Gaastra jas
donderdag 4 november 2010 om 22:27
Ik heb een leuke jas van Gaastra op het oog. Deze heeft alleen katoen als materiaal. Ik vraag mij af of hier misschien mensen zijn die bekent zijn met Gaastra jassen van katoen en of deze lang mooi blijven.
De jassen zijn namelijk best duur en ik wil geen jas die na 1 winter al slijtage plekken gaat vertonen.
De jassen zijn namelijk best duur en ik wil geen jas die na 1 winter al slijtage plekken gaat vertonen.
donderdag 4 november 2010 om 22:31
Hoi Lotslove...
Mijn jas van vorig jaar is van gaastra en van katoen.
redelijk lichte kleuren, maar met wassen ben ik altijd heel voorzichtig.
Ik gebruik alleen voor die jas Dreft, en dan heel weinig.
Als het een donkere jas is, en hij is wat smoezelig, kan je volstaan door hem zo af en toe te spoelen met azijn door het water...
Veel plezier met uitzoeken
Mijn jas van vorig jaar is van gaastra en van katoen.
redelijk lichte kleuren, maar met wassen ben ik altijd heel voorzichtig.
Ik gebruik alleen voor die jas Dreft, en dan heel weinig.
Als het een donkere jas is, en hij is wat smoezelig, kan je volstaan door hem zo af en toe te spoelen met azijn door het water...
Veel plezier met uitzoeken
donderdag 4 november 2010 om 22:47
donderdag 4 november 2010 om 22:47
Ja ik weet het. Ik heb ook 2 gaastra zomerjassen. Deze zijn van Nylon. En ze gaan inderdaad lang mee.
Deze jas vind ik erg leuk, maar is van katoen en daarom ben ik bang snel kale plekken te krijgen, omdat ik alleen ervaring heb met de nylon varianten.
De wasvoorschriften staan wel in de jas overigens. Maar het gaat mij voornamelijk ook om het gebruik van de jas.
Deze jas vind ik erg leuk, maar is van katoen en daarom ben ik bang snel kale plekken te krijgen, omdat ik alleen ervaring heb met de nylon varianten.
De wasvoorschriften staan wel in de jas overigens. Maar het gaat mij voornamelijk ook om het gebruik van de jas.
donderdag 4 november 2010 om 22:49
quote:Winterdip schreef op 04 november 2010 @ 22:47:
Moet eerlijk zeggen dat ik een verschrikkelijke allergie heb voor (alles van) Gaastra. Maar deze jas is eigenlijk best leuk. Ondanks mijn afkeer tegen Gaastra heb ik wel het idee dat het kwalitatief goed spul is. Misschien vanwege de prijs? Haha ik ook hoor voor sommige jassen, maar er zitten soms echt leuke jassen tussen. Maar juist omdat ze best duur zijn wil ik wel graag weten of het een jas is die een tijdje mooi blijft en niet voor 1 seizoen, dan heb ik het er namelijk niet voor over.
Moet eerlijk zeggen dat ik een verschrikkelijke allergie heb voor (alles van) Gaastra. Maar deze jas is eigenlijk best leuk. Ondanks mijn afkeer tegen Gaastra heb ik wel het idee dat het kwalitatief goed spul is. Misschien vanwege de prijs? Haha ik ook hoor voor sommige jassen, maar er zitten soms echt leuke jassen tussen. Maar juist omdat ze best duur zijn wil ik wel graag weten of het een jas is die een tijdje mooi blijft en niet voor 1 seizoen, dan heb ik het er namelijk niet voor over.
donderdag 4 november 2010 om 22:49
Mijn zoontje heeft vorig jaar ook een jas van Gaastra gekregen, niet van katoen, maar de kwaliteit is inderdaad goed. Mijn zoontje is een echt buitenkind, hij is gek op spelen met zand en modder, de jas is al ontzettend vaak gewassen, maar ziet er nog uit als nieuw.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 5 november 2010 om 13:56
Mijn kinderen dragen zowel zomers als in de winter Gaastra jassen en deze gaan regelmatig in de was en zelfs kort in de droger. Blijven gewoon mooi. Het is het geld waard. Ik was en droog ze binnenstebuiten, heb nog nooit slijtageplekken ed gehad. Blijft er als nieuw uitzien. Ideaal.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.