foei, ontaarde moedert!
Alle reacties Link kopieren
Ja, rare moeder. Gaat opeens dr haar wassen. Kan je dat niet gewoon s morgens doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 04 november 2010 @ 23:29:

Lekker muziekje Bloem. Ga ff mijn haar wassen.





Lekker he?

Komt door dat topic van : Woensdag morgen met een lach of zoiets....

Word er helemaal vrolijk van.

Had er nog nooit echt van gehoord of gezien: Flash Mob. Maar vind het echt leuk!

Doen ze in het nuchtere Holland tuulk niet aan...
Alle reacties Link kopieren
Of des avonds?

Tsssss, je zal maar zo"n rare moedert hebben! * ben net zo'n raar mens! *
Alle reacties Link kopieren




Was niet onaardig bedoeld hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 04 november 2010 @ 23:34:





Was niet onaardig bedoeld hoor.





Oehoeeee, Yetteeeeeee????



:-)
Alle reacties Link kopieren
Hoe zie ik eruit?



Er was hier van de zomer een Flash Mob in een mall, de kinderen wilden meedoen, maar ik had een onhandige belangrijke afspraak op dat moment. Jammer hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven