Amsterdam, Sinterklaas op Amstel

05-11-2010 10:57 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar gaan we weer naar de intocht van Sinterklaas in Amsterdam. Om 10.45 uur gaat hij met de boot over de Amstel en nu lijkt het me zo leuk om mijn kinderen te verrassen en er met een bootje achter en naast te varen, hoe zou ik aan zo'n bootje (met bestuurder) kunnen komen?
Leuk idee!

Probeer marktplaats, zo hebben wij voor een vaartochtje met collega's in A'dam tijdje terug een (grote) sloep met bestuurder geregeld.

Of heel snel vriendschap sluiten met iemand met een bootje.

Maar de intocht van Sinterklaas; zou me niet verbazen als daar feestelijke prijzen voor gerekend worden...
En misschien moet je je ook aan bepaalde afstanden houden, waardoor je kleumende kinderen hem alleen van grote afstand kunnen zien (en van achter, als je er achteraan moet varen).

Misschien even informeren bij een rondvaartmaatschappij, lijkt me wel zo comfortabel, een overdekte boot.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Volgens mij lukt het niet om dichtbij te komen. Je kan er wel achteraan varen. Tenminste, ik spreek van een aantal jaar terug.

Wij wonen ook in amsterdam en hadden een bootje (gezonken ), ik weet nog dat het een heel gedoe was en kwamen niet dichtbij.

Je moet denk ik iemand vd organisatie kennen om dit voor elkaar te krijgen.

Misschien weet zo'n boten-verhuur-bedrijf in Amsterdam er meer van en kent hij wat "trucs"!

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven